Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

stefaniel 05-09-2018

Superhandig toestel

Superhandig toestel dat ik wekelijks gebruik. Veel minder pijnlijk dan andere toestellen. Kortom ik kan het ook nog eens onder de douche gebruiken.

Pluspunten

• waterproof
  • gemakkelijk om mee te bewegen

StefanieL 17-05-2018

Super epilator!

Dit apparaat doet nu echt wat het beloofd: een zichtbaar zachtere huid. Nadat ik het apparaat gekregen had om te testen stond ik sceptisch tegenover epileren. Ik vond het telkens een gedoe doordat ik vuil was het verlies van kleine haartjes en bovendien zeer pijnlijk! Niet met de Braun Silk-Epil 7-700, dit apparaat is zeer gebruiksvriendelijk door zijn design. De mogelijkheid om het te gebruiken onder de douche is superweg fantastisch. De accu gaat ook zeer lang mee.

Pluspunten

• Batterij

Nele P 03-05-2018

Goede epilator

De silk epil ligt heel goed in de hand en is voorzien van een lampje en heeft 2 epileerstanden. Er is een zakje bij waardoor het heel makkelijk en proper op te bergen is. De 2 koppen zijn zeer makkelijk te veranderen en te kuisen door bijgevoegd borsteltje. Ik verkreeg dit toestel om uitgebreid te testen.

Het voordeel aan dit toestel is dat het waterbestendig is, epileren onder de douche verzacht de pijn.

Ik vind het spijtig dat er geen scheerkop voorzien is bij dit apparaat maar dat weet je bij de aankoop. Ik ben tevreden van dit apparaat en raad dit product aan!

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Twee wisselbare koppen
  • Extra lichtje

Minpunten

• Geen scheerkop

Soumia 24-04-2018

Goede epilator

Ik ben geen liefhebber van een epilator, omdat ik een zeer lage pijngrens heb. Ik heb altijd mijn benen geschoren en kreeg altijd uitslag na het scheren. Ik heb een paar weken geleden deze epilator gratis ontvangen en ervaar bijna geen pijn! Verder heb ik ook nog eens geen uitslag na het epileren waardoor mijn benen glad zijn voor een aantal weken. De epilator van Braun is super handig in gebruik en is nu een van mijn must have producten in de badkamer!

Pluspunten

• lamp
  • oplaadtijd

Minpunten

• geluid

Jena R. 23-04-2018

Doet wat je ervan verwacht!

Ik heb dit product nu reeds enkele weken in bezit. Ik heb hem gratis ontvangen om te kunnen testen. Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden van ben. Op zich ben ik meer een fan van snel met het mesje alles afscheren, minder pijnlijk... ;) en gaat snel... maar dit was nu de ideale moment om het nog eens een kans te geven. Fijn aan het apparaat is dat je het kan gebruiken onder de douche of als je in bad gaat. Dat helpt echt om het epileren te verzachten. Door het fijn in de hand liggende design is het makkelijk in gebruik. De druksensor is een handige extra om ervoor te zorgen dat je de juiste druk uitoefent. Fijn product!

Pluspunten

• Batterij Gaat lang mee
  • Druksensor

Minpunten

• Prijs

Esand 19-04-2018

toptoestel

Ik kreeg deze epilator om te testen en ben er heel tevreden over. Vooral in de douche zorgt de warmte van het water voor een pijnstillende werking.
Na 4 weken heb je een merkbaar beter resultaat dan mijn vorige epilator. Het is dus echt een aanrader. De prijs/kwaliteit vind ik ook OK. Ik ben dus zeker een fan van het toestel.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak

S Verstraete 13-04-2018

super onder de douche

Het epileren met de Silk épil onder de douche vind ik zeer aangenaam. De epilator ligt zeer goed in de hand. Het lampje die erop zit bood voor mij geen extra meerwaarde. Na het eerste keer gratis uittesten van de epilator bleven de haartjes een drietal weken weg, wat heel fijn is.

Pluspunten

• gebruik onder de douche
  • haartjes blijven lang weg

Jessica M. 23-03-2018

aangenaam in gebruik

Ik heb deze mogen uitproberen, het ontharen kan beter, soms moet ik 2x over een haartje gaan vooraleer het uit is. Hij ziet er heel leuk en mooi uit. De draaibare kop is een pluspunt voor rond de knieën, het lichtje dat steeds bijlicht is ook meegenomen. De veiligheidsknop is aan te raden met kinderen in huis, zo kunnen er geen ongelukken gebeuren. Hij kan zowel nat als droog gebruikt worden dat is ook handig. Ik heb hem gratis gekregen om te mogen uit testen.

Pluspunten

• draaibare kop
  • veiligheidsknop

Minpunten

• moet soms 2x over een haartje gaan
  • iets te duur