De'Longhi ECAM 23.120.SB - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ben Geurts 10-06-2016

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

Mevr-p 15-03-2016
  • Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Annelinde234 31-12-2014

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

Ruud 25-12-2016

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

Jose van den Broek 06-05-2017

lekker hete kofifie

Het is een machine die gemakkelijk op je eigen voorkeur is in te stellen, zowel aan warmte als aan sterkte.Ik hoop dat deze wel langer mee gaat als mijn eerste 4 jaar is niet echt lang. Gaf een groot verschil met 2 kopjes tegelijk zetten tussn link en rechts links vol rechts half. rechter tuitje druppelt alleen ook bij 1 kops

Pluspunten

• snel en eenvoudig in te stellen
  • lekkere koffie

Hendrik 19-04-2017

Is nog te vroeg voor een review

Ik kan alleen iets zeggen over het apparaat: ziet er mooi uit en is praktisch in gebruik, alleen de bedieningsknop van de melkschuimer gaat wat zwaar en het loshalen van het stoompijpje vraag wat handigheid. Het verwijderen en schoonmaken van de lekbak en de koffieopvang is simpel. Makkelijk toegankelijk aan de voorzijde van het apparaat. Ik moet meer verschillende bonen hebben geprobeerd om iets zinnigs over de koffiekwaliteit te kunnen zeggen.

Wim van den Hurk 30-12-2017

bijzonder handig en duidelijk apparaat

Wij gebruiken al jarenlang een koffieapparaat van dit merk. Is de tweede bij ons. wij zijn er zeer tevreden over anders hadden we niet weer voor dit merk gekozen.hopelijk zijn jullie blij met ons als vaste klant.

hjb 30-12-2017

goed koffie apparaat

werkt goed de koffie apparaat geen klachten erover dus delonghi is goed koffie
apparaat voor iedereen aanbevolen.

Pluspunten

• goed

Minpunten

• niet

Sanders 30-12-2017

handig in gebruik

het apparaat geeft lekkere koffie. Ik ben al op leeftijd en kan niet goed met apparaten omgaan, maar met dit apparaat kon ik snel goed overweg. De handleiding is duidelijk. Ook is het prettig dat het apparaat niet al te veel geluid maakt.

Pluspunten

• maakt niet veel lawaai
  • duidelijke handleiding
  • lekkere koffie

Jan 22-12-2017

Koffiebonenmachine

Mooi apparaat....heerlijke koffie. Goede uitleg bij bcc. Het apparaat is makkelijk in gebruik. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk in gebruik

l van der made 21-12-2017

goed apparaat.duidelijk

Mooi apparaat, makkelijk in onderhoud en geheel duidelijk
Lekkere koffie en veel mogelijkheden
Kortom geheel blij met de aankoop van koffie apparaat

Pluspunten

• lekkere koffie
  • makkelijk in onderhoud
  • duidelijkapparaat

Luigi 19-12-2017

Heerlijke koffie

Nu ik dit apparaat heb vind ik de koffie thuis lekkerder dan in menig restaurant. Makkelijk te bedienen, makkelijk in onderhoud.

mernest 27-02-2014

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

Wim 21-04-2018

Espressomachine

Fijn en handig apparaat voor een goede
koffie! Goede handleiding en mogelijkheid voor waterfilter.

JH 13-04-2018

Lekkere koffie met gemak

Had al een DeLonghi apparaat. Na ca 8 jr dagelijks gebruik moest jet worden vervangen. Goede ervaring gehad met service van DeLonghi. Nu een minder geavanceerd apparaat gekocht dat echter voldoet aan onze situatie. Snel en lekkere koffie maken.

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • Goed schoon te houden
  • Voldoende mogelijkheden
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Koffie niet goed verdeeld bij twee kopjes maken.

Frans 10-03-2018

Lekkere 'cappuccino'

We hebben de machine nu ongeveer 4 mnd. We zijn erg tevreden. Makkelijk, snel en hete koffie. De cappuccino met melkschuim werkt ook goed. De uitleg bij BCC is perfect geweest. Zelf volle melk uit de koelkast pakken is het meest praktische met de melkschuimer. Onderhoud gaat ook vlot. Niet te vette bonen gebruiken.

Pluspunten

• Snel een kopje koffie
  • met heet water voorverwarmd
  • opschuimer

Bernice 31-12-2017

Heerlijke koffie

Mooi apparaat, gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Door het gebruik van een bonen apparaat is de keuze voor koffie vele malen groter dan een nespresso apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lekkere koffie

L.F.Gelaudie 30-12-2017

Heerlijke koffie en duidelijke handleiding

Zeker een aanrader en goed geholpen bij Bcc in Leidschedam
Ook een leuke actie van DeLonghi.
Heb al verschillende instellingen uit geprobeerd en na een aantal kopjes gezet
nu de juiste instelling gevonden.

Pluspunten

• Heerlijke koffie, en machine werkt uitstekend
  • Maakt weinig lawaai

Minpunten

• helemaal geen minpunten tot nu toe
  • alles uitgeprobeerd en geen minpunten ontdekt

Richard 28-12-2017

Perfecte koffie uit een handig bedienbaar apparaat. TOP!

koffie. Genoeg keuzes en makkelijk bedienbaar. Goede kwaliteit en prijs verhouding. Dus makkelijk een lekker bakkie

Paul 28-12-2017

Snel op temperatuur

Dit apparaat vervangt mijn minstens 10 jaar oude combi filter/expresso app. van hetzelfde merk .Mijn keuze was gevallen , wegens de aanwezigheid van stalen maalschrijven t.o.v. keramische .

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• waterverbruik
  • koffie uitstroompijpjes zijn aan de korte kant