De'Longhi ECAM 23.120.SB

Saeco HD8921/01
8,0 (1)

Ben Geurts 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

ptje 15-03-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Annelinde234 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

mernest 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

Tiny 20-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

'n fijne machine

Deze machine heb ik inmiddels ruim 'n jaar in gebruik. Er worden dagelijks 5 á 7 koppen koffie mee gezet (lungo). De koffiebonen zijn Illy en Lavaza Rossa. Mijn instellingen:
- De maalstand heb ik zodanig fijn afgesteld, dat er net geen witte kringetjes in de koffie te zien zijn.
- De sterkte is ingesteld op Max.
- De hoeveelheid water die per kop gebruikt wordt, is ca. 100ml
Met deze instellingen smaakt de koffie prima. 2-wekelijks schoonmaken is erg eenvoudig. De zet-unit kan er gemakkelijk uitgehaald worden om onder de kraan af te spoelen. De binnenkant van de machine vervuilt nauwelijks en is met een kleine droge verfborstel (met lange haren) gemakkelijk schoon te maken. Als ontkalken nodig is, geeft de machine dat aan. Koffie zetten blijft gewoon mogelijk. Het ontkalken zelf is eenvoudig (ik heb wel de gebruiksaanwijzing even nodig).
De hele constructie maakt op mij een zeer doordachte indruk. Of de machine lang meegaat, moet natuurlijk nog blijken, maar tot nu toe werkt hij perfect,

Pluspunten

• Prima koffie
  • Automatisch
  • Waarschuwing voor water=op, koffie=op
  • Waarschuwing voor ontkalken=nodig
  • Gemakkelijk schoon te maken

Marjan 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi model

Heerlijke pittige koffie met een juiste opschuimer voor de goede capuchino.
De koffie long en andere maten smaken prima. Kwaliteit prijs verhouding uitstekend. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Fraai vorm gegeven
  • Kwalitatief goede smaak

Minpunten

• Alleen kleine kopjes passen onder het aftappunt.
  • Opschuimer beweegt wel opzij, niet naar voren.

jtum 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijke apparaat

Mooi en duidelijk apparaat, makkelijk in het gebruik, goede afwerking. Knoppen en het display zijn goed leesbaar.

Pluspunten

• afwerking
  • gebruiksgemak

Kirchroatsjer 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

goed produkt

degelijke machine voor gemakkelijk koffie te maken van cappuccino tot eenvoudige koffie.
Pluspunt is ook het bereiden van alleen melk en warm water.

Pluspunten

• bereiden melk
  • bereiden warm water

J Evers 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Heb hem pas moet nog afwachten. Kan dus nu nog niet veel erover zeggen. Ziet er wel mooi uit ,dus nu maar genieten gaan

Marijn Vroegh 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ingebruikname DeLonghi Ecam 23.120 SB

Net het product uitgepakt en geïnstalleerd. Alles prima in orde. Makkelijk te installeren en het eerste kopje espresso is al gezet. Top.

Toon 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

beste espresso tot nu toe

net in huis maar eerste indruk is prima; goede temperatuur , schuimlaagje en mooie strakke vormgeving , geluidsarm en compact.

Peter 26-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie "volautomaat"

Een mooie "volautomaat" met uitstekende koffie. Economische levensduur is echter kort en zeker geen vier jaar! Jammer genoeg is de service van Delonghi slecht gebleken. De "volautomaat" is na twee maanden na het verlopen van de garantie kapot gegaan. Reparatie ruim €120! De "volautomaat" laten vernietigen.

Pluspunten

• Smaak
  • Gebruiksgemak
  • Uitstraling

Minpunten

• Lawaai van de koffiemolen
  • Korte economische levensduur
  • Beroerde service van fabrikant

Ruud 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

fam Lemmens 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine met veel mogelijkheden top koffie

Mooie koffiemachine, lijkt kleiner door het licht grijze front. Heeft een fijn stoompijpje wat je ookt gebruikt voor water, en melkschuim. Een bonus is de knop om de koffie langzamer te laten doorstromen. Nog meer smaak. Tenslotte: makkelijk in gebruik en super makkelijk schoon te maken ten opzichte van andere merken.

Pluspunten

• smaak regelbaar
  • sterkte regelbaar
  • gebruiks vriendelijk
  • prijs/kwaliteit is super

Minpunten

• eigenlijk geen
  • gaat meer koffie drinken omdat het lekkerder is

Delonghi ECAM 23120 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Lekkere koffie goed op temperatuur en de machine is makkelijk naar wens af te stellen. Ook makkelijk schoon te maken

Harriet 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige koffie-automaat

Dit is echt een goede machine voor een nette prijs. De eerste paar kopjes koffie waren even wennen, maar nu we hem juist hebben ingesteld hebben we heeeerlijke koffie!

Peter 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, slanke machine. Ik proef weer koffie.

DeLonghi heeft met de 23.120 SB betaalbare kwaliteit espressomachine gemaakt. Eenvoudig te bedienen, mooi en heerlijk resultaat. Absoluut een aanrader.

• Eenvoudige bediening
  • Heerlijke en warme koffie

l.hellenbrand 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.

Leuke vorm makkelijk te bedienen met goede koffie .Aan te bevelen.
Een pronkstuk voor iedere keuken.

marjan 17-12-2016

mooi apparaat eenvoudige bediening

prettige bediening geeft lekkere koffie en op ieder persoonijke smaak instellen
heeft een mooie uitstraling en niet te groot

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • waterbak zit aan de zijkant

Minpunten

• niets
  • niets

Heerlijke koffie 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Dag in huis.....heerlijke koffie, we gaan genieten
Maakt stuk minder lawaai als onze vorige.
Mooie vormgeving