Philips HD8834 zilver

De'Longhi Dinamica Plus ECAM370.95.T platina

De'Longhi Dinamica Plus ECAM370.95.T platina
8,8 (38)
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8834 zilver op Kieskeurig.be.

Philips 3100 HD8834/11 06-02-2017

Prima cappuccino

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Dit espresso apparaat geeft prima cappuccino.Mooi om te zien en makkelijk om koffie mee te maken.Alleen vind ik het jammer dat je de melkkan iedere dag schoon moet maken en iedere week door moet spoelen met warm water en iedere maand moet reinigen.In de omschrijving stond dat dit automatisch ging,niet dus.Ook vind ik het lastig om de zetgroep er in en uit te halen.Als ik dit van tevoren had geweten had ik het niet gedaan.Prima koffie maar onderhoud veel te veel werk.Ook blijft de aan/uit knop knipperen.Gaat niet na een bepaalde tijd uit.Dit vind ik uitermate irritant en zet de machine nu gewoon met de aan/uit knop op de achterkant van het apparaat uit.

Pluspunten

• Prima koffie
  • Makkelijk scherm.

Minpunten

• Veel onderhoud aan melkkan etc

... 22-11-2016

koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Fijn koffiezetapparaat, goede smaak. Neemt weinig plaats in. Alleen jammer dat het melk kannetje leeg moet voordat je kunt spoelen.

Mvdl 11-11-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Net vanmiddag aangeschaft en nu al zeer tevreden, mooi design, makkelijke bediening , bijna tot geen lawaai, lekkere koffie en cappucino, echt een aanrader,
Mooi comoact apparaat en staat mooi op het aanrecht,

• Compact apparaat

adel ensink 30-10-2016

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Ik heb de machine nu 1 week in mijn bezit.
Hij is makkelijk te bedienen.
Het instellen voor je favoriete koffie en hoeveelheid is door de makkelijke interface eenvoudig
Ik heb hem gekozen omdat ik alleen espresso en capuchinno drink en dus niet meer opties nodig heb.
Daarnaast is hiij compact en fraai van vormgeving.
De melktank is eenvoudig te plaatsen en schoon te maken.
Dit geldt ook voor de zetgroep.
De machine geeft een stevige melkschuimlaag.
Ik ben zeer tevreden met deze machin

Pluspunten

• compact en eenvoudig
  • eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• kalkfilter zit niet standaard bij de machine
  • continu knipperen van aan/uit knop

Totti87 27-10-2016

Strak design

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Strak design, installatie is een eitje, prima espresso, lungo en cappuccino met goede schuimlaag. Nog geen minpunten kunnen ontdekken!

• Installatie
  • Smaak

Lauwe Melk 07-07-2016

Esspresso HD8834/11

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Qua vormgeving en gebruiksmogelijkheden en mooi makkelijk apparaat. MIN puntje is dat de melk er lauw uitkomt bij het maken van een cappuccino.
Dus als jullie daar een oplossing voor hebben dan,hoor ik het graag van jullie.

Met vriendelijke groet.

Mourad Asag-Gau

Justin 28-06-2016

Philips HD8834/11

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

We hebben de Philips HD8834/11 nu twee weken in gebruik. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing is het apparaat makkelijk te gebruiken. Na het vinden van de juiste koffiebonen (erg belangrijk!) doet het apparaat de rest. De verschillende sterktes zijn zeker terug te vinden in de smaak van de koffie, dit is bij sommige apparaten nauwelijks te merken. De schuim voor je cappuccino is goed, verwacht echter niet de perfecte dikte (waarbij je lepeltje blijft liggen). Voor mij persoonlijk geen probleem.

Over de duurzaamheid kan ik logischerwijs nog niets zeggen aangezien het apparaat pas twee weken wordt gebruikt.

Conclusie: een prima espresso apparaat voor een leuke prijs, die er ook nog eens goed uitziet!

DICK 27-06-2016

Koffie zoal die moet zijn

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Over deze weet ik weinig te zeggen,we hebben hem pas 1 dag, maar binnen onze vriendenkring hoorden we alleen maar lovende geluiden

B W 26-06-2016

Leuk en lekker product

7,6
Net gekocht, makkelijke handleiding,
Eerste koffie smaakt goed.
Fijn met losse melk opschuimer die je apart kan schoonmaken en vullen

Dirk Kleijer 25-06-2016

goed product

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

ik wou altijd al zo'n apparaat nu heb ik er en daar geniet ik vol op van het product is precies zoals ik gewild had

swingcees 21-06-2016

UITSTEKENDE KOFFIE

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

apparaat pas in gebruik, eerste indruk mooie vormgeving , compact in vergelijk mijn saeco synthia , goed en duidelijk display , koffie en cappicino goed in te stellen , jammer weer dat Philips er geen volledige gebruiksaanwijzing in nederlands bij doet

johan154 21-06-2016

mooi apparaat

Lekkere koffie

Met de juiste melk/koffie afstelling ook de juiste cappuchino temperatuur

Makkelijk met display alles word aangegeven

Ook stil voor een bonenmachine

Metsik3 18-06-2016

Prima Espresso en Cappuccino met een druk op de knop

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

We hebben al eerder een ander merk espresso-apparaat gehad. In vergelijking daarmee is de Philips een kleiner (fijn voor de ruimte op het aanrecht), misschien wel lekkerder, maar zeker een gebruiksvriendelijker apparaat.

Gersilla Jansen 12-06-2016

Fijn espressoapparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Mezelf verwend na een paar weken op zoek te zijn geweest naar een goede automatische cappuccino apparaat. Even de tijd voor nemen om het boekje goed te lezen en om de eerste koffie goed in te stellen, maar dat vergt maar een half uurtje van je tijd. Daarna zeer makkelijk in gebruik. Ook schoonmaken valt mee, maar zoals elke espressomachine, moet je daar wel de tijd voor nemen om het ook daadwerkelijk te doen. Al met al zeer blij met mijn machine.

Vince2301 04-06-2016

Fijn, compact, lekkere koffie met prima melkschuim

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Nadat onze Saeco Xsmall het na 7 jaar begaf door een blikseminslag, zocht ik naar een eveneens compacte vervanger. Een automatische melkopschuimer was geen eis, maar toevallig kwam ik deze Philips tegen voor een gunstige prijs en kon 'm niet laten staan. (virtueel dan, want online gekocht)

Er zat een stickertje op met 'Saeco technologie' en dat is merkbaar: hij maakt bijna dezelfde geluiden in dezelfde volgorde als de Saeco deed. Ook lijkt de zetgroep erg op de vorige.
Gelukkig is ook de koffie vergelijkbaar: erg lekker, sterk genoeg en ook op de middelste stand al heet zat.

Een cappuccino maken gaat (na instellen van de gewenste hoeveelheden melk/schuim en koffie) met één druk op de knop. Erg makkelijk. Het schuim geef ik een ruime voldoende: niet te slap, niet te stijf.

Ik zou het apparaat ook zonder de melkopschuimfunctie gekozen hebben vanwege het ontwerp: lekker compact en strak vormgegeven. Het waterreservoir is toch nog 1,8 liter, dus Philips bewijst dan een dergelijk apparaat niet zo groot hoeft te zijn. (bij de Saeco xsmall was het kleine reservoir wel nog een minpunt)

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, want nog maar net in gebruik. Als ie het net als de Saeco minstens 6 jaar uithoudt zonder noemenswaardige problemen, ben ik tevreden.

Chantal 31-05-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Philips HD8834 zilver

Ik ben erg blij met de aanschaf van mijn nieuwe espresso machine. Ziet er mooi uit en doet wat ik er van verwacht. Alleen jammer dat er geen opties zijn zoals cafe latte enz.

rs 08-12-2015

Er zijn veel instellingen en voordat je die hebt gemaakt voor jouw optimale smaak ben je wel even bezig. het apparaat werkt goed. onhandig is het waterreservoir. je moet het bijvullen via de bovenkant wat erg ongemakkelijk is als je het apparaat onder een kastje hebt staan. Een expresso apparaat moet je altijd schoonmaken!