Philips HD8834

Beoordeling op basis van 45 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

klaverstijn 07-01-2017

Makkelijk, Cappuccino met 1 knop, smaak en temperatuur prima

Twijfelde tussen HD8824/01 en deze HD8834/01. Scheelde bijna 60 euro in prijs maar voor cappuccino moet je bij de 24 er bij blijven (2 handelingen nodig) en na de tijd heb je zo`n los slangetje aan het stoompijpje.
Makkelijke bediening, natuurlijk boekje goed lezen, goede koffietemperatuur, instelbare sterkte via knopje/display en instelbare maalgraad (grof/fijn). Makkelijk bijvullen van bonen en water maar hengsel van waterreservoir is vrij dun dus 2 handen gebruiken is mijn advies.
Smaak koffie is sterk afhankelijk natuurlijk welke bonen je gebruikt, liefst 100% arabica voor de levensduur van je machine. Wij gebruiken gewoon die van de Hema.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • mooi melkreservoir
  • niet te groot
  • makkelijk schoonmaken
  • décafé via klepje mogelijk

Minpunten

• zwak hengsel waterreservoir
  • opvangbak is lang dus voorzichtig leegschenken

jj93 16-06-2016

geweldige koffie voor een goede prijs

Koffieapparaat zet zeer goede koffie, kwaliteit is vergelijkbaar met die van duurdere varianten van andere merken. Ben espresso gewend van het werk (is een apparaat van 25.000 euro met lavaza bonen) en met dit apparaat en dezelfde bonen smaakt het net zo goed. Schijven zijn keramisch dus gaan lekker lang mee. Koffiehoeveelheid is met 1 druk op de knop per programma in te stellen. De sterkte van de koffie is met 5 verschillende standen te variëren van zeer sterk tot slap.

fredericus 30-11-2017

fijn apparaat

Fijn apparaat en uitstekend resultaat. Gemakkelijke bediening waardoor het gebruik is toegenomen. Contact met Philips opgenomen om voortaan optioneel een kwastje voor het onderhoud van het melkgedeelte bij het apparaat te voegen. Volgens mij een must om overal goed bij te kunnen.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • mooi ontwerp

Minpunten

• ontbreken van kwastje

Philips 3100 HD8834/11 06-02-2017

Prima cappuccino

Dit espresso apparaat geeft prima cappuccino.Mooi om te zien en makkelijk om koffie mee te maken.Alleen vind ik het jammer dat je de melkkan iedere dag schoon moet maken en iedere week door moet spoelen met warm water en iedere maand moet reinigen.In de omschrijving stond dat dit automatisch ging,niet dus.Ook vind ik het lastig om de zetgroep er in en uit te halen.Als ik dit van tevoren had geweten had ik het niet gedaan.Prima koffie maar onderhoud veel te veel werk.Ook blijft de aan/uit knop knipperen.Gaat niet na een bepaalde tijd uit.Dit vind ik uitermate irritant en zet de machine nu gewoon met de aan/uit knop op de achterkant van het apparaat uit.

Pluspunten

• Prima koffie
  • Makkelijk scherm.

Minpunten

• Veel onderhoud aan melkkan etc

Philips koffiemachine 24-11-2016

Lekkere koffie

Prima machine lekkere kop koffie doet wat het moet doen dus perfect, je kan er veel lekkere verschillende bakkies mee zetten melk zwart extra ssterk en makkelijk in gebruik

Rob 23-11-2016

Fantastisch apparaat!

Prijs/kwaliteit is heel goed en eenvoudig te bedienen! We hebben al eerder zo een apparaat besteld en we zijn er bijzonder tevreden over!

Pluspunten

• goed te bedienen
  • niet te duur
  • werkt prima
  • niet te veel herrie

janet 16-11-2016

Voor die prijs heerlijke koffie.

Hij geeft verschillende keuzes aan .gemakkelijk in te stellen ..heerlijke diverse soorten koffie..heet tevreden

Kerssies 12-11-2016

gebruikers gemak

Heerlijke koffie. Ideaal system om cappucino te maken, doordat je melkkan af kunt koppelen en melk in de koelkast kan zetten als je nog melk overhoudt na het koffiedrinken.en makkelijk te reinigen. Wij zijn er heel blij mee.

Bob 06-08-2017

lekkere koffie maar fragiel apparaat met korte levensduur

Laatste keer dat ik een espresso apparaat van Saeco / philips gekocht heb. Veel electronische problemen waardoor het apparaat regelamtig kortsluiting veroorzaakt. Ook zijn de afdichtingen vnahet apparaat niet goed waardoor druk verloren gaat en de koffie niet ideaal bereid wordt. Meerdere keren met de klantenservice gebeld en naar 6/7 telefoontjes eindelijk een reparatie kunnen regelen. De machine werkte daarna weer prima maar ongeveer 4 maanden later was het weer raak. Nu produceert de machine in plaats van koffie, kortsluiting.
Voor mij nooit meer philips/seaco

Pluspunten

• bonensterkte instelbaar

Minpunten

• veel technische problemen
  • levensduur

Kruitnootje 01-12-2016

Heerlijke koffie

Eenvoudige bediening, duidelijke functietoetsen, goede maling en erg goede melkschuim. Schoonmaken machine ook erg eenvoudig.

bospiet57 24-12-2016

Goededag ik overweeg om deze machine te kopen maar lees nergens of de koffie wel heet genoeg is. Wat is uw mening betreffende de temperatuur?

Bitte ein Tasse Kaffee! 26-11-2016

Mooi apparaat!

Een mooi apparaat en handig in gebruik d.m.v. de externe melkopschuimer die je zo in de machine steekt. Een machine voor elke koffie drinker door de verschillende instel funties.
Zeer tevreden mee!

Ilona 26-11-2016

Mooi model,geen hard geluid meer bij t malen van de bonen

Mooi apparaat moderne uitstraling ,geen hard geluid bij t malen van de bonen! Vele functies, meer dan de oudere apparaten.

... 22-11-2016

koffiezetapparaat

Fijn koffiezetapparaat, goede smaak. Neemt weinig plaats in. Alleen jammer dat het melk kannetje leeg moet voordat je kunt spoelen.

Paula Ummels 22-11-2016

Complet apparaat

Mooi apparaat met een goede prijs / kwaliteitverhouding. We zijn er heel blij mee.
Vooral omdat wij thuis cappacinoliefhebbers zijn en deze met een druk p de knop klaar is.

Linda 20-11-2016

Zeer goede Machine

een geweldig koffiezet apparaat zet heerlijke koffie maakt weinig geluid met de koffie bonen malen prijs kwaliteit top!

Snoeren 15-11-2016

Compact goed koffiezetapparaat

Geweldig koffiezetapparaat, heel makkelijk in gebruik en onderhoud. Lekker compact en zet heerlijke koffie die je zelf naar eigen wens kunt instellen. Nog beter als verwacht.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijke bediening

Mvdl 11-11-2016

Prima apparaat

Net vanmiddag aangeschaft en nu al zeer tevreden, mooi design, makkelijke bediening , bijna tot geen lawaai, lekkere koffie en cappucino, echt een aanrader,
Mooi comoact apparaat en staat mooi op het aanrecht,

• Compact apparaat

Kevin 08-11-2016

Alles wat we zochten

We zochten een apparaat voor verse bonen inclusief cappuccino maker. Dit apparaat heeft precies datgeen wat we zoeken. Heel gebruiksvriendelijk, een kind kan koffie zetten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig
  • Mooi uiterlijk
  • Groot waterreservoir

Rogier 07-11-2016

Snel koffieapparaat met genoeg functies

Prima product! Het apparaat is makkelijk in gebruik. Snel een goed bakje koffie, in te stellen op sterkte.
Minpunt is dat de watertank snel leeg is.

Dennis 05-11-2016

Top apparaat!

Praktisch, mooi design en lekkere koffie / espresso en cappuccino. Prettig in gebruik, eenvoudig te reinigen !