Siemens TI903209RW - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)

Harry 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Wereld Machine

Heb Koffiemachine aantal dagen in mijn bezit nu zelf. was al bekend met de EQ8. maar deze machine voldoet aan alle verwachtingen wat je van een koffie machine zou verwachten.

Pluspunten

• stil
  • ruime keuze aan variatie dranken
  • mooie afwerking
  • persoonelijke instellings mogelijkheden

Minpunten

• invoer tule melk uitkijken in koelkast. steekt uit

Gijs van der kruit 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ 9

Subliem, binnen 5 minuten geïnstalleerd en de heerlijkste koffie met dit geweldige apparaat. Eenvoudige bediening met zeer goede resultaten voor allerlei koffievarianten.

Pluspunten

• display
  • bedieningsgemak
  • smaak
  • mooi apparaat

Minpunten

• een klein beetje te hoog

Marcel van Beek 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie, uitgebreide mogelijkheden

Na jarenlang koffie met pads en cups nu een machine voor bonen. Machine zet heerlijke koffie, biedt veel mogelijkheden en is eenvoudig in gebruik. Echt een aanrader voor de liefhebber van koffie.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Gebruikersgemak
  • Instelmogelijkheden

Bert 26-11-2016 Product paar weken in bezit

d.m.v. een simpele bediening een heerlijk bakje koffie

Door het vergelijken van verschillende koffiemachines kwam voor ons de Siemens EQ9 als beste uit de bus.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Keramische maalschijven
  • Melk toevoeging gebeurt in de machine

Minpunten

• Nog niet gevonden

Anita 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk koffie en lekker warm

Makkelijk te bedienen en de koffie smaakt heerlijk. En voordeel is je kan twee cappuccino's tegelijk zetten.

Pluspunten

• Veel keuzes
  • Twee cappuccino's tegelijk

Erwin 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ9

Hiervoor had ik een Siemens Surpresso Compact, de geluidsproductie van deze machine ging me echter tegen staan, vandaar opzoek naar een vervanger. Siemens geeft aan dat de EQ9 de stilste vol automaat is op de markt en daar is geen woord aan gelogen, deze machine is echt stil ook tijdens het malen van de bonen hoor je alleen een heel licht gezoem. Kwaliteit van de koffie is perfect en biedt meer dan genoeg mogelijkheden om specialiteiten te maken.
Bediening -zelfs eerste instelling- is heel eenvoudig.
Een aanrader voor de liefhebber van verse bonnen koffie.

Pluspunten

• Uitermate stil
  • Bedieningsgemak

Rob Maas 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Gaarne wil ik mededelen dat ik tevreden ben over deze koffiemachine. hij is voor thuisgebruik zeer compleet en luxueus. voorheen senseo machine gehad. Een wereld van verschil.

grote voordeel is dat het melk reservoir in de koelkast geplaatst kan worden na gebruik.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • weinig geluid
  • 2 koppen capo of latte tegelijk zetten

Minpunten

• langzaam
  • vaak afvalbak moeten legen

Peter en Jan 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

bedienings gemak!

Waren een Miele gewend, maar deze geweldig gemakkelijk stil! mooi design, alles makkelijke bereikbaar. Heerlijke consumpties op de persoon af in te stellen.

NIdink 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig apparaat, heerlijke koffie

We moesten ons Siemens apparaat vervangen en hebben een nog luxere variant gekozen: mooie display, strak design en vooral de mogelijkheid om het heet water qua temperatuur aan te passen. De koffie smaakt goed en het is erg fijn om vanuit het apparaat even een kopje thee te zetten.

Pluspunten

• Warmte koffie
  • Weinig herrie van koffiemaler

Minpunten

• Melk is niet erg warm

Veroniek 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekkere koffie

Ik als latte macchiato fan ben echt super blij met dit apparaat. De sterkte is ook regelbaar waardoor je zelf kunt instellen of je een lekker sterk bakkie of juist een mild bakkie wilt zetten. De 'gewone' koffie heeft na het zetten een mooie 'schuimlaag'. Ook kun je genieten van alleen warme melk of heet water waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Denk hierbij aan 'gewone' thee, chai tea (met melk) of heerlijke chocolademelk. Ik heb de machine nog maar een paar dagen in mijn bezit, maar kan nu al niet wachten om alle mogelijke creaties te proberen.

Koffieleutje 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

eerste indruk Siemens TI903209RW

na aanschaf van onze Siemens TI903209RW zijn we uiteraard direct begonnen om het apparaat uit te proberen, na de ingebruikname procedure te hebben gevolg wat eigenlijk niet veel inhoud (taal keuze,water hardheid instelling), hebben we de machine eerst wat koffie en melk laten maken en die vervolgens weg gegooid om het apparaat op smaak te laten komen, vervolgens kon het uitproberen starten we hebben verschillende sterkten espresso en verschillende instellingen voor cappuccino getest door de vele instel mogelijkheden kun je jou koffie helemaal naar eigen smaak maken en dit ook nog opslaan in een persoonlijke instelling heerlijk toch.
mijn vrouw is ook erg blij met het eenvoudig onderhoud en het zelf reinigende melkschuim systeem kortom onze eerste indrukken zijn erg goed als de beloofde levensduur minimaal 10 jaar ook uitkomt zou dit het aankoop bedrag van € 1500 ook goed maken dit zou neerkomen op een afschrijving € 0,41 per dag geen slechte keuze toch

Ben 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Wat een fijn apparaat, hele lekkere koffie, supper makkelijk in gebruik met name het opschuimen van melk!

Fam Baalemans 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hey

Wij zijn erg blij met deze machine!
De koffie smaak heerlijk en Vers,zelfs met goedkopen koffie bonen toch een heerijk vers bakkie.

Een Gebruiksvriendelijk en makkelijk display 1 druk op de toets,Machine geeft alles zelf aan wat wil je nog meer?

Vormgeving: cool lekker makkelijk zijn ook de lampjes in de machine, zodat je in het donker kan zien wat je doet.
Spooky en fun is het wanneer je in het donker een latte of een cappuccino maakt de stoom en de verlichting maakt het griezelig.
Mooi zijn ook de Display en de koffie bonen op de bovenkant.
De machine ziet er erg stoer uit!

Duurzaamheid: kunnen we nog weinig over zeggen want we hebben hem net.
Maar je kan wel zien dat hier kwaliteits matriaal gebruikt is.
Dus wij zijn niet bezorgd daarom.

Freddie Meulenbroek 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

de temperatuur is naar onze mening een beetje aan de lage kant ondanks de instelling op maximaal. de mogelijkheden zijn goed in te stellen en zijn ook tevreden over de smaak en bedieningsgemak.

Rob 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat pas een paar dagen in ons bezit en zijn hier nu al zeer enthousiast over. Nog nooit hebben wij zo'n mooie koffiemachine gehad met zoveel mogelijkheden.

Hans 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk product! installeren is kinderlijk eenvoudig. Koffie zetten idem! Als enig minpuntje is het wat onhandige waterreservoir. Maar niet heel storend. Zeer tevreden.

Richard 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zijn blij met ons Siemens apparaat...Makkelijk in gebruik,en ook nog eens mooi om te zien.Hopen dat wij er nog vele kopjes koffie van mogen genieten.

LM 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

De latte machiatto is lekker dan menigeen restaurant. :-P
Het menu is erg gebruikersvriendelijk en de persoonlijke instellingen erg makkelijk in gebruik.

de Jong 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

je kunt verschillende soorten koffie maken en naar eigen smaak aanpassen, het apparaat heeft een mooie vormgeving en is gebruiksvriendelijk.