De'Longhi ECAM 23.120.SB

Saeco HD8921/01
8,0 (1)

De'Longhi Magnifica ESAM 2600

De'Longhi Magnifica ESAM 2600

Beoordeling op basis van 53 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Annelinde234 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

Ben Geurts 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

ptje 15-03-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Ruud 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

mernest 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

perry 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

perfect bakje

makkelijk te bedienen en schoon te houden apparaat om een perfect bakje koffie / espresso mee te maken.

Pluspunten

• bediening makkelijk
  • schoonmaken makkelijk

Tetteroo 23-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk en goed overzichtelijk

Ik vind het een mooi apparaat ....daar wij een nieuwe moesten hebben hebben wij weer voor een dellonghe gekozen ....en een mooi uiterlijk en niet te groot

enn dan is er koffie 23-03-2017 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Ik heb dit artikel gekozen omdat ik de koffie erg lekker vindt en het apparaat gebruiksvriendelijk is. De omschrijving voor de eerste keer opstarten is duidelijk.

Pluspunten

• snelheid
  • lekker

ellen 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

mooi compact

goede kwaliteit/prijs verhouding.Gebruiksvriendelijk.Snel een goede kop koffie.Prima apparaat.Een aanrader

Pluspunten

• goede warme koffie
  • weinig lawaai met bonen malen

Jr. 20-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooi design apparaat en erg makkelijk in gebruik.
Geluid wat het apparaat maakt voor het vermalen van de bonen valt alles mee.

Coboli 12-03-2017 Product paar dagen in bezit

Oogt een zeer goede kwaliteit uit.

Apparaat ziet er degelijk uit. Na de makkelijke installatie via een duidelijke handleiding hebben we genoten van een heerlijke kop Koffie!!!
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Goed uiterlijk
  • Overzichtelijke bediening
  • Makkelijk schoonmaken

Cissyvandeursen 11-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mevrouw

Ik heb de koffiemachine n paar uur in huis ik ben nu al trevreden het gebruiksgemak is erg goed en makkelijk te bedienen koffie smaakt erg goed en de machine is erg stil in tegenstelling tot de saeco die we hadden. Ik kan het van harte aanbevelen

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Johannes van Riet 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fraai uiterlijk en lekker stil!

Het apparaat is fraai vormgegeven, ook is hij lekker stil. De bediening is even wennen maar ook dat komt snel goed.

Miriam Peters-Vermeeren 08-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooie vormgeving, erg handig in het gebruik.

Mooie vormgeving, erg handig in het gebruik, groot waterreservoir, makkelijk schoon te houden. Wij gebruiken dit apparaat op kantoor en iedereen is tevreden.

Tiny 20-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

'n fijne machine

Deze machine heb ik inmiddels ruim 'n jaar in gebruik. Er worden dagelijks 5 á 7 koppen koffie mee gezet (lungo). De koffiebonen zijn Illy en Lavaza Rossa. Mijn instellingen:
- De maalstand heb ik zodanig fijn afgesteld, dat er net geen witte kringetjes in de koffie te zien zijn.
- De sterkte is ingesteld op Max.
- De hoeveelheid water die per kop gebruikt wordt, is ca. 100ml
Met deze instellingen smaakt de koffie prima. 2-wekelijks schoonmaken is erg eenvoudig. De zet-unit kan er gemakkelijk uitgehaald worden om onder de kraan af te spoelen. De binnenkant van de machine vervuilt nauwelijks en is met een kleine droge verfborstel (met lange haren) gemakkelijk schoon te maken. Als ontkalken nodig is, geeft de machine dat aan. Koffie zetten blijft gewoon mogelijk. Het ontkalken zelf is eenvoudig (ik heb wel de gebruiksaanwijzing even nodig).
De hele constructie maakt op mij een zeer doordachte indruk. Of de machine lang meegaat, moet natuurlijk nog blijken, maar tot nu toe werkt hij perfect,

Pluspunten

• Prima koffie
  • Automatisch
  • Waarschuwing voor water=op, koffie=op
  • Waarschuwing voor ontkalken=nodig
  • Gemakkelijk schoon te maken

Marjan 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi model

Heerlijke pittige koffie met een juiste opschuimer voor de goede capuchino.
De koffie long en andere maten smaken prima. Kwaliteit prijs verhouding uitstekend. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Fraai vorm gegeven
  • Kwalitatief goede smaak

Minpunten

• Alleen kleine kopjes passen onder het aftappunt.
  • Opschuimer beweegt wel opzij, niet naar voren.

jtum 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijke apparaat

Mooi en duidelijk apparaat, makkelijk in het gebruik, goede afwerking. Knoppen en het display zijn goed leesbaar.

Pluspunten

• afwerking
  • gebruiksgemak

Kirchroatsjer 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

goed produkt

degelijke machine voor gemakkelijk koffie te maken van cappuccino tot eenvoudige koffie.
Pluspunt is ook het bereiden van alleen melk en warm water.

Pluspunten

• bereiden melk
  • bereiden warm water

J Evers 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Heb hem pas moet nog afwachten. Kan dus nu nog niet veel erover zeggen. Ziet er wel mooi uit ,dus nu maar genieten gaan

Marijn Vroegh 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ingebruikname DeLonghi Ecam 23.120 SB

Net het product uitgepakt en geïnstalleerd. Alles prima in orde. Makkelijk te installeren en het eerste kopje espresso is al gezet. Top.