Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, edelstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI305206RW zwart, edelstaal op Kieskeurig.be.

Erwin 31-12-2016

Topmachine!

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Het apparaat is binnen 30 seconden gebruiksklaar, de koffie is top en de manier waarop je de melk kunt opschuimen (in het glas/kopje zelf, dus niet via slangetjes of zo) garandeert schimmelvrije cappuccino. Tenminste, als je dat opschuimverlengstukje goed schoonhoudt :). Topmachine.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Snel klaar

Minpunten

• Max. 1 kopje per keer

Mat M 05-01-2017

Even wennen maar uitstekend werkende machine

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Goede, eenvoudige en stevige constructie. Werkt feilloos en goed doordacht. Het enige probleem is nu de juiste bonen te vinden naar onze smaak.

Pluspunten

• Constructie
  • Glijdt niet weg
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Druppelt enigszins na

De Koffiezetter 30-04-2017

Mocht je inmiddels nog steeds niet de juiste bonen hebben gevonden. De biologische bonen van de Aldi vinden wij perfect, niet te donker en mooi prijsje.

Ronald Boekhout 07-01-2017

Slecht aparaat spijt

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Vanaf het begin problemen. Als eerste werkte de instelling van de taal niet bij het aansluiten. Dan hoor je meteen in het menu taal te komen, maar dit gebeurde niet. In de gebruiksaanwijzing was het zeer onduidelijk aangegeven hoe je het moet aanpassen. Uiteindelijk is het gelukt. Nu na 2 weken lekt het aparaat en moet ik het laten ophalen, waardoor je 2 tot 3 weken geen machine hebt, want je krijgt geen vervanging. Dus waardeloos product.

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Lekkage
  • Koffieinstelling maling

John 15-12-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Ik heb bewust voor de EQ3 TI305206RW gekozen. Dit is het model wat koffie extra sterk kan maken. De overige EQ3's doen dit NIET.
De koffie is erg lekker. Wij hebben nog steeds een Nespresso voor de snelle bak, maar het verschil is enorm.
Let wel op: je moet elke keer dat je klaar bent voor die dag, het allemaal goed schoonmaken. Elke keer...altijd.
Je kunt in tegenstelling tot veel van dit soort machines bij deze GEEN gemalen koffie gebruiken voor een keer afwisseling. Ook een kopje heet water begint deze niet aan. Het is koffie. punt.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • makkelijk in te stellen

Minpunten

• elke keer schoonmaken van boven tot onder
  • geen optie tot gemalen koffie
  • geen optie voor kopje warm water voor thee

Timon 11-12-2019

Een gemakkelijke machine met lekkere koffie.

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Makkelijke machine, snel schoon te maken en lekkere koffie.
alleen het opschuimpijpje voor de capucinno vind ik wat simpel uitgevoerd.

Sanny68 07-12-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Lekkere koffie, schuimlaag voor cappuccino en latte is makkelijk te maken en lekker!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

liefhebber 27-06-2019

Eenvoudige en goede bediening

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Gebruiken de machine nu een week en hebben heerlijke koffie.Compacte machine en vol automatisch, opschuimen melk perfect en een laag geluid niveau. Goede prijs kwaliteit verhouding

EEN AANRADER !!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• compact en compleet
  • goede prijs kwaliteit

Henk 15-06-2019

Mooi apparaat.

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Sterkte van de koffie makkelijk naar ieder zijn smaak te regelen. Geen aparte bekers meer om je melk op te schuimen, dit gaat gelijk in je koffiebeker. Dikke melkschuimlaag. Perfect. Ben erg blijk met mijn nieuwe aankoop.

Pluspunten

• makkelijk schoon maken

Minpunten

• Zulk soort apparaten blijven relatief groot

Frans 02-06-2019

Mooi Design

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Aanbevolen door een professional uit de zakelijke markt, eenvoudige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke cappuccino met lekker dik schuim, een echte aanrader voor de koffie liefhebber die niet in je keuken mag ontbreken

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijke te reinigen
  • Koffie sterkte instelbaar
  • Groot water reservoir
  • Div koffie's - latte macchioto-crema-cappuccino

Anoniem 28-05-2019

Maakt een fatsoenlijke espresso.

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Ik heb mijn kapotte Surpresso S60 vervangen door deze EQ3 S500. De S60 heeft me 15 jaar goed gediend.

Ik ben dol op het ontwerp. Alles is waar het hoort te zijn. Makkelijk leesbare displays. Ik mis de watertemperatuurinstelling van mijn oude S60, maar het is een kleine prijs om te betalen.

De EQ3 is veel stiller dan ik had verwacht. Maar de beste eigenschap van de EQ3 is hoe gemakkelijk het Cappuchinno en Latte Macchiato maakt. Geen containers meer met melk. Vul je kopje gewoon met melk, duw de stoompijp naar beneden en voila. Perfect elke keer.

Anoniem 23-05-2019

Prima volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Nadat onze vorige volautomaat bijna 14.000 kopjes had gemaakt (Siemens EQ 7plus) maar in principe nog niet kapot vonden wij het wel tijd voor een nieuwe.
Aangezien wij steeds meer "gewone" koffie zijn gaan drinken is de keus op de EQ 3 S500 gevallen, vooral voor de gewone kop koffie, maar ook de paar koppen cappuccino zijn geen probleem.
Wederom voor Siemens gekozen door de kwaliteit van de machine en de dranken die je ermee kan bereiden.

Eleonora 21-05-2019

Super lekkere koffie, snel gezet

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Fantastisch product, zeer goede melk opschuimer, makkelijk schoon te houden. De koffie is perfect!
Kwaliteit van het apparaat is prima, we zijn er erg blij mee.

A 19-05-2019

Mooie vormgeving, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Koffie als in een goede horica gelegenheid, goed van smaak, prima melkschuim.
Zeer tevreden over deze aankoop

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Water filter zou er bij moeten zitten

Robert Hu 15-02-2019

Aanrader voor regelmatige espresso-momentjes

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Ik drink best vaak koffie (meer dan 6 koppen per dag) en had hiervoor een koffiepadautomaat. In eerste instantie vond ik de werking en het gebruik eigenlijk te omslachtig - in vergelijking met koffiepads - voor een simpele kop koffie. 2 weken later in gebruik blijven de koffiepads ongebruikt, aangezien ik inmiddels bijna gedachteloos wissel van koffiegerecht, smaak en hoeveelheid.
Als je de moeite neemt om de espresso machine naar eigen smaak in te stellen, en je een beetje verdiept in de verschillende soorten bonen en brandingen, merk je pas hoeveel keuzevrijheid je terugwint zonder echt in te dammen op gemak.

Mogelijke nadelen: Vrij luidruchtige koffiezetter en koffiemaler, spoelt (vrij) vaak, na wisselen van soort/branding even zoeken naar lekkerste instelling en een kleine lekbak.

Inmiddels heb ik kunnen vergelijken met duurdere en stillere machines en ik ben nog geen machines tegengekomen, die de hogere prijs rechtvaardigen voor een stillere machine of meer gemak én dezelfde smaak bieden. Machines die minder vaak spoelen, stiller malen of meer gemak bieden, brengen compromissen mee op het gebied van smaak, hygiëne en/of prijs.

Een absolute aanrader voor wie een (eerste) espresso machine wil kopen!

vasc093 04-02-2019

Makkelijk in gebruik volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Prachtig apparaat, de eyecatcher van mijn keuken. Met het stoompijpje kun je makkelijk je melk opschuimen. Met veel mogelijkheden zoals de maalgraad instellen en de koffiesterkte kun je veel variëren met dit apparaat. Nu al een aantal kopjes mee gezet, en ik vind dit persoonlijk stukken beter dan een Dolce, Senseo of Nespresso. Een heerlijke bak met de echte bonensmaak!

Pluspunten

• looks
  • koffie
  • schoonmaken is eenvoudig

Minpunten

• nnb

Simon 02-02-2019

Mooi elegant goed werkende volautomatisch koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Doet wat het moet doen goede koffie eenvoudige bediening .
Weinig onderhoud makkelijk schoon te maken.
En de juiste look

Ruud2805 29-01-2019

Geen verse koffie

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Hoewel ik de zetgroep en andere onderdelen iedere avond schoonmaak en laat drogen is de toevoer van gemalen koffie toch verstopt geraakt met beschimmelde koffie. Er zit zoveel gemalen koffie in deze leiding tussen molen en zetgroep, dat de oude koffie er eerst doorgeduwd wordt en de verse gemalen koffie achterin blijft tot de volgende kop koffie. Dit is gaan schimmelen, met als gevolg een verstopte toevoer en vieze koffie waardoor ik het probleem vond. Ik vind dit echt een ontwerpfout. Jammer, want de rest van het apparaat is oké, maar daardoor vind ik het apparaat tegenvallen.

Tineke 28-01-2019

Koffiezetten met Siemens TI305206RW Gaat heel goed.

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

De Siemens Siemens TI305206RW model, ziet er goed uit en we zijn erg enthousiast over de smaak van de koffie en hoe makkelijk het is om een kopje koffie, latta, expresso en cappuccino te maken. Bij het reinigen van het tuitje wel even het stangetje er af halen met het reinigen om de melk te verwijderen want daar achter zit dan ook melk, maar dat is geen probleem je moet het even weten.

Pluspunten

• gemakkelijk en lekker
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• dat je het melk stangetje ook
  • achter het plaatje schoon maakt.

Elly en Peter 24-01-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Na lang zoeken tot dit apparaat besloten. Het is zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk te onderhouden en duidelijk in aanwijzingen.
Koffie smaakt ook heerlijk. Fijn dat de opschuimer zo makkelijk schoon te houden is.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig te bedienen
  • makkelijk schoon te houden
  • heerlijke koffie

Anoniem 23-01-2019

Mooi en handig product met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TI305206RW zwart, edelstaal

Ik gebruik de espresso machine nu 2 weken. We vinden hem nog steeds erg mooi. De bediening is super simpel. Gemakkelijk cappuccino en latte zijn erg lekker en makkelijk te maken.