Siemens EQ.700 Integral TQ705R03 zilver

• Best Reviewed nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.700 Integral TQ705R03 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 11-06-2022

Een smaakvolle krachtpatser

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze fraaie koffiemachine staat alweer ruim een jaar te blinken in de keuken en heeft ons inmiddels een kleine 2.000 bakjes koffie afgeleverd. Het is een fors apparaat maar dat heeft een hoop voordelen. Een ruim water- en bonenreservoir bijvoorbeeld die zorgen ervoor dat je tijdens een feestje lang kan blijven tappen. Dankzij de bovenklep dat goed afsluit is het motorgeluid niet storend en de snelheid waarmee koffie wordt is gezet is acceptabel. Het is zeker geen snelheidsmonster maar de kwaliteit van de koffie is dan ook uitmuntend. De temperatuur had iets hoger gemogen maar goed, je koffie is wel weer direct te drinken. De machine heeft een fraai display waarmee je diverse koffiespecialiteiten kunt kiezen of zelf definieren. De cappuccino en latte macchiato zijn mateloos populair. Het apparaat vraagt zelf regelmatig om onderhoud. Via instructies is dat simpel uit te voeren en gezien de stevige prijs houd ik hem graag in goede conditie dus dat regelmatig ontkalken neem ik voor lief. Het demonteren van het apparaat om deze schoon te maken is erg simpel; houd er rekening mee dat je dit iedere maand even doet. De WiFi verbinding is natuurlijk een grappige gadget. Via Google kan ik het apparaat vragen koffie te zetten maar heel eerlijk maak ik er weinig gebruik van. Het via de app raadplegen van de handleiding of aanpassen van de instellingen is toch wel handig. Het laten knipperen van mijn keukenlampen als de koffie klaar is, doet het goed bij de gasten maar uiteindelijk gaat het toch om smaakvolle koffie. Afijn, samengevat voldoet het apparaat zeker aan onze verwachtingen en misschien nog wel meer dat dan. Smaakvolle koffie, een fraai uiterlijk en een betrouwbaar apparaat, wat wenst een mens nog meer?

Ron B 26-03-2022

Fantastische veelzijdig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het duurde even voordat de machine geleverd kon worden. Maar nu ik hem heb kan ik alleen zeggen: Wat een fantastische machine. Zoveel mogelijkheden dat ik nog niet eens alles uit heb kunnen/ willen uitproberen. Als liefhebber van gewone koffie heb ik daar al vaak genoeg aan. Maar de ochtend beginnen met een heerlijke latte machiatto is een genot. Heerlijke melkschuim. Zelfde geld voor de cappuccino. Ook de andere geprobeerde koffiesoorten zijn heerlijk. Het instellen van de sterkte gaat makkelijk. Ook vanaf de telefoon.
Waarom dan geen 4 sterren? Voor een dergelijke prijs mag je natuurlijk ook wel wat verwachten. Maar grootste nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is echter dat de koffie af en toe niet in de lekbak teeecht komt. Dat merk je pas als je de lekbak er weer in wil doen en deze niet meer past. Met veel moeite kun je dan de koffie er uit halen.
Maar voor de rest alleen maar genieten.

Gerrie 23-02-2022

Super kwaliteit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig apparaat. Gevarieerde koffie en makkelijk schoon te maken. Ik raad het iedere koffie liefhebber aan om het apparaat aan te schaffen.

Koffie zoals je hem wenst 05-02-2022

Topmachine.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet de goedkoopste machine maar wel een die je een heerlijk kopje koffie voor je maakt. Een uitgebreide keuze aan recepten die je makkelijk kan personaliseren.
Het bedieningsgemak is top.

Marco 01-02-2022

Supervol tevreden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik hebbeen goed aankoop gedaan met de Siemens! Wat een fantastisch apparaat!

Witte 22-01-2022

Heerlijke koffie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben sinds kort dit apparaat in huis, en genieten elke dag weer van de diverse bereidingsmogelijkheden die het apparaat ons biedt. We genieten van een heerlijke cappuccino of een pittige galao de mogelijkheden zijn legio. Het apparaat is ook makkelijk te reinigen door de duidelijke stap voor stap begeleiding op het apparaat. Echt een aanrader!!

Roel 20-01-2022

Top apparaat!!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt een topper van een koffiezetapparaat. Boordevol koffie recepten en elk recept is helemaal aan te passen naar eigen smaak. Houd zelf bij wanneer er een schoonmaak beurt gedaan moet worden.
Simpele bediening. Lekkere koffie. Is zelfs via WiFi te verbinden met bv, Google assist.
Al met al geen enkel minpunt. Alleen maar lof voor dit apparaat.

Gert van Harskamp 15-01-2022

Super machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit een bonen machine gehad.
We zijn gelijk in het diepe gesprongen, maar wát een geweldige machine. Zelden zulke goede koffie gehad.

Azzam 15-01-2022

Siemens espresso volautomaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel erg tevreden met het apparaat

Franki 12-01-2022

Geweldige machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige espressomachine, ziet er mooi uit en zet lekkere koffie die je naar smaak kunt aanpassen, de kids vinden de Latte Macchiato erg lekker, gemakkelijk te bedienen ook met app en ook handig schoon te maken.
We zijn erg tevreden

Franki 12-01-2022

Geweldige machine

We zijn erg tevreden

Esther 07-01-2022

Prachtig apparaat, heerlijke koffie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak design, makkelijk te bedienen. Koffie specialiteiten met melk, hadden iets warmer gemogen. Zeer blij met onze keuze en nog steeds verschillende koffies aan het uitproberen. Ik ging voor de Latte Macchiato, maar uiteindelijk al meerdere favorieten ontdekt.

Ger Visser 04-01-2022

Top machine!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het kost wat maar dan heb je ook wat. Een hele fijne machine met een ruime keuze aan koffievarianten. Het bedieningsgemak is perfect en ik ben erg blij met de aanschaf. Had het veel eerder moeten doen.

Sherief 04-01-2022

Fantastisch apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een super koffiemachine! Stappen van installatie verliepen soepel en de smaak van de koffie is heerlijk. De verschillende soorten koffie zijn makkelijk aan te passen naar sterkte en aroma. De uitleg van elke schoonmaakprogramma wordt gedetailleerd op het scherm weergegeven, waardoor je exact weet wat je moet doen. Het design van de koffiemachine is strak en is een echte eyecatcher in de keuken. Het touchscherm is makkelijk te bedienen en reageert adequaat. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen die van verschillende koffies houdt, dit apparaat aan te schaffen.

Kirsten 29-12-2021

Fantastisch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is gebruiksvriendelijk en de koffie is perfect. Heel fijn dat je veel verschillende soorten koffie kunt maken.

Mooie plekje 29-12-2021

Klasse bonen machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon Siri vragen om een heerlijke kop cappuccino te maken, ja dat kan gewoon. Naast het gemak ook nog eens heel veel heerlijke soorten koffie en een degelijke machine met weinig onderhoud

Siemens Eq 700 28-12-2021

Heerlijk!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine.
Koffie is goed warm, de latte smaakt perfekt!
Niet goedkoop maar meer dan waard!

Chris 27-12-2021

Mooi en goed

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie machine waar een uitstekend kopje koffie uitkomt. Makkelijk te bedienen en te onderhouden.

K. Van Duin 25-12-2021

Heerlijke koffiemachine met veel opties

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffiemachine met veel koffie variaties. Veel opties en wifi gebruikersgemak. Koffie reservoir had iets ruimer gekund.

Anoniem 19-12-2021

Nieuw en zeer mooi

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer blij met deze nieuwe EQ7, heerlijke koffie door het nieuwe maalsysteem. Wij hopen er net zo lang (17000 kopjes) of meer van te kunnen genieten als onze vorige machine een EQ6