Siemens TI305206RW - Reviews

Kastontwerp
vrijstaand
Netfrequentie
50/60 Hz

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mat M 05-01-2017

Even wennen maar uitstekend werkende machine

Goede, eenvoudige en stevige constructie. Werkt feilloos en goed doordacht. Het enige probleem is nu de juiste bonen te vinden naar onze smaak.

Pluspunten

• Constructie
  • Glijdt niet weg
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Druppelt enigszins na

De Koffiezetter 30-04-2017

Mocht je inmiddels nog steeds niet de juiste bonen hebben gevonden. De biologische bonen van de Aldi vinden wij perfect, niet te donker en mooi prijsje.

Erwin 31-12-2016

Topmachine!

Het apparaat is binnen 30 seconden gebruiksklaar, de koffie is top en de manier waarop je de melk kunt opschuimen (in het glas/kopje zelf, dus niet via slangetjes of zo) garandeert schimmelvrije cappuccino. Tenminste, als je dat opschuimverlengstukje goed schoonhoudt :). Topmachine.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Snel klaar

Minpunten

• Max. 1 kopje per keer

Ronald Boekhout 07-01-2017

Slecht aparaat spijt

Vanaf het begin problemen. Als eerste werkte de instelling van de taal niet bij het aansluiten. Dan hoor je meteen in het menu taal te komen, maar dit gebeurde niet. In de gebruiksaanwijzing was het zeer onduidelijk aangegeven hoe je het moet aanpassen. Uiteindelijk is het gelukt. Nu na 2 weken lekt het aparaat en moet ik het laten ophalen, waardoor je 2 tot 3 weken geen machine hebt, want je krijgt geen vervanging. Dus waardeloos product.

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Lekkage
  • Koffieinstelling maling

Peter Valk 07-01-2018

prefecte koffiebonen machine

Ik heb dit product gekocht vanwege zijn keramische maalschijven zodat je er alle soorten bonen in kan vermalen voor de lekkerste koffie.
het maken van een cappuccino is in dit apparaat een koud kunstje en een genot om te drinken .
De sterkte is makkelijk instelbaar en de machine is ook nog eens makkelijk te reinigen .
ik zou dit apparaat zeker aanraden gemak dient de mens zeg ik maar.

Pluspunten

• bediening
  • schoonmaak
  • keramische maalschijven voor alle soorten bonen
  • vormgeving

Minpunten

• koffie is te lekker gebruik koffie stijgt

W. Kootstra 03-01-2018

EQ3 Espressomachine

Machine is esthetisch symmetrisch uitgevoerd, wat vooral rust geeft. Daarnaast is bediening toonbeeld van eenvoud en werken de tiptoetsen super. Bedieningspaneel is daardoor erg makkelijk schoon te maken. Waar deze machine verder in uitblinkt is de stilte waarmee het koffieproces wordt uitgevoerd en de waanzinnig lekkere espressokoffie of café Latte of Cappuccino. De centraal geplaatste melkschuimer zorgt voor een erg lekkere romige melkschuimlaag. Deze is doordat er geen melk de machine ingaat erg hygiënisch, reinigt zich na uitschakelen van het apparaat en is makkelijk eraf te halen voor een totaalreiniging. Koffie is lekker warm. Ik hoop dat we lang van dit apparaat kunnen genieten. Een aanrader!!

Pluspunten

• Mooi
  • stil werkend
  • maakt lekkere koffie
  • maakt super Cappucinno

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jonathan 111 03-01-2018

Koffie zoals het moet zijn

Fantastisch apparaat mede door zijn eenvoudige maar toch uitgebreide keuze mogelijkheden. De maler met keramische schijven maalt zelfs twee keer als 2 koppen is gesellecteerd. De know how die in het apparaat zit resulteert in een optimaal kop koffie. Ook de mooie vormgeving is de moeite waard. Klein min puntje is dat de lekbak een behoorlijk schuine kant heeft waardoor atentie is geboden tijdens het legen om niet te morsen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Jetep 28-12-2017

Handige integratie van koffie-opschuimer

Ik zocht een nieuwe koffiemachine waarbij ik af en toe een Cappuccino of een latte kon maken. Maar niet een waarbij het rubber slangetje in de melk moet leggen. En ook niet een waarbij ik de melkhouder steeds in de koelkast moet zetten. Er zitten wat onhandige machines tussen. Dit leek mij wel perfect: melkschuimer naar onder drukken in de melk. Tot nu toe werkt het perfect. Koffiesmaak is erg goed. Cappuccino en latte met een fijne melk-laag. Prima. Ben wel benieuwd hoelang dat melkschuimer-pijpje het volhoud.

Pluspunten

• Koffiesmaak
  • Lekker compact apparaat

Minpunten

• Je moet geen haast hebben: spoelen duurt even

Rohoco 28-12-2017

Heerlijke koffie en goed warm.

Heb eerst een Phillips gehad welke redelijk snel defecten vertoonden.
Deze koffie is t.o.v. de Phillips veel warmer en ook de melk opschuimer werkt prima voor de latte.
Kortom prima apparaat!

Pluspunten

• Hete koffie
  • Prima latte
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Water bijvullen zit aan de achterkant

Hans Kroeseklaas 23-12-2017

Geweldige smaak

Deze week mijn nieuwe Siemens EQ3 espressomachine binnengekregen en het apparaat bevalt tot nu toe prima! De smaak van de koffie is geweldig wat mede komt door de vele instellingen. Hierdoor kan je je kopje koffie volledig personaliseren. Hiervoor heb ik machines van Krups en De Longhi gehad maar die komen niet bij deze machine in de buurt. Wel jammer is dat er standaard geen waterfilter wordt bijgeleverd.

Pluspunten

• Instelmogelijkheden koffie
  • Display
  • Onderhoud zeer eenvoudig

Minpunten

• geen waterfilter bijgeleverd

Hans 21-12-2017

Makkelijke bediening.

Fantastische machine, zeer makkelijke bediening met vele mogelijkheden. Maakt ook een cappuccino en macchiato zonder ingebouwd melk reservoir. Mooie vormgeving

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • veel mogelijkheden
  • uitneembare zetgroep

Henk Allers 21-12-2017

Eenvoudig bediening met tiptoetsen

Mooi klein model,eenvoudig in gebruik en onderhoud ,weinig hulpmiddelen en voldoet helemaal aan onze wensen.

Ans 19-12-2017

door zijn eenvoud een geweldig apparaat

Gewoon niet moeilijk doen. Je wilt een lekker bakje koffie cappuccino of latte macchiato en dit apparaat zorgt daarvoor.

Dagmar 11-12-2017

Super praktische koffiemachine

Een super alles in 1 koffiemachine van hoogwaardige kwaliteit. Voor degene die zonder al te veel gedoe een lekker kopje koffie willen zitten is deze machine een fantastische aankoop.

Pluspunten

• 4 soorten koffie en warme melk te maken
  • zeer eenvoudig onderhoud

Minpunten

• Maakt duidelijk geluid

Louis J. 02-12-2017

Zeer goede koffie.

Een goedkope volautomatische koffiemachine. Maar een die perfecte koffie, cappuccino of espresso. Al veel en dure apparaten gehad, maar geen van alle kon een goede cappuccino maken. Maar met dit apparaat krijg ik de perfecte cappuccino. We zijn heel blij met dit apparaat.

Pluspunten

• perfecte cappuccino
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Temperatuur niet in te stellen.

Kees van der kallen 03-11-2017

Modern apparaat

Dit modern apparaat is aan aanwinst in je keuken. Strak vormgegeven, niet al te veel toeters en bellen voor als je van een lekkere kop koffie, latte macchiato of cappuccino wil genieten. Bediening is kinderspel even als het schoonmaken.

Pluspunten

• Prima koffie resultaat
  • makkelijke bediening

Minpunten

• mag iets minder geluid maken

Maarten 12-07-2017

Lekkere koffie

Alweer een maand in gebruik en nog steeds blij mee! Staat luxe in de nieuwe keuken maar bovenal makkelijk te bedienen maakt niet teveel herrie tijdens bonenmalen en natuurlijk de koffie is super!!
Zelfs kennis die nogal precies is kwa melkopschuimen vindt het een prima apparaat! Kreeg complimenten van hem!
Hou zelf namelijk alleen van espresso. En ook fijn mijn vrouw kan ermee overweg

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • lekkere koffie

Albertino 04-06-2017

Siemens volautomaat eq3

Prima volautomaat doet wat het moet doen. Melk schuim werkt ook goed. Pijpje is alleen beetje wankel. Maak stuk meer herrie als de eq9 maar dan betaal je ook stuk meer.

Pluspunten

• Koffie is heet en lekker
  • Schuim is prima

Minpunten

• Beetje plastic
  • Bediening van hoeveelheid is lastig
  • Kleine reservoirs

stef kolfewijn 04-06-2017

prachtig koffie apparaat zijn er heel blij mee goede service

We wouden het al een tijdje Dit apparaat gekozen om dat het opschuim systeem niet meer een slangetje naar een pak melk moet je doet hem rechtstreek in de beker dus makkelijk schoon te maken en denk ook dat Siemens een vertrouwd merk is duus we zijn er echt heel blij mee

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • kan veel soorten koffie mee maken

Minpunten

• bonen ressevaar mag van mij wel wat groter

anja van capelle 03-06-2017

Cappucino zonder veel schoonmaken

We hebben een klein kantoor. We willen graag goede koffie op zo'n eenvoudig mogelijke manier zodat we ons op onze klanten kunnen concentreren. In het verleden hebben we een heel mooi apparaat gekocht met 1knops bediening voor de cappucino. Dit leverde echter wel heel veel schoonmaakwerkzaamheden op (vooral als je s'middags vergeten was de melk los te koppelen en alles moest worden uitgekookt). Met het systeem op dit apparaat hebben we ook met 1 knop goede cappucino en hoef je alleen maar één pijpje schoon te maken en dat is zo klaar. We zijn erg tevreden over het gebruikersgemak en de goede koffie.

Pluspunten

• eenvoudige bereiding cappucino
  • intuitieve bediening
  • goede koffiesmaak en lekkere cappucino

Danielle24785 03-06-2017

Prachtig apparaat

Week geleden gekocht en zo blij mee. Mooi apparaat. Zet heerlijke koffie. Zit voor ons alles op wat we erop willen hebben. Groot waterreservoir. Er kunnen maar 250 gram bonen in maar dan blijft de smaak ervan wel lekker.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl