De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3-270 Epilator Voor Vrouwen Voor Langdurige Ontharing, Scheer- en Trimmerkop op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Lucinda 06-05-2018

Snel en efficiënt

Dit apparaat is ideaal voor mensen die een snelle ontharing willen. Het is een compact toestelletje die weinig extra ruimte neemt in je badkamer. Het enige minpuntje eraan is dat het enkel werkt op netstroom en je dus altijd je kabel nodig hebt. Ikzelf heb dit toestel uitvoerig mogen testen en qua prijs kwaliteit vind ik het heel goed

Cheyenne 01-05-2018

Zeker aan te raden!

Een zeer goed ontharingsapparaat! De beste die ik tot nu toe heb gebruikt. Ook heb ik het geluk gehad dat ik deze gratis heb mogen testen en moest hij ooit kapot gaan kopen ik zeker weten dezelfde opnieuw! Het lampje is zeker een handig iets aan het apparaat zodat je kan zien waar je eventuele haartjes vergeten bent. Ik zou dit product zeker aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

• Massage opzetstuk
  • Lampje waardoor je ziet waar je haartjes hebt

Minpunten

• Enkel te gebruiken met kabel

RobC 28-04-2018

scheerkop top

Ik heb het geluk dat ik Braun Epilator SE3-270 gratis heb mogen testen. Over de scheerkop ben ik heel tevreden, hij scheert de oksels en bikinilijn gemakkelijk en zonder te blijven ‘haken’. De epileerkop is een andere zaak. Hij maakt een heel onaangenaam geluid en het doet best wel pijn om er je benen mee te epileren. Aan mijn oksels heb ik me niet durven wagen. Bovendien had ik een week nadien al enorm last van ingegroeide haartjes en bijgevolg erge jeuk op mijn benen. Conclusie: scheerkop top, epileerkop flop. Grote plus is het lichtje! Minpuntje is dat het toestel altijd in het stopcontact moet zitten en niet op batterij werkt.

Pluspunten

• lichtje

Minpunten

• kabel

Allyson 19-04-2018
Ik heb dit toestel 6 weken geleden gekregen, en het doet wat het belooft. Ook al is de ontharing niet pijnloos, vind ik dat de pijn na enkele weken vermindert en de epilatie gaat vlotter. Zelfs kleine haartjes worden meegenomen, waardoor het epileren heel efficient gebeurt. Het vergt wel wat tijd om de benen te epileren, maar het resultaat is goed. Ik heb dit toestel gratis gekregen om te testen, en ik zal het toestel blijven gebruiken. De epilator is redelijk goedkoop en dus zeker de moeite waard - ik zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Handig
  • Efficient

Minpunten

• Niet pijnloos

Stiene 06-04-2018

Aangenaam in gebruik en handige wisselstukken

Ik ben super tevreden dat ik dit toestel mocht testen, want ik vind het heel handig in gebruik.
Alle zones kan ik nu behandelen met 1 toestel dankzij de hulpstukken die makkelijk verwisselbaar zijn.
Ik gebruik het scheerelement voor de oksels en de epilatiefunctie voor mijn benen en de bikinilijn. Dit is niet al te pijnlijk dankzij het hulpstukje met de massagerollers.
Alleen het snoer vind ik ietsje te kort maar het lukt wel.
Ik had meer moeite met het openen van de verpakking dan met het toestel zelf ! Na het uitpakken heb ik de interne plastic verpakking verwijderd en ik bewaar nu alles in de kartonnen buitenverpakking, die is stevig genoeg.

Pluspunten

• Handige wisselstukken voor alle zones
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snoer mocht iets langer

Stefaniex 04-04-2018

Zeker en vast een aanrader!

Voor mij is het belangrijk dat een epilator prijs-kwaliteit goed zit.
Dit vind ik helemaal bij de Braun Silk Epil 3.

Het praktische smartlight zorgt ervoor dat je steeds goed de haartjes kan zien.
Het feit dat je steeds een stopcontact nodig hebt is enerzijds wat minder omdat je steeds een stopcontact in de buurt moet hebben, maar anderzijds kan je het niet voorhebben dat je in het midden van je epileerbeurt met een lege batterij zit.

Enorm positief ben ik over de massagerollers. Geheel pijnloos is epileren natuurlijk nooit, maar ik vond dat het beduidend minder lastig was dan met epilators die ik al heb uitgeprobeerd, en ik ben ervan overtuigd dat dit dankzij de massagerollers is.

Resultaat: een goede 2 weken gladde benen met daarbij een vrij pijnloze epileerbeurt!

Ik ben zeer tevreden dat ik dit product toegestuurd heb gekregen, want het is prijs-kwaliteit zeker en vast een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Vrij pijnloos
  • Langdurig resultaat

Minpunten

• Stopcontact

Crombez 29-03-2018

Geweldig product!

Ik had nooit eerder dergelijke apparaten gebruikt om te ontharen, maar ik besloot het te proberen nadat ik deze gratis toegestuurd kreeg. Tijdens het douchen scrubde ik mijn benen heel goed, zoals aangeraden. Na twee dagen ging ik aan de slag. Het epileren verliep zeer vlot en vrijwel pijnloos. Enkel de huid rond de knie was gevoeliger. Ik heb een droge en gevoelige huid maar daar is dit apparaat zeker geschikt voor. De huid is glad en zacht. Enige minpuntje is dat het nogal luidruchtig is.

Pluspunten

• Gemakkelijk

Minpunten

• Luidruchtig