Siemens TE607203RW - Reviews

Type
espresso machine

Jolanda 05-12-2016 Product paar maanden in bezit

heerlijke koffie

super lekkere koffie, tip haal de melk op tijd uit de koelkast, anders bij erg koude melk is de koffie verkeerd niet heel erg warm

Pluspunten

• goede smaak
  • mooie vormgeving

Minpunten

• soms melk niet warm genoeg

Dennis H 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker koffie

Nu een week in het bezit van een Siemens volautomatische koffiemachine EQ6. Een fijne machine welke verschillende smaken overheerlijke koffie maakt. We hadden hiervoor een andere koffiemachine maar dit is vele malen lekkerder. Hij is handig in gebruik en eenvoudig om schoon te maken. De beste aankoop van dit jaar.

Pluspunten

• Variatie koffie
  • Eenvoudig te reinigen
  • Zelfrenigingsfunctie

Ellen 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Koffie met een heerlijke schuimlaag

Apparaat aangeschaft ter vervanging van een andere. Dit hadden we veel eerder moeten doen! Ben in de zevende hemel met mijn cappuccino en latte macchiato. De opgeklopte melklaag is echt fantastisch.
Koffie kan iets sterker en warmer, misschien nog een kwestie van afstellen. Verder zeer tevreden!

Pluspunten

• Heerlijke opgeklopte melklaag
  • Twee cappuccino's tegelijk
  • Simpele bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Opbergmogelijkheden voor handleiding/koffieschepje

Minpunten

• Waterbak mag iets groter

Een lekker bakkie koffie 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een lekker bakkie koffie

Ik heb al veel espresso apparaten gehad, maar nog niet zo een perfecte zoals de siemens die ik nu heb aangekocht. Ik hoef niet meer naar de starbucks.Zoveel instel mogelijkheden zodat je een perfecte bakje koffie kan zetten en drinken. Hij is stil, vriendelijk in gebruik en simpel te bedienen. Voor mij altijd een siemens.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Perfecte teamparatuur

Minpunten

• Kan niets bedenken

jmy 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie machine, lekkere koffie

Bij iemand anders kennis gemaakt met de Siemens koffiemachines en was daarvan zeer onder de indruk. Onze eigen machine was wel aan vervanging toe en daarom naar een Siemens koffiemachine uitgekeken. Daar hebben we geen spijt van. De machine is gemakkelijk in gebruik, de koffie smaakt prima en de mogelijkheden zijn eindeloos. Al met al een goede koop

Pluspunten

• Prima koffie
  • Veel mogelijkheden
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Miranda 02-12-2016

Lekkere koffie

Zojuist een eq6 gekocht. Alle koffiesoorten geprobeerd nog even uitproberen welke sterkte het beste past maar er komt nu al heerlijke koffie en cappuccino uit. Apparaat werkt simpel naar verwachting en melkschuim doet het perfect. Reinigen melkbuisje is ideaal.
Walterbos 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Heerlijke koffie , goed warm ook de cappacino .makkelijk in gebruik .heel fijn dat je twee latte of cappacinos tegelijk kan zetten .we zijn er super blij mee .

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Lekkere koffie

Paul de Bruijn 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Excellent bakkie cappuchino

Na 12 jaar een T4500 surpresso te hebben gehad. Was 1 ding zeker !! weer een Siemens dus. Na wikken en wegen gekozen voor de EQ6. En na een eenvoudige installatie en instellingen direct een goed gevoel bij deze aankoop. Alles werkt direct, bediening is eenvoudig, het apparaat oogt heel degelijk en het belangrijkste natuurlijk de smaak van de koffie verbluffend. Je ziet het verschil in de apparaten direct, wat een verbetering is deze machine. Wij hopen er in elk geval weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• heel weinig geluid
  • Degelijke uitstraling
  • enorm verschil met oude apparaar

Minpunten

• in een lichte ruimte de display verlichting

i ten hoor 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

na veel wikken en wegen ,ter vervanging van een negen jaar oude bosch,gekozen voor de siemens TE607203 RW,het apparaat ziet er fraai uit met zijn rvs front.
Nog maar een paar dagen in mijn bezit,maar ben er zeer tevreden mee.
Temperatuur van de koffie is prima,ook van de cappuccino,melkschuim ook goed,duidelijke en eenvoudige bediening,voldoende mogelijkheden.
Stevige prijs,maar je krijgt er ook wat voor.

Pluspunten

• temperatuur koffie
  • melkschuim
  • smaak koffie
  • goede cappuccino

Minpunten

• prijs

Martin Franken 01-12-2016 Product paar weken in bezit

complete machine

Ben verhuisd naar een kleinere woning waar een kleine keuken in zit, hierdoor was voor mijn koffie apparaat en waterkoker en Senseo weinig of geen plaats.
Dus kwam ik op idee koffie machine waar je mee alles kunt doen, kan nu al zeggen een hele goede keus Siemens TE607203RW. Ben uiterst te vrede, gemakkelijke bediening en onderhoud. Dus is voor ieder een aanbeveling waard

TE607203RW 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Super goed koffiezetapparaat kan alles Heel snel klaar maakt niet veel geluid en qua smaken voor ieder wat wils. Makkelijk te bedienen simpel niet moeilijk. Hele mooie uitstraling heeft het apparaat kortom mooie aanwinst in de keuken. Je kopje koffie is klaar binnen een minuut. Ben er heel erg blij mee. En ontkalken en reinigen geeft hij zelf aan en is het goedkoopste van alle apparaten die ik heb gezien. Ook niet onbelangrijk

Pluspunten

• Koffie snel klaar
  • Makkelijke bedienng

Minpunten

• Er zit geen filter bij

Yvonne 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een aanwinst

Geweldig apparaat; nadat een oude het na 13 jaar had begeven een nieuwe aangeschaft: wat een uitstraling en bijzonder stil apparaat en wat een keuze van koffiemogelijkheden....ik zeg TOP

R.M. Boere 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil maar lauwe melk

Voorheen hadden we een Delonghi met een melkopschuim pijpje. De melk was dan altijd goed heet maar het resultaat van het schuim hing af van degene die de melk opschuimde. Het totaal product (melk en koffie) was echter wel altijd lekker heet! Dus gingen we voor een volautomaat. Op aanraden van de verkoper voor dit apparaat gekozen. Ja, hij is stil, ja beslist makkelijk in gebruik (Dat was een een keuze-eis) maar helaas, alle melk-koffie varianten vallen erg tegen omdat het melkschuim (Wel mooi schuim) gewoon lauw is als het bij de koffie komt en daardoor de koffievariant behoorlijk verpest. De koffie is dan gewoon lauw, tegen het koude aan. Voor een echt koffie/melk varianten drinker geen aanrader! De koffie producten zonder melk zijn wel prima! (We hebben het apparaat nu vijf dagen in huis, maar we zijn van plan het ding terug te brengen!)

• Mooi display
  • Koffie is prima

Minpunten

• Melkschuim is lauw

Jos 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer compleet in gebruik.

Heeft veel voorgeprogrammeerde mogelijkheden. Makkelijk te bedienen.
Keramisch maakwerk, maakt weinig geluid.
Heel belangrijk, heerlijke koffie met een vol aroma. Goede temperatuur.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Verlichting zetgedeelte.

Siemens EQ6 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Mooie uitstraling, stil, makkelijk in gebruik, lekkere koffie.
Sinds 22-11-2016 in ons bezit en zijn erg tevreden over het gebruik, bediening, en de afwerking van dit mooie apparaat!

Pluspunten

• afwerking
  • gebruik
  • stil

Robadope 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer makkelijk 'en lekker!

wij hebben deze machine nu drie dagen in huis. Alles uitgeprobeerd en we kunnen maar een ding concluderen. Super!
Lekkere koffies, heel erg makkelijk in het gebruik en ideaal qua schoonmaak. Een 9 omdat we niets weten qua duurzaamheid, daar hebben we de EQ 6 nog tekort voor.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • mooi en strak design
  • heerlijke koffies

Minpunten

• het is best een prijzig apparaat...

Backus 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijke bediening

We hebben vandaag dit koffie apparaat gekocht, want we vonden het tijd om de Senseo aan de kant te schuiven, en ons te trakteren op een volwaardig koffiezet apparaat. Na het lezen van veel reviews, kwamen we op dit Siemens apparaat uit. Vandaag gekocht, en geïnstalleerd en al meteen voelden wij ons vertrouwd met dit apparaat, zo eenvoudig is de menu. De normale koffie smaakt uitstekend, en de cappuccino met zijn stevige schuimkraag voor mijn vrouw was ook heel lekker. Dus al met al denk en hopen wij dat we er heel veel plezier aan zullen beleven.

Pluspunten

• zeer eenvoudige bediening
  • makkelijk om de juiste koffiesterkte te vinden

Minpunten

• nog geen gevonden

Paulsplaza 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat en werkt heel goed

Is een mooi apparaat en doet wat het beloofd. Het klopt wel dat de warme melk niet heel warm is. Maar de koffie is prima. En daar voor hebben wij hem gekocht. Wel jammer dat er niet een filter bijzit voor de watertank. Deze moet je dus gelijk mee bestellen. Maar zeker geen spijt.

Pluspunten

• Maakt niet veel geluid
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Melk wat koud bij de speciaal koffie soorten

Ruud van der Meer 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE607203RW

Heb voorheen de TK58001 gehad. Was ook goed maar had wel een groot nadeel dat het intern erg smerig werd in de machine. Schimmelvorming in de machine. Moest dan ook diverse malen helemaal uit elkaar. Hoop dat, dat nu beter is geregeld. Kan over de duurzaamheid nu nog weinig zeggen.

Pluspunten

• duidelijke display
  • maakt geen lawaai met malen
  • goeie koffie
  • veel instelbaar mogelijkheden

Minpunten

• Dit soort machines raken erg vervuild.

Erwin 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is ECHT koffie drinken!

Ik heb lang gezocht naar een goede koffiemachine die voldoet aan al mijn verwachtingen. Deze Siemens koffiemachine is er een die helemaal voldoet.
Met dit apparaat krijg je een super goede bak heerlijke koffie!
De melkschuim bij de cappuccino is goed dik.
Hiervoor had ik ook een Siemens koffie machine, maar geen volautomaat waarmee je uit verschillende melkvariaties kon kiezen.
Ik had een aparte melk opschuimer.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe het mogelijk is dat ik met dezelfde bonen en melk als ik altijd had, zo een andere koffie sensatie kan creëren met dit apparaat. Van mij krijgt hij een hele dikke plus!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Dikke melkschuim
  • Veel variatie
  • Melk schoonmaak systeem

Minpunten

• Niet standaard waterfilter bijgeleverd