Bosch TES51521RW

Siemens TI303203RW
8,8 (23)

Krups EA880E

• Type espresso machine
  • Soorten koffie americano, cappuccino, espresso, heet water, hete melk, latte macchiato, ristretto
Krups EA880E

Krups EA82FD

• Type espresso machine
  • Soorten koffie cappuccino, espresso, hete melk, koffie
Krups EA82FD

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Patrick 05-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Voor mij geen Bosch meer

6,2
Gekocht omdat Bosch een naam heeft van degelijkheid. Na half jaar ging de maler kapot. Netjes door Bosch opgelost. Nu gisteren wederom kapot. Dit keer net buiten de gerantie.

maddox77 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang googlen, reviews lezen en testen op youtube bekijken is de keuze op dit Bosch koffieapparaat gevallen. Sinds een paar dagen dit prachtapparaat in ons bezit.
Een vergelijking met Nespresso en Senseo is gewoonweg niet te maken!
Wat een mogelijkheden, wat een smaak.
Plaats voor 300 gram bonen, 1,7 liter water (en een bakje voor eventueel gemalen koffie, voor bv Decaf).
Heel veel lekkere soorten koffie keuzes.
Espresso gewoon, espresso klein. Koffie crema en latte macchiatto in 3 maten en cappucino in 2 maten.
Voor de laatste 2 geldt ook "one touch" melk schuimen en koffie maken met 1 druk op de knop.
Er is ook een heet water knop, maar die geeft net niet dat kokende kopje water voor thee.
Een pareltje op het aanrecht! Blij mee!
Besteld bij Koffiediscounter. Snel in huis en nu een actie met 6 kg gratis koffiebonen.

Johan Berg 28-09-2016

Goede Machine.

Voorheen ook een Bosch koffieautomaat maar het huidige apparaat zijn wat veranderingen aan gebracht die een verbetering zijn.
Alleen het water reservaat is kleiner geworden een klein min puntje.

Johan H 19-08-2016

Perfecte cappuccino en macchiato

Zeer gebruiksvriendelijke volautomaat. Niet meer handmatig melk opschuimen, maar met 1 druk op de knop perfecte cappuccino of macchiato. En zeer stil.

jeanette 18-04-2016

Fantastisch

Mijn man deze machine cadeau gedaan voor zijn 50e verjaardag en hij is ontzettend tevreden met het apparaat.