De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI355209RW zwart op Kieskeurig.be.

Gelling 21-10-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meer dan een prima prijs kwaliteit verhouding. Super handig dat de machine zichzelf doorspoelt bij het aan en uitzetten. Misschien zou een bijgeleverde reinigingsset het helemaal afmaken.

Anoniem 01-08-2021

Mooi aperaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er super blij mee en makkelijk te bedienen heerlijk bonen goede koffie

Linda 27-07-2021

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] En er super blij mee alleen vraag me af hoe je dat aperaat waar de koffie wordt gemalen met warm moet afspoelen

Arif 22-07-2021

Bijna....

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hallo iedereen. Ik heb aanschaft een siemens eq 300. Heel goede apparaat. Alleen die gaat so vaak zich spoelen en maakt lawaai. In een grote ruimte hoort u minder maar in een kleine ruimte hoort u veel. Verder alles prima.

Yvonne 28-03-2021

Begon goed

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste maand top koffie toen kwam de lockdown en kun je nergens terecht van af dat moment geen latte op schuim melk of cappuccino meer kunnen zetten terwijl ik het apparaat juis daar voor gekocht had kan ook nergens de oplossing vinden

Anoniem 26-01-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn apparaat die ik iedereen kan aanbevelen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Lars 17-01-2021

Zeer blij

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer blij met het apparaat. Het enige nadeel is de zoektocht naar de voor ons perfecte koffieboon. Het apparaat voldoet voor ons aan alle wensen qua bediening en onderhoud. Het is allemaal zeer eenvoudig.

Anoniem 17-01-2021

Heerlijke koffie en cappuccino

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is onze vierde espresso machine.
Deze blinkt echter uit in het gebruiksgemak. Bediening met tiptoetsen, de deksel van het bonenreservoir is doorzichtig dus je zit altijd of er bonen in zitten.
Een sensor geeft aan of de watertank leeg is. Verder heeft de watertank een handvat aan de bovenkant waardoor hij makkelijk uit de machine getrokken kan worden terwijl de opening aan de bovenkaant groot genoeg blijft om water bij te vullen.
De drukgroep is eveneens makkelijk te bereiken aan de voorkant. Je hoeft dus bij schoonmaken niet om het apparaat heen te hangen, het te draaien of te verplaatsen.
SUPER!
Hij staat verder op zuignappen waardoor hij vast en trillingsvrij op de ondergrondstaat staat. Hierdoor geen resonantie onder het aanrecht en dus rustiger is.
Overigens hij maakt heerlijke koffie en cappuccino!
Gewoon een aanwinst!

Kaatje 08-01-2021

Lekkere Koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk kopje koffie of latte of cappuccino erg makkelijk te maken
Alleen erg jammer dat de water tank klein is door dat hij bij aanvang en uitschakelen de machine spoelt is die erg snel leeg

Bruins 20-12-2020

lekker koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een koffie automaat eenvoudig te bedienen makkelijk te onderhouden en voelde instellingen voor een lekkere bakje koffie.

maschika 20-12-2020

Siemens Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Om een lekker kopje koffie te zetten is de nieuwe Siemens Espresso volautomaat ontworpen. De TI355209RW heeft een mooi display wat goed aangeeft wat de volautomaat kan maken, en ook als hij bezig is met het bereiden van de door u gekozen dranken. Lekkere vers gemalen bonen voor een goed kopje koffie. De melk opschuimen en verwarmen gebeurd in het zelfde kopje of beker. De melk opschuimer zuigt de melk door de machine en recirculeerd meteen weer terug in de beker, je kan daarna meteen de koffie erin zetten. Fijne volautomaat, zeker een aanrader.

anita 29-11-2020

Lang gezocht

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naar vele maanden gezocht te hebben voor een koffie automaat dean eindelijk de ware gevonden. Doet wat het moet doen

---- 28-11-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijn apparaat met een mooie uitstraling! De uitleg is handig in gebruik en niet teveel gedoe.
Hij zet heerlijke koffie, en het is heel simpel om een lekkere latte macchiato of cappuccino te maken.
Zeker een aanrader dus!

Yvonne 27-11-2020

Mooie goede machine minder is meer

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige machine was op deze was met geïntrigeerd melkbeker veel schoonmaak werk verstoppingen deze machine melk in kop en een druk op de knop en je hebt een perfecte Latte of cappuccino makkelijk te bedienen weinig geluid en echt warme koffie.Ook in de winkel zeer goede duidelijke uitleg van mensen die echt verstand hebben over het product.

Herman 14-07-2020

Siemens expresso volautomaat TI355209RW

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima we hebben altijd een EQ 5 gehad en nu de TI355209RW het is een perfecte machine een minpunt is hij maakt een beetje veel lawaai .

Jenny N 07-07-2020

Lekker kopje koffie op elk moment van de dag

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Sinds we ons nieuw Espresso toestel in gebruik hebben genomen, willen we geen andere koffie meer. De sterkte is perfect te regelen en het toestel is gemakkelijk in onderhoud.

Jettie 28-06-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie apparaat, handig ingebruik, allerlei smaken kun je in toetsen. Handig en snel schoonmaken. Ik gebruik Britta waterfilter voor nog meer smaak. Koffiebonen sterkte instelbaar naar jouw sterkte. Reinigt zich zelf. Kortom een heerlijke bak koffie. Heel blij mee.

Adje 10-06-2020

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekend apparaat, dat simpel lekkere diverse koffievarianten kan maken, zoals Latte Machiato, Cappocunno, Espresso enz. Ook in melkschuimen en heet water tappen is voorzien! En simpel te bedienen en af te stellen! Een weldaad voor de koffie liefhebber en de keuken.

Lenske1983 09-04-2020

Zeer waardevol toestel

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had het niet verwacht zo tevreden zou zijn, maar het moet gezegd, dit is een toptoestel. Ik ben een verstokte koffiedrinker en dit toestel voldoet aan alle verwachtingen die ik had. De opties zijn niet van die mate van de hele dure toestellen, maar zeker voldoende om het overgrote deel van de tassen koffie die ik zet te voldoen.

Elin 18-03-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldig apparaat! Ook al ben ik de enige koffiedrinker in huis, toch wordt deze gebruikt door gans het gezin. De kinderen vinden de melkopschuimer geweldig voor hun dagelijks tasje verse melk. Echter moet deze na elk gebruik wel grondig gereinigd worden, maar ook dit is zo gefikst! Ik kan dit apparaat niet meer missen