Siemens TI305206RW - Reviews

Breedte
24,70 cm

Ronald Boekhout 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Slecht aparaat spijt

Vanaf het begin problemen. Als eerste werkte de instelling van de taal niet bij het aansluiten. Dan hoor je meteen in het menu taal te komen, maar dit gebeurde niet. In de gebruiksaanwijzing was het zeer onduidelijk aangegeven hoe je het moet aanpassen. Uiteindelijk is het gelukt. Nu na 2 weken lekt het aparaat en moet ik het laten ophalen, waardoor je 2 tot 3 weken geen machine hebt, want je krijgt geen vervanging. Dus waardeloos product.

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Lekkage
  • Koffieinstelling maling

Jos 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte koffiemachine

Na lang zoeken uitgekomen op deze fantastische koffiemachine van Siemens. Met 1 druk op de knop genieten van een lekker bakje koffie naar keuze, espresso, cafe crema, cappuccino of latte macchiato. Voor de latte en cappuccino geen melkkan en geen slangetje nodig, alleen melk in je kopje doen, stoompijpje laten zakken en de rest gaat automatisch. Daarna eenvoudig het stoompijpje reinigen en klaar.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Redelijk stil
  • Perfect melkschuimsysteem
  • Compacte machine

Mat M 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Even wennen maar uitstekend werkende machine

Goede, eenvoudige en stevige constructie. Werkt feilloos en goed doordacht. Het enige probleem is nu de juiste bonen te vinden naar onze smaak.

Pluspunten

• Constructie
  • Glijdt niet weg
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Druppelt enigszins na

JWF 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie en goed op temperatuur

Mooi en compact apparaat. De zetgroep is heel handig vanaf de voorzijde te bereiken. Was bij de vorige apparaat aan de zijkant maar dit is erg gebruiksvriendelijk bij deze siemens. Stoompijpje is geniaal en goed schoon te maken. Koffiehoeveelheid en sterkte heel goed in te regelen en minstens zo belangrijk; de koffie smaakt heel goed en is ook voorbeeldig van temperatuur. Het warmhoudplaatje bovenop heb ik nog niet gebruikt maar kan handig zijn als je koffiekopje uit een koude ruimte komt.

Pluspunten

• koffiesmaak
  • temperatuur
  • mooi uiterlijk en compact
  • zeer handig stoompijpje

Henry Luchtmeijer 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gemak van een lekkere kop koffie!

Na lang zoeken om een koffie machine te vinden die clean en zonder veel onderhoud mij een iedere dag een heerlijke verse kop koffie kan bieden, ben ik zeker dit jaar 2017 goed begonnen. Op oudjaarsdag de aankoop gedaan en nu net wakker met m'n eerste kop koffie van 2017 !! Big smile and ready for the new year 2017. De EQ3 eindelijk veel luxe zonder onderhoud!

Erwin 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Topmachine!

Het apparaat is binnen 30 seconden gebruiksklaar, de koffie is top en de manier waarop je de melk kunt opschuimen (in het glas/kopje zelf, dus niet via slangetjes of zo) garandeert schimmelvrije cappuccino. Tenminste, als je dat opschuimverlengstukje goed schoonhoudt :). Topmachine.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Snel klaar

Minpunten

• Max. 1 kopje per keer

McMarco 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat voor klein gebruik

Heerlijke koffie. Het melkschuimen gaat heel makkelijk zonder dat de melk en vieze bacteriën in het apparaat komen. De lekbak goed schoonmaken is door de vorm wat lastiger. Van binnenschoonmaken is erg gemakkelijk. Prima apparaat voor 2 tot 3 koffiedrinkers in het gezin.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • melkschuimen
  • compact formaat

Mariëlle 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ3

We hebben de koffiemachine vandaag (18-12-16) gekocht bij koffie discounter.

Eerst is het natuurlijk uit proberen maar nu n paar bakkies geproefd te hebben heerlijke koffie en de cappuccino is ook echt goed, lekker dikke schuimkraag. We hebben juist voor deze machine gekozen omdat je hiermee heel gemakkelijk cappuccino kan maken in plaats van slangetjes of bakjes aan de machine zit dit allemaal geïntegreerd. Qua uitstraling is hij heel mooi en compact (compacter dan de andere machines die we ooit gehad hebben) en hij is ook makkelijk in te stellen.
Echt een aanrader als je van lekkere, warme koffie of cappuccino houdt.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Bert 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Trotse bezitter

Dit apparaat als afscheidscadeau gekregen. Had hem uitgezocht omdat deze versie m.i. beter (moderner / effectiever) was dan mijn vorige (Siemens) vooral qua mijn geliefde capuchino. Alhoewel ik het pijpje wat "gammel" vindt qua bevestiging voldoet het meer dan prima. Lekkere dikke melkschuim en bovenal een goede smaak van de koffie. Ook mijn partner - een espresso of gewone zwarte koffiedrinker - is meer dan verheugd met deze aankoop.
Qua onderhoud: heel fijn dat de zetgroep aan de voorkant verwijderd kan worden en makkelijk schoon te maken is. Ook een van de redenen waarom we dit apparaat hebben gekozen.
Alhoewel pas 1 week in huis kan ik alleen maar zeggen PRIMA product.

Pluspunten

• dikke en goede melkschuim
  • eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• (nog) niet gevonden

Wil Beekman 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat, gemakkelijk te installeren en te bedienen

Lekkere warme koffie, maakt niet veel herrie en is gemakkelijk schoon te maken. Mooie uitstraling .Zeker aan te bevelen.

Inge 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi slank uiterlijk, makkelijke bediening

Mooi apparaat, werkt makkelijk. De cappuccino en latte-faciliteit werken perfect. Voordeel is dat je in het kopje de melk doet en geen aparte melkcontainer nodig hebt. Mooi dik schuim en daarna kan je het stoompijpje loshalen en eenvoudig schoonspoelen.

Richard 06-12-2016

kun je met 1 maalbeurt 2 kopjes zetten of gaat de machine 2 x malen als je voor 2 kopjes kiest?