Braun Silk epil 7 7681 Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk epil 7 7681 Wet & Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Remmie90 15-06-2013

Ik leerde de Braun Silk Epil 7 kennen als testpersoon.
Ik had nog nooit geëpileerd, maar was er wel voor te vinden.
De pijn van het epileren is perfect te verdragen, wanneer het apparaat gebruikt wordt in het bad. Dat is dan ook hét grootste voordeel aan de Braun Silk Epil Wet&Dry!

Jammer genoeg ben ik niet gemaakt om te epileren. De haartjes op mijn benen groeien even snel terug als wanneer ik mijn benen zou scheren.
Het vervelende aan het snel terug groeien van de haartjes is dat ze ingroeien!!!
Onmiddellijk na het epileren heb ik onmiddellijk heel veel rode uitslag op mijn benen. Tegen dat dit na enkele dagen wegebt, komt er rode uitslag op mijn benen van de haartjes die ingroeien.

Voor mij is dit epileer apparaat niet dé manier om te ontharen.

Op het apparaat is er een lampje ingebouwd, onder water mist dit echter zijn nut.
Het apparaat is wel licht en kan gemakkelijk opgeborgen worden in het bijgevoegde tasje. Tevens neemt het niet veel plaats in beslag. Ideaal om mee te nemen op reis!

anneleendeelkens 31-05-2013

Het resultaat is super. Testte hem door mijn ene been zo te scheren en het andere met de braun. Resultaat na een paar dagen al weer stoppels op mijn geschoren been. Andere been nog zijde zacht.

Ik testte hem wet & dry, ik moet toegeven geef mij maar wet :-) dry is ook doenbaar maar hé als je kan kiezen voor minder pijnlijk.