De'Longhi ECAM 45.760.W - Reviews

Type
espresso machine

Theo 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact apparaat.

Na vele apparaten bekeken te hebben kwam ik op het you-tube filmpje van DeLonghi terecht en de uitleg hierin beviel me erg goed, en terecht. De actie van het weekend heeft mij mede doen besluiten om dit apparaat te bestellen.
Ik vond het meteen een mooi apparaat om te zien en het bedieningsgemak een fluitje van een cent, binnen een half uur had ik hem helemaal ingesteld en meteen uitgeprobeerd. Over smaak valt niet te twisten maar voor mij geld een dikke 10. De cappuccino is beter dan in menig restaurant evenals de overige smaken. Instellen naar je eigen smaak en je hebt de beste koffie. Weliswaar heb ik hem pas drie dagen in huis maar al meer koffie gedronken dan de hele week ervoor. Geweldig apparaat en beveel hem iedereen aan. Ik ga ervan uit dat hij het goed blijft doen. Vrienden van mij hebben al jaren zonder problemen een DeLonghi, wel een ander type, ik ga ervan uit dat ze allemaal goed zijn. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• bediening, waterniveau, koffie niveau, compact,
  • smaken, alles kunner

dirk timmer 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die heerlijke koffie maakt

mooie en zeer goede volautomatische espresso machine, die in het gebruik heel gemakkelijk is. Groot bonen en waterreservoir.

Pluspunten

• geeft heerlijke koffie
  • groot waterreservoir

Minpunten

• opwarmen duurt (te) lang
  • tamelijk lawaaierig, echter niet storend

Gert-Jan 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, praktische en complete machine

Aangezien wij al jaren de voorganger van dit apparaat naar volle tevredenheid gebruiken hebben wij nu weer gekozen voor een Delonghi. Het is gebruiksvriendelijk en je kunt er alle mogelijke soorten koffie mee zetten.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak
  • smaak koffie

Noah van der Pluijm 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk in bediening!

Mooi en goed apparaat! het apparaat is handig te bedienen! Alle soorten koffie zonder moeilijke menu's.

Pluspunten

• makelijk in gebruik
  • snel
  • goed schoon te houden

Joop 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

1 dag na de bestelling werd de koffiemachine bij ons geleverd, kan niet beter! Mooi apparaat met duidelijke uitleg in verschillende talen. Maakt heerlijke koffie dus voldoet prima aan de verwachtingen. 1 nadeel is dat je makkelijk teveel koffie gaat drinken want dat is ook weer niet goed natuurlijk. Tot nu toe is een ieder die de koffie heeft geproefd zeer tevreden. Een aanrader is het zeker!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • uiterlijk
  • uiteraard de smaak van de koffie

Minpunten

• geen nederlandse gebruiksaanwijzing

Yolanda van Beek 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte kofie uit een gebruiksvriendelijke machine!

De machine voldoet compleet aan onze verwachtingen. We zijn fervente koffiedrinkers, en deze machine schenkt perfecte koffie! Ook goed heet, dat is ook niet met alle machines zo. Het design is prachtig, een sieraad in huis! Het schoonmaken is ook zeer gebruiksvriendelijk. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Koffie is goed heet
  • mooi design
  • makkelijk in onderhoud

Jacqueline 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, goede koffie

Na jaren lang Nespresso te hebben gedronken, nu een bonen machine gekocht, De Longhi ECAM 45760.
Prachtig design in de keuken, goede koffie wordt er gemaakt met de machine.
Gelukkig is het een stil apparaat, makkelijk in onderhoud, reinigt zichzelf bij de melkkan.....2 dagen in huis, nu al tevreden.

Pluspunten

• Mooi design, stil, goed schoon te maken

Minpunten

• Je moet je er even in verdiepen

yvonne 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed groot scherm

Ik ben aan het ontdekken hoe goede koffie moet smaken.een mooie machine het is gelijk een sieraad voor je keuken.

Gert 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke Koffie drinken met De Longhi

een mooi apparaat met ontzettend veel mogelijkheden en vooral warme koffie in vergelijking met de andere Longhi die we hiervoor hadden

Pluspunten

• verschillende opties
  • moderne vormgeving

Minpunten

• nee
  • nee

GJ 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Ik heb al 10 jaar een Delonghi volautomatisch koffieapparaat en het werd tijd voor een nieuwe. dit type sprak mij het meeste aan en ik moet zeggen dat hij meer dan waarmaakt waar het voor staat. Gebruiksgemak, heerlijke cappuccino mogelijkheid en een mooi design.

Frans 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Dit apparaat geeft heerlijke koffie. Veel mogelijkheden met melk. Gemakkelijk in het gebruik, wel even alles goed instellen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in het gruik
  • Heerlijke koffie
  • Veel mogelijkheden met melk

Minpunten

• Beetje zwaar en groot

super mooi 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi

Pas een dag in huis, dus nog bezig met testen. Eerste resultaten zijn goed.
Wel even moeite gehad met de taal instellingen, maar inmiddels is dit gelukt.

Pluspunten

• uitstraling

Minpunten

• gebruikt veel koffie

Peter 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een verschil zeg...

...met een gewone bak leut! Met pittige 100% Arabische bonenkoffie zetten we nu met z'n vieren zeker 10-12 koppen per dag. het mooie wit met chromen apparaat is niet al te snel, je hoort 'm goed, maar mogelijkheden te over. Het instellen is wat omslachtig: bijv. de hoeveelheid melk en koffie bij een grote kop latte macchiato instellen gaat altijd gepaard met het daadwerkelijk maken van die drank. het naspoelen kost best wat water (en tijd), dus die 2 l tank is toch gauw leeg. wel heel handig dat deze tank er naar voren uit kan, ideaal bij een plaats onder bovenkastjes! Tot nu toe het zetgedeelte nog niet schoongemaakt, ben benieuwd hoe dat gaat. Mooi is ook dat de zijkanten, die bij ons in het zicht staan, gewoon mooi zijn, geen goedkoop aandoend mat kunststof maar glanzend wit, dus de grootte lijkt dan ook mee te vallen. De melkkan is eenvoudig te reinigen, en in de koelkast te plaatsen. Wel heb je dan dus 2 "pakken melk" in de koelkast staan. koffie zetten met gemalen koffie kan ook, nog niet geprobeerd. Tot nu toe dus zeer tevreden. Het boodschappen doen is eenvoudiger geworden: geen zakjes poeder voor diverse koffie/melk dranken, maar gewoon koffiebonen en melk.