De'Longhi ELETTA CAPPUCCINO TOP ECAM 45.760.W - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
wit, zilver

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Anita 25-08-2017 Product paar dagen in bezit

??Espresso, cappuccino, caffe con panna... (Ramses Shaffy)

Ik had hiervoor al een DeLonghi Magnifica. Ik was toe aan een nieuw apparaat ( oude staat nu bij mijn dochter die er ook erg van geniet- maar hij maakt wat meer geluid). Toch weer terecht gekomen bij De Longhi! Zo makkelijk te bedienen; heerlijke koffie ( ligt natuurlijk ook aan de bonen die je er in doet). Maar ben super tevreden. De Eletta Cappuccino Top is écht TOP!! Geniet er enorm van! En hoop dit nog lang te doen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoon te houden
  • Ziet er fantastisch mooi uit
  • Geluid van het malen is niet luidruchtig
  • Koffie is heet

Ab 25-07-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen en it's got the looks

Wij hadden eerst een Jura ENA7 dit was op zich een goede machine maar had een paar nadelen. Het grootste hiervan was dat je niet zelf de zet groep kunt verwijderen om deze regelmatig te reinigen. Na een zoektocht zijn we toch uitgekomen bij deze De'Longhi ECAM 45.760.W omdat deze wel zelf eenvoudig is te onderhouden, veel (mooie) producten afgeeft en daarbij er geweldig uitziet.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf de zet groep te verwijderen.
  • Veel verschillende producten met 1 handeling.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Theo 11-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super apparaat

Nu 7 maanden in gebruik en tot op heden nog steeds 100% tevreden. Schoonmaken en ontkalken gaat super gemakkelijk en alle soorten koffie die hij maken kan smaken lekker. Instellen op je eigen wensen ging makkelijk.
Wel even wat verschillende soorten en merken koffiebonen uitgeprobeerd tot ik de juiste gevonden had dit duurde enkele weken. Ik verwacht dat ik nog jaren plezier mag hebben van deze koffie machine, en mocht hij ooit de geest geven koop ik meteen weer zo`n koffie machine. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een lekkere kop koffie naar keuze.

Pluspunten

• bediening en onderhoud
  • smaken, alles kunner

Koffieliefhebber 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Uit bed direct gereed voor je eerste top bakkie koffie

De Eletta Cappuccino Top is een geweldig apparaat, dat zich niet alleeen door zijn uiterlijk onderscheid, maar ook door het bedieningsgemak en de opties die standaard al voorgeprogrammeerd zijn.

Het melkschuimsysteem werkt fantastisch en het onderhoud is eenvoudig. De kofiie is heel goed op temperatuur en smaakt geweldig.

Een aanbeveling voor iedereen die van koffie houdt.

PS. door de automatische opstart die je in kunt stellen kun je uit bed direct je eerste bakkie zetten, zonder oponthoud

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schuimsysteem
  • eenvoud schoonmaak
  • temperatuur koffie
  • automatische inschakeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

alex 30-08-2017 Product paar weken in bezit

lekkere koffie

het apparaat maakt lekkere koffie en de bediening is makkelijk en overzichtelijk. daarnaast is het een mooi design

Marco 20-08-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in te stellen en heerlijke koffie

Goed en makkelijk in te stellen. Heel veel mogelijkheden en kwalitatief goed merk. Zalig voor elke koffieliefhebber

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed in te stellen

C.J.Dikhooff 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie.

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie. Zeer veel mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken.

peter 10-08-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte Koffiemachine

Perfecte Delongi koffie machine die alle soorten koffie perfect maakt, zowel de espresso als de cappuccino als de latte macchiato enz. Ik kan die machine echt aanbevelen.

Pluspunten

• maakt perfecte koffie
  • Koffie is goed heet
  • De bijgeleverde melkkan maakt perfect melkschuim
  • groot water en bonen reservoir
  • machine staat prachtig in iedere keuken.

Mir 30-07-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk en mooi

Strakke design. Heerlijke koffie. Vooral omdat alles gemaakt Kan worden dmv 1 klik. Het beste: tijd instellen voor je koffie! Geweldig sochtends. Verder makkelijk schoon te maken (maakt zichzelf schoon)

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Tijd instelbaar
  • Zelf reiniging

Minpunten

• Stevig aankoopprijs

Rob 30-07-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk te bedienen apparaat

Apparaat is gemakkelijk in onderhoud (zetgroep eruit te halen), koffie is van prima temperatuur, gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• prima koffie in alle varianten
  • eenvoudig te bedienen

Leo 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Hoge temperatuur

Delange apparaten, zowel mijn oude als mijn nieuwe hebben een ideale temperatuur om je koffie te bereiden. Daarnaast maakt dit apparaat een prima cappucino, of andere melkvariant van koffie. Ik ben weer blij met dit apparaat. Mijnvirige heeft 30.000 kopjes koffie gezet, ik hoop dat deze dat weer haalt.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Gemak
  • Kwaliteit
  • Levensduur
  • Uiterlijk

Renata 08-07-2017 Product paar dagen in bezit

Superlekkere cappuccino + latte machiato

volautomatisch espressoapparaat , Zet lekkere koffie, cappuccino, latte machiato.
eenvoudig gebruik,

• lekkere koffie

Rob K 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

zeer goede espressomachiene

Een zeer goed product die de perfecte cappuccino maakt /Latte en een zeer goede espresso koffie.
Overal zeer tevreden van

J vd Brink 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, stil apparaat

Prima prijs kwaliteitsverhouding, makkelijke bediening. Alle soorten koffie prima van smaak. Lekker schuimlaagje op dekoffie

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel keuze aan te passen aan je eigen smaak

Diana 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Je kunt er verschillende soorten koffie mee zette, dus voor ieder wat wils. Het apparaat is ook mooi vorm gegeven en is redelijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie mee te maken.
  • redelijk makkelijk schoon te maken.

Minpunten

• Veel leeswerk voor je goede koffie kunt zetten.

Jan van der Waal 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Vorige was ook een DeLonghi 8 jaar plezier van gehad en heeft ruim acht jaar naar alle tevredenheid gewerkt vandaar dat onze keuze weer op een DeLonghi is gevallen.

Pluspunten

• Groot bonen reservoir
  • Watertank van 2 liter

Theo 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi compact apparaat.

Apparaat nu bijna 4 maanden in bezit en ben tot op heden nog 100% tevreden zowel over het gebruikers gemak zoals ontkalken en schoonmaken als over de smaken van de verschillende soorten koffie die je er mee kunt maken.
Reacties van vrienden en kennissen zijn zeer positief over de koffie die ze aangeboden krijgen en menigeen overweegt ook een DeLonghi ECAM aan te schaffen. Over dit apparaat valt niet te twisten, het beste wat ze ooit aan koffieapparaten hebben uitgevonden.

Pluspunten

• smaken, alles kunner
  • bediening en onderhoud

KH 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Een mooi apparaat welke heerlijke koffie zet. Makkelijk in het gebruik. Vele opties instelbaar zodat je altijd een bakje koffie naar je smaak kunt zetten.

Jeroen 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere cappuccino

Gekozen voor de cappuccino functionaliteit. Veel machines bekeken, maar deze kwam toch beste uit de bus. Juiste temperatuur, goed qua smaak en stille machine.

• Makkelijk in onderhoud

bmdw 09-03-2017 Product paar dagen in bezit

Elegant, Mooi, Duidelijk scherm

Mooi ontwerp en vormgeving, Heerlijke koffie, makkelijk bediening en makkelijk schoon te maken. Mooie melkschuimlaag. Veel keuzes.

Pluspunten

• Melkmogelijkheden en melkschuim
  • aparte knoppen

Minpunten

• geen (nog niet ontdekt,
  • geen (nog niet ontdekt,