Krups Dolce Gusto Oblo zwart KP1108 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Kastontwerp
vrijstaand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 107 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rob 10-06-2016

De Oblo bevalt prima.

De koffie wordt goed warm en smaakt lekker. Het apparaat stopt niet automatisch, maar dat is geen probleem. Ik blijf er gewoon even bij staan.

Irenesibe 13-06-2016

Geluksmomentjes met mijn Oblo.

Ik geniet nu iedere dag van heerlijke koffie. Ik heb mezelf zelfs een limiet gesteld van 3 koppen per dag. Ik zou het de hele dag wel kunnen drinken.

Fred Las van Bennekom 03-06-2016

Gemakkelijk

Snel op temperatuur ,geen losse koffie ,geen filterzakjes en genoeg keuze uit verschillende soorten van koffie.

Tobias 28-05-2016

erg mooi desing

Wat vooral opvalt bij de machines van dolce gusto is het design. Ze hebben voor bijna elke stijl keuken een mooi passend apparaat. het systeem is enorm simpel net als bij senseo, en dit is veel betere kwalitijd koffie. ik vind het apparaat ook heel schoon werken. Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat dat ze wel heel veel variatie hebben, alleen het koffie asortiment zelf is niet zo uitgebrijd als bij bijvoorbeeld nespresso. En ik vraag me af hoe milieu vriendelijk het is met al de gebruikte cups die je overhoud. Kortom een goed apparaat en een hele mooie prijs/kwalitijd verhouding. ik ben tevreden!

Marrone 19-01-2016

de koffie is goed van smaak
koffieprijs vind ik erg hoog
design is erg leuk
duurzaamheid weet ik nog niet ik heb hem net een week of 2 binnenbinnen

Ro Koning 19-01-2016

Dit is mijn tweede dolche gusto, De eerste is na 2 jaar helaas kapot gegaan. Hij begon vreselijk te lekker rondom het houdertje doordat het naaldje bijna verdwenen was. (het was helemaal misvormd rond de naald)
Jammer genoeg was het niet te repareren en waren er geen losse onderdelen verkrijgbaar.
Ik had toen de duurste variant, nu heb ik een van de goedkoopste genomen, want als ik elke 2 jaar een nieuwe moet kopen geef ik liever niet teveel uit.
Maar,...de koffie is werkelijk geweldig! En hij is heel makkelijk te bedienen.
Ook voor wie bvb wat sterkere koffie wil. Gewoon wat minder water erbij. :)

ingegrevinga 19-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

fijn apparaat, maar waterresevoir is veel te klein. Na 2 koppen grande moet je alweer bijvullen. Is wel heel snel leeg.

Ap 03-04-2018

Goed, maar wat minpuntjes

Ten eerste: de koffie is goed heet, heter nog dan met de oude Dolce Gusto en de smaak is prima. Enkele minpuntjes: het afnemen van het waterreservoir is lastig, ik mis een lampje dat brandde op de oude machine waardoor je gemakkelijker kan zien of de kop vol is en de handgreep voor het in-en uithalen van de cup had voor mij een kwart slag gedraaid mogen worden.

Pluspunten

• Goed heet
  • Mooie uitvoering

Minpunten

• Waterreservoir
  • Lampje

Mw. van Wezel 28-03-2018

Leuke machine, jammer van de handmatige bediening

Prima machine, mooi design. Alleen dacht ik bij "handmatig" dat de machine na een bepaalde hoeveelheid wel zou stoppen. Ik vind het lastig om een goede cappuccino of latte te maken.

Dan 04-02-2018

Na 2 jaar kapot

Heerlijke koffie.
Alleen heb ik em nu 2 jaar en hij doet niets meer.
Lampje blijft op rood staan of gaat groen knipperen.
Van alles geprobeerd met de stekker eruit, knop vasthouden, 20 minuten wachten e.d. maar het helpt niet..

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Snel kapot
  • stopt niet automatisch
  • maakt veel geluid

anita 02-01-2018

geweldige machine, mooie vorm en lekker snel warm!!

ben zeer blij met mijn apparaat, werkt prima is lekker snel warm en mooi design , vind het rode snoer ook wel wat aparts hebben ;-) de koffie vind ik heerlijk zeker de baristo en lungo de cappaccino en de latte macchiato alleen jammer dat in die soorten koffie suiker zit , en zeker als suiker patient nu krijg ik nog me 50 euro gratis koffie toegestuurd dus hoop dat daar nog wat mee gedaan kan worden de thee heb ik nog niet geproefd ben niet zo´n theedrinker maar ben zeer tevreden over het apparaat !!!-;)

Adrie 31-12-2017

Decoratief koffie apperaat

Nadat ons vorige apparaat kapot was ,na 6 jaar moesten we een ander apparaat aanschaffen. Natuurlijk weer een Dolce Gusto. De Oblo was voor ons de ideale uitkomst. een mooi smal model van Dolce Gusto. Mooie vormgeving en functioneel en uiteraard weer lekkere koffie.

Trudy 15-12-2017

mooi uierlijk

Ik vind het lekkere koffie.En ik vind het fijn dat je verschillende smaken kan gebruiken.En wat ik ook fijn vind dat het apparaat gauw op temperatuur is.dit is overens mijn tweede Dolce Custo.hiervoor had ik de duurdere circolo.maar de oblo geef net zo lekker kopje koffie.

Pluspunten

• uiterlijk
  • vlug warm
  • veel keuze in smaken

Minpunten

• oblo heb een kleinere tank.

Jan 11-12-2017

Mooie vormgeving en makkelijke bediening.

Omdat ik een liefhebber van koffie ben is Dolce Gusto het beste wat me tot nog toe overkomen is,heerlijk kopje koffie en dat op zo`n simpele manier gemaakt,de ene smaak na de ander geprobeert en moet mijn definitieve smaak nog maken,moeilijk moeilijk,,,petje af en ga zo door.Vriendelijke groet Jan

Mirjam 08-12-2017

Mooi vormgegeven

Prima apparaat. Heerlijke koffie, en veel smaken om uit te kiezen. Compact van vorm. Past in elke keuken. Prima in gebruik voor een of twee personen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik.
  • Koffie is goed op temperatuur

Minpunten

• Koffie is wat duurder

Anita 07-12-2017

fijn apparaat

De Oblo is een zeer fijne machine is gemakkelijk te bedienen en is snel klaar. Warm en koud werkt perfect.

koert 06-12-2017

goede smakelijke koffie voor weinig

we hebben dit apparaat voor het eerst gekocht en zijn er uiterst tevreden over willen niet meer terug naar de oude koffie.
ik beveel dit apparaat zeker aan.

Pluspunten

• goede koffie
  • overzichtelijk
  • neemt weinig ruimte in beslag
  • service is ook goed

Latte 17-11-2017

Nette makkelijk te onderhouden machine

Ik heb maar liefst 7 á 8 jaar met een machine gedaan.Vorige week heeft hij het begeven.Meteen een nieuwe besteld. Geen enkele minpunt.Nette apparaat.Simpel in gebruik.Heerlijke koffie(s).

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goed te onderhouden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stroomsnoer had iets langer gemogen

Menno 21-05-2017

Mooie koffiemachine

Mooi Koffiezetapparaat dat makkelijk in een hoekje op het aanrecht past. Voor de grote koffie leut is het waarschijnlijk geen goede machine want het waterreservoir is relatief klein. Daarnaast de prijs per kopje wel wat aan de hoge kant, daar krijg je echter ook wel een lekkere koffie voor terug. Hoewel het waarschijnlijk niet ieders "kopje thee" is zit er een manuele start/stop op. Je kan hierdoor varieren in sterkte. In het begin is het echter wat zoeken hoeveel water je moet gebruiken. Bij het apparaat weg lopen kan daardoor niet. Dan stroomt de boel over. Ik ben blij met mijn machine en drink heerlijke koffie en het apparaat ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• veel variatie mogelijk

Minpunten

• Klein reservoir
  • Prijs per kopje

B.Stam 24-01-2017

Fijn apparaat

Heerlijke koffie ben er ook super tevreden over .
Alleen jammer dat ik de verkeerde heb ontvangen deze heeft geen automatisch stop systeem (wel voor betaald)en is in dit model volgens de winkel niet meer leverbaar erg jammer!! Dus nu moet ik een ander model kiezen dus dat is wel een minpunt.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Warme koffie
  • Ruime keuze aan koffie

Minpunten

• Geen automatische stop
  • Klein waterreservoir