De'Longhi ECAM 22.320.SB - Reviews

Type
espresso machine

Reconrini 09-02-2015 Product maand in bezit

6,2
Ik inmiddels tot 2x toe in een paar weken tijd dat er onderdelen afbreken in het maalsysteem. Dit in 2 verschillende machines. Geeft mij geen vertrouwen of dit goed gaat komen als die weer terug komt van Delongi. Ik kreeg de eerst machine retour van Dlonghi in geslaagd drijfnat en donder de koffiepot. was te zien dat deze getest is. erg slordig zeg ik. Had wat meer verwacht van Delonghi.

Reconrini 12-03-2015

Inmiddels heeft Delonghi contact met mij gezocht en heb uitvoerig gesproken over kwaliteit en duurzaamheid. Zij hebben bij deze volautomaten service aan huis. Hierdoor kunnen ze ter plekken eventuele problemen direct oplossen. De Harense Smit waar ik deze machine heb gekocht, hebben dit niet goed opgelost voor mij. Ik had direct Delonghi zelf moeten bellen om snel het probleem op te lossen. Door duidelijk registratie van mijn probleem bij de helpdesk van Delonghi heb ik het vertrouwen weer dat zij mij in de toekomst goede kunnen service kunnen verlenen. Zoals het gegaan is is niet de normale gang van zaken. Prettig dat Delonghi met mijn bezwaar serieus is omgegaan en hun verantwoordelijkheid hier in genomen heeft. Like.

henk 26-01-2017 Product paar dagen in bezit

goede keus

bij koffie discounter gekocht in Naarden goede servies en uitleg mooie machine veel minder geluid komt lekker koffie uit

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• moet ik nog ondervinden
  • afwachten

HB Smid 09-01-2017 Product paar weken in bezit

vol automatische espresso machine

Van een Senseo apparaat naar een vol automatische espresso machine.
Wat een wereld van verschil.
We hebben hem nu 2 weken.
Je proeft nu echt de koffie, zoals ik dat noem, als je ergens in een restaurant of koffiehuis een kopje besteld.
Vol van smaak met een crèmig laagje.
We zijn nog volop aan het proberen met diverse soorten koffie te maken, maar ik kan nu al wel zeggen, dat dit een fantastisch apparaat is.
De koffie is goed heet, zoals die ook behoord te zijn.
Voor ons is die al een 10 waard!

Pluspunten

• goede uitleg apparaat
  • snelle levering
  • diverse soorten koffie specialiteiten
  • goede hete koffie

Minpunten

• tot nu toe nog niks

Leo Valkenswaard 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

Mooi apparaat met vele mogelijkheden en een fraai uiterlijk voor een scherpe prijs. Snel geleverd met diverse accesoires en zet heerlijke expressoos!

Willem Reumermann 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

De'Longhi ECAM 22.320.SB

Zeer eenvoudig te bedienen.
Goede duidelijke gebruiksaanwijzing .
Heeft nog geen vragen opgeleverd waar we niet zijn uit gekomen .
De cappuccino werkt precies zoals we het verwachten

Pluspunten

• Gewoon positief

Minpunten

• Die moeten we nog tegenkomen

Karin 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienbaar, heerlijke koffie

Makkelijke machine door duidelijk display. Vele soorten koffie mogelijk. Goede temperatuur van de warme dranken. Makkelijk in onderhoud. Heerlijk apparaat!!

Pluspunten

• Heerlijke, warme koffie.
  • Duidelijk display

Minpunten

• Niet ontdekt

Herman 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Mooi design. Na lang zoeken eindelijk gekocht, onze 1e vol automaat, via de goede reviews hebben we besloten deze te kopen.

Djol Baltus 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop ECAM 22.230SB

Zaterdag gekocht en reeds in gebruik. Heerlijke hete koffie. Maakt niet veel lawaai bij het malen en het zetten vd koffie. Tis een mooi formaat koffiemachine. Het opstomen vd melk voor een cappuccino is nog niet gelukt, maar er werd al gezegd dat dat even oefening zou vergen.
Jammer dat de zetgroep aan de zijkant zit, deze kant staat precies tegen de muur. De vorige had de zetgroep aan de voorkant, in mijn geval was dat handiger. De bijgeleverde filter hoef je niet te gebruiken, anders is deze best duur om te vervangen, om de zoveel tijd.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Niet zo lawaaiig
  • compacte machine

Minpunten

• zetgroep aan de zijkant
  • kunnen maar 3 kopjes bovenop

Delonghi automaat 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Delonghi koffieautomaat

Heel divers ,en werkt prima.goede koffie .ook de cappuccino is heerlijk.warm water voor de thee is ook goed heet.zeer goed apperaat.

Pluspunten

• Goed koffie

Minpunten

• Is wel iets lawaaiig

Mischa 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig apparaat

mooi compleet apparaat en heerlijke hete koffie!
Heel handzaam en geluidsarm. Je kan er zalige cappuccino mee maken.

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • hete lekkere koffie

Karin 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Heerlijke koffie uit de DeLonghi ECAM 22.320.SB. Goed te bedienen en een mooi uiterlijk.
Groot waterreservoir en opvangbakje voor de "koekjes". Mooie machine voor een mooie prijs.

Pluspunten

• groot waterreservoir wat makkelijke te plaatsen is
  • bij uitschakeling spoelen

Minpunten

• de drukknopjes zijn niet verlicht, klein detail

Marjan 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Dit is een prachtige machine die heel makkelijk is in het gebruik. Het water en bonen reservoir heeft een goed formaat zodat je niet teveel hoeft bij te vullen.

FransAlmere 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk menu, Snel je koffie, makkelijk te bedienen

Dit is mijn tweede DeLonghi en ik raad deze zeker aan gebruik hem niet alleen thuis maar ook de plekken waar ik werk hebben we er inmiddels 1. Service en Kwaliteit zoals ik die heb ervaren zijn prima

Anoniem 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ecam22.320.SB

Goed merk, mooie vormgeving en lekker koffie. Prijs/kwaliteit ook prima. Alleen jammer dat de knoppen niet verlicht zijn.

I love koffie! 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtmachine

Zeer aangenaam verrast na het uitpakken door het fraaie uiterlijk van de machine en het formaat! Het is een slank en elegant model er staat een mooie blikvanger op het aanrecht. De toetsen zijn 'druktoetsen' en geen 'tiptoetsen', dat vinden wij wel zo prettig. Het installeren en bediening van het apparaat gaat snel dankzij het makkelijk te lezen handleidings boekje. Verder maakt het apparaat weinig herrie tijdens het malen en zetten van de koffie. De koffie is goed warm, maar dit kun je ook zelf instellen.
Wij zijn blij met deze machine en vinden de prijs/kwaliteit verhouding 100% in orde!

Sonja 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat

Toestel net binnen en direct gebruiksklaar gemaakt. Duidelijke en eenvoudige instructies, een kind kan de was doen. Koffiekwaliteit is super, stoompijpje vraagt enige gewenning, weet niet zeker of ik dit ga gebruiken.

Pluspunten

• Compact en stil.

Annet 04-12-2016

Lekkere koffie

Het ia heerlijke koffie, de machine maakt niet heel veel herrie, alleen tijdens het melk opwarmen. Goed in te stellen qua temperatuur en sterkte van de koffie

Pluspunten

• Versgemalen koffie

Minpunten

• Melk opwarmen maakt wel herrie

Koffiezetapparaat 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Staat alles mooi aangegeven

Koffie smaakt lekker zoals verwacht
Je kan er van alles meemaken
Precies zoals het filmpje laat zien
En het apparaat is mooi van model
Niet te groot

Bert 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk apparaat

Na enkele jaren goede ervaring met een ouder type espressomachine van Delonghi, weer voor een Delonghi gekozen. Is duidelijk een evolutie met eenvoudige bediening en reiniging.

Pluspunten

• eenvoudige reiniging
  • goed werkend opschuim systeem

Roy 07-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne Machine

Apparaat kan alles wat je wil en je kunt op verschillende manieren de sterkte en het aroma van je koffie regelen.
Eenvoudige bediening zorgt ervoor dat je altijd dat kopje koffie krijgt waar je op dat moment zin in hebt.

Pluspunten

• stil
  • fijne koffie