De'Longhi ECAM 45.760.W - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

J vd Brink 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, stil apparaat

Prima prijs kwaliteitsverhouding, makkelijke bediening. Alle soorten koffie prima van smaak. Lekker schuimlaagje op dekoffie

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel keuze aan te passen aan je eigen smaak

Diana 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Je kunt er verschillende soorten koffie mee zette, dus voor ieder wat wils. Het apparaat is ook mooi vorm gegeven en is redelijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie mee te maken.
  • redelijk makkelijk schoon te maken.

Minpunten

• Veel leeswerk voor je goede koffie kunt zetten.

Jan van der Waal 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Vorige was ook een DeLonghi 8 jaar plezier van gehad en heeft ruim acht jaar naar alle tevredenheid gewerkt vandaar dat onze keuze weer op een DeLonghi is gevallen.

Pluspunten

• Groot bonen reservoir
  • Watertank van 2 liter

Theo 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi compact apparaat.

Apparaat nu bijna 4 maanden in bezit en ben tot op heden nog 100% tevreden zowel over het gebruikers gemak zoals ontkalken en schoonmaken als over de smaken van de verschillende soorten koffie die je er mee kunt maken.
Reacties van vrienden en kennissen zijn zeer positief over de koffie die ze aangeboden krijgen en menigeen overweegt ook een DeLonghi ECAM aan te schaffen. Over dit apparaat valt niet te twisten, het beste wat ze ooit aan koffieapparaten hebben uitgevonden.

Pluspunten

• smaken, alles kunner
  • bediening en onderhoud

KH 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Een mooi apparaat welke heerlijke koffie zet. Makkelijk in het gebruik. Vele opties instelbaar zodat je altijd een bakje koffie naar je smaak kunt zetten.

Jeroen 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere cappuccino

Gekozen voor de cappuccino functionaliteit. Veel machines bekeken, maar deze kwam toch beste uit de bus. Juiste temperatuur, goed qua smaak en stille machine.

• Makkelijk in onderhoud

bmdw 09-03-2017 Product paar dagen in bezit

Elegant, Mooi, Duidelijk scherm

Mooi ontwerp en vormgeving, Heerlijke koffie, makkelijk bediening en makkelijk schoon te maken. Mooie melkschuimlaag. Veel keuzes.

Pluspunten

• Melkmogelijkheden en melkschuim
  • aparte knoppen

Minpunten

• geen (nog niet ontdekt,
  • geen (nog niet ontdekt,

Rob 06-03-2017 Product paar dagen in bezit

Aanwinst in de keuken

Zeer eenvoudige bediening, maar wel volledig. Apparaat ziet er overigens ook nog goed uit. Belangrijker nog is de kwaliteit van de koffie. Deze is vol van smaak en kan naar believen aan je wens worden aangepast.
Gewoon Top. (Duurzaamheid in deze korte tijd nog niet aan te geven)

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Lekkere koffie
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• helaas geen geheugenfunctie

C.Goetjes 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

De Koffie verslaafde

We hebben nu de 3 DeLonghi nu de wat duurderen uitvoering omdat we DeLonghi een super goede espressokoffieautomaat vinden .En de survers aan huis is ook top die hebben we gelukkig maar 1 keer gebruik van hoeven te maken in de 10 jaaren dat we een DeLonghi merk hebben wil geen Andre merk meer hebben !

Pluspunten

• Goed heet
  • Makkelijk te bedienen

Bugge 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed smaak en aromat

Wat een fantastisch apparaat! En wat een heerlijke koffie! Ben vooral blij met het LatteCrema systeem, waarbij je bij een kop koffie een heerlijk koffieschuimlaagje krijgt en ook een hele fijne 'mousse' van melk bij de cappuchino en melkspecialiteiten. Een kopje koffie zoals het geserveerd hoort te worden! Ik gebruik zelf de Italiaanse koffiebonen van Lavazza, heerlijk aroma!

Pluspunten

• Koffie
  • Cappuchino
  • Aroma

Fonske 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Misschien een duur apparaat, maar zijn geld zeker waard. Heerlijke koffie, daar kan geen professioneel apparaat bij een lunchroom tegenop. Zeer stevig melkschuim.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Heerlijke koffie in veel varianten
  • Vooral de Cafe Latte is een aanrader
  • Stevig melkschuim

Felix 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Na gedegen advies in de winkel van koffiediscounter in Naarden en na het proeven van de koffie uit deze machine waren we overstag.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijke bediening

Delonghi 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat

Ik vind het een geweldig apparaat lekkere koffie goede temperatuur en vele mogelijkheden !!ik kan het iedereen aanbevelen.

Jessica 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en snel

Ik ben bekend met het merk door familie die het ook gebruikt. Had eerst een Bosch waarbij je de melk zelf op moest schuimen. Aangezien er hier in huis vele verschillende soorten koffie wordt gedronken, werd het tijd voor een volledig volautomatisch espressoapparaat! Zodoende werd het deze. Hij is stil, super makkelijk in gebruik, kan alles en niet overdreven duur.
Echter maakt hij sinds aankomt wel een hoog piep geluid met het zetten van de koffie (dit hoort niet), dus nemen wij contact op met de klantenservice en zal alles waarschijnlijk zo verholpen zijn!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Redelijk stil

Minpunten

• Redelijk prominent op je aanrecht

Rudi 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie uitstraling

Hadden een prima Donna de luxe. Nu een wat goedkopere uitvoering genomen maar tot nu toe dik tevreden. Doet niet onder voor de Prima Donna

jan 11-12-2016 Product paar weken in bezit

capuccino topper

prima apparaat, mooie uitstraling, simpel in bediening en toch veel mogelijkheden, voor de cappuccino liefhebber!

Marc 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Heb deze machine gekocht ter vervanging van een Prima Donna S machine die ik 3 1/2 jaar heb gehad. Heb nooit problemen gehad met de machine en hij heeft ons altijd van heerlijke koffie voorzien, kon hem ook nog voor een goede prijs verkopen. De Eletta is qua werking een gelijkwaardig machine met wat extra's en meer uitstraling, maar dat is natuurlijk persoonlijk. We zullen weer vele jaren kunnen genieten van heerlijke kopjes koffie.
Heb de Eletta pas 1 dag maar zal in de toekomst mijn bevindingen delen, ben er van overtuigd dat deze goed zullen zijn.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Een juweel in de keuken
  • Onderhoud is een eitje

Theo 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact apparaat.

Na vele apparaten bekeken te hebben kwam ik op het you-tube filmpje van DeLonghi terecht en de uitleg hierin beviel me erg goed, en terecht. De actie van het weekend heeft mij mede doen besluiten om dit apparaat te bestellen.
Ik vond het meteen een mooi apparaat om te zien en het bedieningsgemak een fluitje van een cent, binnen een half uur had ik hem helemaal ingesteld en meteen uitgeprobeerd. Over smaak valt niet te twisten maar voor mij geld een dikke 10. De cappuccino is beter dan in menig restaurant evenals de overige smaken. Instellen naar je eigen smaak en je hebt de beste koffie. Weliswaar heb ik hem pas drie dagen in huis maar al meer koffie gedronken dan de hele week ervoor. Geweldig apparaat en beveel hem iedereen aan. Ik ga ervan uit dat hij het goed blijft doen. Vrienden van mij hebben al jaren zonder problemen een DeLonghi, wel een ander type, ik ga ervan uit dat ze allemaal goed zijn. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• bediening, waterniveau, koffie niveau, compact,
  • smaken, alles kunner

dirk timmer 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die heerlijke koffie maakt

mooie en zeer goede volautomatische espresso machine, die in het gebruik heel gemakkelijk is. Groot bonen en waterreservoir.

Pluspunten

• geeft heerlijke koffie
  • groot waterreservoir

Minpunten

• opwarmen duurt (te) lang
  • tamelijk lawaaierig, echter niet storend

Gert-Jan 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, praktische en complete machine

Aangezien wij al jaren de voorganger van dit apparaat naar volle tevredenheid gebruiken hebben wij nu weer gekozen voor een Delonghi. Het is gebruiksvriendelijk en je kunt er alle mogelijke soorten koffie mee zetten.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak
  • smaak koffie