De'Longhi ECAM 23.120.SB

Saeco HD8900/01

• Soort apparaat gemalen koffie, koffiebonen
  • Volautomatisch ja (koffie)
Saeco HD8900/01

Saeco HD8921/01

• tile-Aantal kopjes 2 kopjes per keer
Saeco HD8921/01
8,0 (1)

Beoordeling op basis van 88 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ben Geurts 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

Annelinde234 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

ptje 15-03-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Ruud 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

mernest 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

Joost 18-06-2017 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie, goed warm

Wij hebben het product in de aanbieding gekocht. Het was daarom een erg aantrekkelijke machine voor de prijs. Hij is snel warm, makkelijk in te stellen, stiller dan veel machines die ik bij anderen heb gezien en gemakkelijk in dagelijks gebruik. Het schoonmaken van het apparaat is simpel. Zelfs de melkopschuimer heb je binnen mum van tijd schoon.

Pluspunten

• Snel warm
  • Redelijk stil

Minpunten

• Geen metalen opschuimkannetje bijgeleverd

Steve 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, lekkere koffie

Goede eigenschappen en goede recenties en makkelijk in gebruik voor iedereen.
Robuuste uitstraling en lekkere koffie

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Energie zuinig

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

ans 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving, duidelijk afleesbaar scherm

Ik heb voor Delonghi gekozen, omdat ik nog andere producten heb van dit merk en ben daar zeer tevreden over .Ook nu ben ik blij met dit volautomatisch espressoapparaat.

Pluspunten

• Het is makkelijk in het gebruik
  • Zelf instellen naar smaak en warmte is fijn.
  • Spoelen met aan en uit zetten is hygiënisch

Hanneke 09-05-2017 Product paar weken in bezit

Wil nooit meer anders

Dit is onze tweede Delonghi. Hopelijk hebben we van deze wel wat langer plezier. Helaas begon de eerste na 3,5 jaar gebreken te vertonen. Steeds minder koffieafgifte en de smaak van de koffie was niet meer goed. Het apparaat is altijd goed onderhouden en schoongemaakt. We gooien het maar op domme pech.
Ondanks dat we het best snel vonden om zo'n duur apparaat nu alweer te moeten vervangen. Toch weer een nieuwe gekocht. Want als je eenmaal aan deze manier van koffie zetten gewend bent wil je nooit meer anders. Precies hetzelfde type omdat hier de Long functie op zit. Die is heerlijk als je van een flinke bak sterke koffie houdt. Maar ook de gewone koffie en espresso zijn erg lekker. Echt genieten.
Dit apparaat is een stuk stiller met malen en zetten dan zijn voorganger. Hij bevalt weer uitstekend. Geen moment spijt van de aanschaf.
Nooit meer een gewoon filter koffiezetapparaat in ons huis.

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Vorige was snel kapot

HvdW 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Heel fijn makkelijk apparaat

Werkt goed, lekker klein, veel functies
Lekbak erg snel vol ondanks dat ik er een waterbakje onder zet
koekjes zoals in 20110b heb ik niet het is allemaal losse drap

Pluspunten

• Formaat
  • Hete koffie

Minpunten

• lekbak snel vol
  • Lawaai
  • Natte kruim ipv koekjes

Jose van den Broek 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekker hete kofifie

Het is een machine die gemakkelijk op je eigen voorkeur is in te stellen, zowel aan warmte als aan sterkte.Ik hoop dat deze wel langer mee gaat als mijn eerste 4 jaar is niet echt lang. Gaf een groot verschil met 2 kopjes tegelijk zetten tussn link en rechts links vol rechts half. rechter tuitje druppelt alleen ook bij 1 kops

Pluspunten

• snel en eenvoudig in te stellen
  • lekkere koffie

Lee 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koffie machine

na enig onderzoek zijn we toch op de DeLonghi uitgekomen. Ook aanbevolen door kennissen weinig problemen en simpel te bedienen. Voor alsnog maakt hij heerlijke koffie (de bonen uiteraard ), maakt weinig lawaai en makkelijk te onderhouden. en eerdere recensies waren ook veel belovend.

Pluspunten

• stil en makkelijk te bedienen

Minpunten

• bovenstedeel is geen warmhoudtplaat

DeLonghi volautomatisch espressoapparaat 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en alles in 1.

1 druk op de knop en alles wordt gedaan, malen, juiste hoeveelheid koffie, warm water, hoeveelheid en alleen nog even melk warm maken. Alles geintegreerd. Wat een gemak.

Pluspunten

• alles via 1 knop
  • makkelijk schoon te houden
  • compact

Minpunten

• Geluid bij opstarten

Henk 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding

Prima kwaliteit, heerlijke koffie met een mooie schuimlaag, en zeer eenvoudig in bediening en onderhoud.
Ziet er ook nog eens heel mooi uit in je keuken, mooie vormgeving en compact.
Machine is ook redelijk stil.
Aanrader !!

Pluspunten

• mooie schuimlaag
  • stille werking
  • eenvoudig in gebruik
  • eenvoudig te onderhouden
  • redelijk compact

Minpunten

• nog niet ontdekt

Kees 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede smaak

Mooie vormgeving, compact van formaat en een heerlijke espresso. De bediening is zeer eenvoudig d.m.v. verlichte druktoetsen

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Compacte vormgeving

Hennie 30-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uitstraling

De longhi ECAM 23120sb heeft een mooie uitstraling en geeft heerlijk koffie.
Hij is makkelijk in onderhoudt en je kunt overal goed bij. De ochtend kun je extra goed wakker worden door de long functie. Deze geeft door zijn speciale druppels gewijs water toevoeging extra cafeïne. Super boost.!.!
Kortom mooi volautomatische apparaat voor een mooie prijs........

Pluspunten

• Koffie met crème laagje
  • Heerlijk geurende koffie
  • Makkelijk in onderhoud

Tom Rang 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Het is helemaal geweldig. Wij hadden eerder ook een Delonghi en deze is nog sneller en nog beter. Vormgeving is zeer mooi en de bediening is top.

De Visser 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

De'Longhi ECAM 23.120.SB

Goede snelle levering via BCC
Goede heldere handleiding !
Lekkere koffie
Mooi apparaat, en handig dat alles aan de voorzijde te benaderen is.

wim 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

goed apparaat

Zeer goed apparaat waar lekkere koffie uitkomt ook makkelijk te onderhouden en binnen een korte tijd en snel een bakkie uitkomt.

av 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

mooi styling

Mooi styling, niet te groot, geluid is prima, heerlijke koffie, zelf instelbaar , melk schuimt mooi op