De'Longhi ELETTA CAPPUCCINO TOP ECAM 45.760.W - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
wit, zilver

Beoordeling op basis van 50 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Marthe 04-12-2017

Gebruiksgemak en personalisatie

Na lang wikken en wegen toch gekozen voor een volautomaat. De aanschafkosten schrokken mij af. Nu een week in gebruik en na de eerste dag al helemaal overtuigd! De standaard instellingen zorgen al voor een heerlijke koffie. De maalgraad staat nu op 3/7 en het aroma op sterk, wat voor ons de perfecte espresso, cappuccino, latte macchiato of espresso macchiato geeft. Voor de mensen die houden van een grote bak "filterkoffie" is er de knop 'long coffee'. Zelf drink ik dit niet maar mijn bezoeker die de koffie graag zo drinkt zei "zo hoort een bak koffie te smaken", dus dat zal wel goed zitten.
Onderhoud is makkelijk en zelf uit te voeren.
Gebruiksgemak helemaal top.
Het extra losse stoompijpje is alleen vrij kort, dus alleen geschikt voor opschuimen van meer melk (voor 2 x koffie). Wel leuk voor het maken hartjes in de koffie. Maar meestal kies ik voor de "luie" optie met automatische melkopschuimer.
Ik mis mijn oude (dure) capsulemachine helemaal niet.

Pluspunten

• Uitstekende koffie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Alleskunner: zet alle soorten koffie

Minpunten

• Extra stoompijpje is vrij kort

Anita 25-08-2017

??Espresso, cappuccino, caffe con panna... (Ramses Shaffy)

Ik had hiervoor al een DeLonghi Magnifica. Ik was toe aan een nieuw apparaat ( oude staat nu bij mijn dochter die er ook erg van geniet- maar hij maakt wat meer geluid). Toch weer terecht gekomen bij De Longhi! Zo makkelijk te bedienen; heerlijke koffie ( ligt natuurlijk ook aan de bonen die je er in doet). Maar ben super tevreden. De Eletta Cappuccino Top is écht TOP!! Geniet er enorm van! En hoop dit nog lang te doen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoon te houden
  • Ziet er fantastisch mooi uit
  • Geluid van het malen is niet luidruchtig
  • Koffie is heet

Ab 25-07-2017

Makkelijk te bedienen en it's got the looks

Wij hadden eerst een Jura ENA7 dit was op zich een goede machine maar had een paar nadelen. Het grootste hiervan was dat je niet zelf de zet groep kunt verwijderen om deze regelmatig te reinigen. Na een zoektocht zijn we toch uitgekomen bij deze De'Longhi ECAM 45.760.W omdat deze wel zelf eenvoudig is te onderhouden, veel (mooie) producten afgeeft en daarbij er geweldig uitziet.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf de zet groep te verwijderen.
  • Veel verschillende producten met 1 handeling.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Theo 11-07-2017

Super apparaat

Nu 7 maanden in gebruik en tot op heden nog steeds 100% tevreden. Schoonmaken en ontkalken gaat super gemakkelijk en alle soorten koffie die hij maken kan smaken lekker. Instellen op je eigen wensen ging makkelijk.
Wel even wat verschillende soorten en merken koffiebonen uitgeprobeerd tot ik de juiste gevonden had dit duurde enkele weken. Ik verwacht dat ik nog jaren plezier mag hebben van deze koffie machine, en mocht hij ooit de geest geven koop ik meteen weer zo`n koffie machine. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een lekkere kop koffie naar keuze.

Pluspunten

• bediening en onderhoud
  • smaken, alles kunner

Rafal 06-12-2017

groot scherm, aparte programma voor alle soorten koffie

Wij hebben voor deze apparat gekozen omdat het makkelijk in gebruik is, maakt lekkere koffie en heeft hele leuke design die bij onze keuken past.

Pluspunten

• waterbak in de voorkant

FWille 04-12-2017

Fraai apparaat en goede koffie

Mijn Saeco is nu 13 jaar oud en tijd om een nieuwe espressomachine aan te schaffen. Na lang zoeken, vergelijken en recensies lezen is de keuze op dit apparaat gevallen. Tot nog toe bevalt hij prima maar ik kan nog niet goed oordelen want het apparaat is pas 2 dagen in gebruik. Geen aparte opschuimer meer nodig makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ziet er fraai uit

Minpunten

• vingerafdrukken op de toetsen

M.Huynen 03-12-2017

Top apparaat

Dit apparaat is nou echt TOP!!!
Het voldoet aan alle eisen,alle soorten koffie's zijn heerlijk op smaak en temperatuur is super.Groot waterreservoir.
Mooie uitstraling en makkelijke bediening
Kortom een TOP apparaat

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede hete koffie

Theo 17-11-2017

Super apparaat

Bijna een jaar in gebruik en nog steeds top op alle fronten. Als deze ooit de geest geeft denk ik niet langer na, koop dan meteen weer dezelfde.

Pluspunten

• bediening en onderhoud

Ab 12-11-2017

Redelijk tevreden

Op zich een mooie machine en redelijk gebruiksvriendelijk. Onze eerste machine ging in de eerste week al stuk, display was defect, en we hadden het idee dat we geen nieuwe machine hadden gekregen maar een showmodel. Ik heb ook wel wat nadeeltje ondervonden bij het gebruik van de machine zoals, er is geen indicatie dat het waterniveau te laag is voor het zetten van een kop koffie, zet dan maar een half kopje, en datzelfde geld voor de bonen. DIt apparaat zet dus ook koffie als er niet voldoende bonen aanwezig zijn in het reservaat. Als hij goed in het zicht staat zal dat probleem mischiet niet zo groot zijn omdat je dan visueel in de gaten kan houden wat het nivo is. Onze vorige machine, Jura, had dezeindicaties wel.

Pluspunten

• Mooie machine.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • Makkelijk verschillende koffies maken.
  • Goed te onderhouden, ook de zetgroep.

Minpunten

• Geen indicatie te weinig water.
  • Geen indicatie te weinig bonen.

ReneT 07-11-2017

Prima concept , wederom een DeLongi

Ik was erg tevreden met mijn vorige DeLongi de ECAM 23.450 S maar wij wilden graag een machine die beter in onze nieuwe keuken past (wit) omdat de ECAM 23,450 na 6 jaar nog altijd prima werkte en wij heel blij waren met deze onderhoudsvriendelijke machine hebben wij weer voor een DeLongi gekozen, nu is de koffie nog heter en deze machine maakt betere cappuccino, hopelijk is de levensduur net zo lang.

Pluspunten

• simpele innovatieve bediening
  • koffie is goed op tempertuur

Minpunten

• machine mag stiller zijn tijdens het malen
  • toetsen zijn gevoelig voor vingerafdrukken

Koffieliefhebber 11-09-2017

Uit bed direct gereed voor je eerste top bakkie koffie

De Eletta Cappuccino Top is een geweldig apparaat, dat zich niet alleeen door zijn uiterlijk onderscheid, maar ook door het bedieningsgemak en de opties die standaard al voorgeprogrammeerd zijn.

Het melkschuimsysteem werkt fantastisch en het onderhoud is eenvoudig. De kofiie is heel goed op temperatuur en smaakt geweldig.

Een aanbeveling voor iedereen die van koffie houdt.

PS. door de automatische opstart die je in kunt stellen kun je uit bed direct je eerste bakkie zetten, zonder oponthoud

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schuimsysteem
  • eenvoud schoonmaak
  • temperatuur koffie
  • automatische inschakeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

alex 30-08-2017

lekkere koffie

het apparaat maakt lekkere koffie en de bediening is makkelijk en overzichtelijk. daarnaast is het een mooi design

Marco 20-08-2017

Makkelijk in te stellen en heerlijke koffie

Goed en makkelijk in te stellen. Heel veel mogelijkheden en kwalitatief goed merk. Zalig voor elke koffieliefhebber

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed in te stellen

C.J.Dikhooff 15-08-2017

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie.

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie. Zeer veel mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken.

peter 10-08-2017

Perfecte Koffiemachine

Perfecte Delongi koffie machine die alle soorten koffie perfect maakt, zowel de espresso als de cappuccino als de latte macchiato enz. Ik kan die machine echt aanbevelen.

Pluspunten

• maakt perfecte koffie
  • Koffie is goed heet
  • De bijgeleverde melkkan maakt perfect melkschuim
  • groot water en bonen reservoir
  • machine staat prachtig in iedere keuken.

Mir 30-07-2017

Heerlijk en mooi

Strakke design. Heerlijke koffie. Vooral omdat alles gemaakt Kan worden dmv 1 klik. Het beste: tijd instellen voor je koffie! Geweldig sochtends. Verder makkelijk schoon te maken (maakt zichzelf schoon)

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Tijd instelbaar
  • Zelf reiniging

Minpunten

• Stevig aankoopprijs

Rob 30-07-2017

Gemakkelijk te bedienen apparaat

Apparaat is gemakkelijk in onderhoud (zetgroep eruit te halen), koffie is van prima temperatuur, gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• prima koffie in alle varianten
  • eenvoudig te bedienen

Leo 19-07-2017

Hoge temperatuur

Delange apparaten, zowel mijn oude als mijn nieuwe hebben een ideale temperatuur om je koffie te bereiden. Daarnaast maakt dit apparaat een prima cappucino, of andere melkvariant van koffie. Ik ben weer blij met dit apparaat. Mijnvirige heeft 30.000 kopjes koffie gezet, ik hoop dat deze dat weer haalt.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Gemak
  • Kwaliteit
  • Levensduur
  • Uiterlijk

Renata 08-07-2017

Superlekkere cappuccino + latte machiato

volautomatisch espressoapparaat , Zet lekkere koffie, cappuccino, latte machiato.
eenvoudig gebruik,

• lekkere koffie

Rob K 02-07-2017

zeer goede espressomachiene

Een zeer goed product die de perfecte cappuccino maakt /Latte en een zeer goede espresso koffie.
Overal zeer tevreden van