De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI355209RW zwart op Kieskeurig.be.

Marieke 28-01-2020

Fijne makkelijk bedienbare espresso

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Fijne machine, vooral voor de cappuccino en latte machiato is hij ideaal. water op geeft ie op tijd aan, alleen bij de bonen geeft ie geen melding wat wel heel storend is.
Het schoonmaakprogramma is ook heel simpel en snel klaar.
Reinigen van alle onderdelen is ook zeer eenvoudig.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi uiterlijk
  • geluids arm

Minpunten

• geen bonen op melding

Marjon 04-12-2019

Mooi apparaat met heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Installatie: deze is heel makkelijk, bij dit exemplaar zit een Nederlandse handleiding dus even tjes doorlezen en aan de slag. De instelllingen zijn heel overzichtelijk in te regelen dus binnen 10 minuten kon de 1e creatie gemaakt worden. Gebruik: na aanzetten warmt het apparaat snel op. Het geluid van het apparaat vind ik niet hard vergeleken met vergelijkbare apparaten. Het waterreservoir en bonenreservoir zijn makkelijk bereikbaar en hierdoor goed (bij)vulbaar. Goed formaat dus je hoeft niet al te snel bij te vullen. Design: Mooi design, qua grootte precies goed (niet zo'n lomp groot apparaat) en een echte eyecatcher in de keuken. Koffie: tot nu toe de caffee crema, cappucino en latte machiato gemaakt. Allemaal even goed en alles is in te regelen. WIl je de koffie wat sterker, 1 druk op de knop en het is geregeld. De koffie-opschuimer werkt erg goed en maakt een mooie melkschuimkraag op zowel de capucino als de latte. Erg handig dat dit gewoon vanuit de mok zelf gedaan wordt. Onderhoud: na iedere melkopschuimbeurt meteen even het pijpje schoonmaken. Het apparaat spoelt zichzelf iedere keer en dat is echt ideaal. Ook het schoonmaken van de verschillende onderdelen is een fluitje van een cent. Kortom: zeer tevreden tot nu toe!

Pluspunten

• design
  • gemak
  • smaak
  • voor en naspoelen

Fam Schroeder 09-01-2021

koffiezetmachine Siemens

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Hiervoor hadden we een Delonghi deze maakt onvoorstelbaar veel geluid, wel net als deze goede koffie. Het is een verademing wanneer dit apparaat zijn werk doet. Hij doet wat hij moet doen heerlijke koffiezetten op de achtergrond. alleen maar tevreden!

Pluspunten

• design
  • weinig geluid bij malen en drukopbouw
  • heerlijke koffie
  • touch screen voor bediening
  • keramisch maalwerk

Y Wernsen 19-11-2020

Minder is meer

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Mijn vorige koffie machine stond op punt van begeven dit was er een met melkbeker geïntrigeerd.
Bij de machine van Siemens doe je melk ik je beker dan 1 druk op je koffie smaak en je hebt een top lette of cappuccino.
Veel minder slangen bekers schoon te maken dus super hygiënisch.
Koffie sterkte kun je per kop aanpassen. Daarbij ook nog eens 5 jaar garantie.
Goeden duidelijke uitleg in de winkel.
Voor koffie liefhebbers een echte aanrader.

Sonja Klein 16-01-2020

Prima koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik ben blij met dit koffie apparaat, het is me gelukt om het te ontkalken en goed te onderhouden. Sommige reviews zijn nl negatief. Hoop er lang van te kunnen genieten

Pluspunten

• lekkere koffie
  • makkelijk in onderhoud

Thea 09-01-2020

Zeer duidelijke display

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Na vele apparaten geprobeerd te hebben, springt deze Siemens er toch op uit.
De display is zeer duidelijk en geheel gemakkelijk in gebruik

Avs 05-01-2020

Wat een mooi apparaat!

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

We hebben dit mooi uitziende volautomaat koffiemachine pas een paar dagen in huis en zijn tot nu toe zeer tevreden. De mat zwarte uitstraling is echt prachtig. De prijs vonden we aan de hoge kant, maar nu we het apparaat in huis hebben zijn we meer dan tevreden over de koffiemachine. De smaak is goed en makkelijk naar wens in te stellen. Daarnaast is het apparaat makkelijk in gebruik.

De gebruiksaanwijzing is helder en makkelijk. Fijn dat er apart nog een papier is toegevoegd met plaatjes en een korte tekst waarop de belangrijkste punten voor onderhoud, per dag, week en maand aangegeven staan. Erg belangrijk om het apparaat goed te kunnen onderhouden.

Pluspunten

• uitstraling
  • heldere gebruiksaanwijzing

Minpunten

• vrij prijzig

michel 31-12-2019

compacte en eenvoudige te bedienen

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Machine is compact voor op aanrecht en heeft alle functies die nodig zijn voor lekkere kop koffie. Zowel de eenvoudige bediening als de opschuimingsfunctie is belangrijk geweest voor de aanschaf. De melk wordt in het kopje opgeschuimd zodat er geen onderhoud nodig is om de machine schoon te maken

Pluspunten

• compact en eenvoudig bedienbaar
  • melkopschuiming in kopje zelf
  • opschuimingspijpje eenvoudig afspoelen

Minpunten

• ken slijtage nog niet van opschuimingspijpje

Hans 29-12-2019

Espresso machine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Super lekkere koffie en na elke gewenste smaak in te stellen
Ook heerlijke cappuccino en makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Duidelijk keuze menu
  • Mooi compact apparaat
  • Eenvoudig te reinigen

dicklussing 26-12-2019

Eenvoudig te bedienen, lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Super simpel in te stellen en te bedienen. Alle variaties inmiddels uitgeprobeerd. De koffiesterkte is goed instelbaar. De koffie is goed op temperatuur en lekker. Vergeleken met mijn vorige apparaat is het waterreservoir wat aan de kleine kant en zijn de bakjes vrij snel vol. Schoonmaken van binnenwerk heb ik nog niet hoeven te doen (pas 2 dagen in bezit) maar lijkt ook erg eenvoudig. Zeer tevreden :-)

Remco 13-12-2019

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Mijn eerste ervaring met de Siemens Espressomachine was “gemak dient de mens”. De Espressomachine is binnen 5 min uit de doos te gebruiken. Reservoir vullen met water en stekker in het stopcontact en klaar. Het bediengemak is super eenvoudig, je kan gemakkelijk de koffie sterkte kiezen en de koffie soort kiezen. Je kan kiezen uit espresso, caffe cream, cappuccino en latte Macchiato. Het schoonmaken van de machine is eenvoudig en snel te doen. Goede koffie, zonder barista.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Diverse smaak instellingen

Tina 10-12-2019

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Dit apparaat mocht ik testen. De koffie is lekker maar het apparaat heeft meer nadelen dan voordelen voor dit geld. Handig is dat je goed kunt aangeven welke sterkte de koffie moet zijn. Geeft niet aan dat de bonen op zijn. Koffie (espresso) is niet warm genoeg. Het vele spoelen is vervelend. Daarnaast veel werk om de cappuchino maker schoon te houden.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • sterkte instelbaar

Minpunten

• vaak spoelen
  • koffiebonen op niet aangeven

Jacco 06-12-2019

Heerlijke koffie en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Mooi design apparaat wat doet wat het moet doen. Maar lekkere koffie of cappuccino en goed schoon te houden. Gaat niet heel snel maar dat is voor een bonenmachine niet erg. Enige nadeel is dat het wel dat het iets stiller had kunnen zijn maar uiteindelijk gaat het om de smaak en die is goed.

Pluspunten

• gemak
  • Variatie

Minpunten

• Geluid

Gelling 21-10-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meer dan een prima prijs kwaliteit verhouding. Super handig dat de machine zichzelf doorspoelt bij het aan en uitzetten. Misschien zou een bijgeleverde reinigingsset het helemaal afmaken.

Anoniem 01-08-2021

Mooi aperaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er super blij mee en makkelijk te bedienen heerlijk bonen goede koffie

Linda 27-07-2021

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] En er super blij mee alleen vraag me af hoe je dat aperaat waar de koffie wordt gemalen met warm moet afspoelen

Arif 22-07-2021

Bijna....

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hallo iedereen. Ik heb aanschaft een siemens eq 300. Heel goede apparaat. Alleen die gaat so vaak zich spoelen en maakt lawaai. In een grote ruimte hoort u minder maar in een kleine ruimte hoort u veel. Verder alles prima.

Petrusca Ionel 03-07-2021

Good

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Good it is very good product. I tried this product with a friend and I really liked it . This product should be promoted more so that the world knows it

Fred A 02-07-2021

Prima machine en eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik ben erg tevreden over deze machine. Ik heb hiervoor een paar Philips/Seaco expresomachines in ongeveer de zelfde prijsklasse gehad, de voordelen wat ik nu in positieve zin ervaar met deze Siemens apparaat is :

1) Makkelijk schoon te maken.
2) Zet makkelijk met 1 knop cappuccino, Latte machiatto , cafe creama en expresso.
3) Koffie is van goede temperatuur.
4) Koffie is lekker van smaak.
5) Ontkalken eerste keer wat lastiger, maar volgt zelf zijn weg.

Kortom ik heb geen spijt met deze overstap , met de Philips apparaten deed ik ongeveer 3 jaar mee, gezien de robuuste bouw van dit apparaat verwacht ik er langer mee te doen.

Pluspunten

• Goede smaak
  • eenvoudig schoonmaken
  • eenvoudige bediening
  • Cappuccino makkelijk te zetten
  • Robuust

Minpunten

• geen aanduiding dat bonen op zijn

Arno 12-05-2021

Super simpel apparaat van grote klasse

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Het apparaat is erg eenvoudig in elkaar te zetten en in te stellen.
De koffie sterkte is effe aftasten maar daar heb ik vertrouwen in.

Pluspunten

• Handige inbedrijfstelling
  • Duidelijke uitleg

Minpunten

• Ik een brita filter bij geleverd.