Philips Satinelle Prestige BRE650

Bedrijfstijd
40 min.
Oplaadtijd
2 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE650 op Kieskeurig.be.

7,9

Marjanne 20-11-2016

Fijn product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Dit is mijn eerste epileer apparaat en hij werkt super! Hij pakt ook goed 'de kleine haartjes' mits deze donker zijn, de lichte blonde haartjes helaas niet. Maar deze zie je ook niet goed op de benen en deze kan je dan nog mooi met de scheerkop verwijderen. De scrubborstel is ook erg fijn. De kleine opzetkapjes gerbruik ik verder niet.

Pluspunten

• Lampje
  • Afspoelbar

Minpunten

• Teveel extra opzetstukken

jmtenhooven 09-11-2016

goed apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

ik heb dit apparaat gekozen om zijn vele mogelijkheden .apparaat ligt goed in de hand en is prettig in het gebruik

Marjolijn2 10-10-2016

Aanvullende review: ik raad het product toch af

Ter aanvulling op mijn review van 22 juni:
Ik heb toch mijn vorige Braun epilator weer uit de kast gehaald. Deze doet echt meer pijn maar is veel rigoreuzer in het verwijderen van de haartjes. Helaas is het toch 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'.
De Philips epilator trekt de haartjes er lang niet allemaal uit en breekt veel haartjes af. Daarom doet het minder zeer.
Als beginnende epileerder kun je dit apparaat gaan gebruiken maar houdt er dan wel rekening mee dat je langer bezig bent voor 1 been.

Pluspunten

• Comfortabele vormgeving
  • Werkt lang op 1 acculading
  • Lampje

Minpunten

• Breekt veel haartjes af
  • Haalt echt te weinig haartjes weg
  • Te veel onnodige accessoires
  • Kromme kop is onhandig bij oksels

Carin75 22-06-2016

Epileren gaat super!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Het epileren gaat heel goed en het wordt mooi glad met deze epilator. Scheren gaat ook goed, maar wordt minder glad dan b.v. nat scheren met een mesje, waardoor je vaker moet scheren. Erg leuk de extra opzetkoppen voor masseren en een borstel. Ik vind het een erg fijn apparaat.

Marleenv88 02-01-2020

Mooi design, matig apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Mooi design, veel opzetstukken. Borsteltje en massage opzetstukken doen zijn werk. Groot pluspunt is dat het apparaat ook onder de douche gebruikt kan worden.

Groot minpunt is dat het apparaat niet goed epileert. De kortere haren laat hij gewoon zitten. Ook als je er meerdere keren overheen gaat. Zo heb je dus nooit gladde benen als resultaat en duurt het epileren letterlijk uren. Spijt van mijn aankoop...!

Smit H. 16-10-2019

Niet echt mijn ding.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Ik ging af op wat gebruikers schreven. Echter alle info staat op giga vellen papier, wat bij het uitpakken tevoorschijn komt. Tekeningen erbij als uitleg, i.p.v. foto's van het apparaat zelf. Het had handig geweest om dit alles in een boekje te laten verschijnen, zo ook een tasje erbij om het te vervoeren of op te bergen.Het scheert niet in één keer glad. Weet dat het pijnlijker is dan met een mesje scheren.Ik weet niet wat ik hiermee moet.

Hendrix 05-07-2019

Het leek een upgrade..

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Het is een mooie concept, met fijne accessoires. De trim kam en borsteltje zijn heel handig en ik gebruik het wel vaker. Het epileer apparaat ziet er mooi uit en ligt lekker in mijn hand. De werking van het apparaat valt tegen. Na 5/6 keer over hetzelfde gebied te gaan lukt het niet om alle haartjes te pakken. Langer of korter haartjes maakt geen verschil. Ook merk ik dat er veel haartjes afbreken waardoor ik stoppels kreeg. Jammer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rossum 18-06-2019

Fijn product met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Tot op heden gebruikte ik altijd een scheermes. Helaas heeft dit ertoe geleid dat ik veelvuldig moest scheren en ook vaak bultjes kreeg na afloop van het scheren. Vanwege dit, en in de hoop dat de haartjes langer weg zouden blijven met een epileer apparaat, heb ik de Philips Satinelle Prestige geprobeerd. Ik ben erg te spreken over het apparaat. Ik heb na afloop van het epileren, geen last van bultjes en daarnaast blijven mijn haartjes langere tijd weg. Ook pakt het apparaat goed 'de kleine haartjes' mee mits deze donker zijn, de lichte blonde haartjes helaas niet. De scrubborstel is ook erg fijn. De kleine opzetkapjes gerbruik ik verder niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rossum 18-06-2019

Goed apparaat met veel mogelijkheden!

Anoniem 17-06-2019

Fijn alles-in-een epileerapparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Super fijn, uitgebreid epileerapparaat, echt overal is aan gedacht. Van massageopzetstukje voor de ontspanning en bevordering van de bloedsomloop tot een borsteltje voor het scrubben vooraf bij het epileren. Door de zoveel verschillende opzetstukjes heb je veel mogelijkheden. Ik heb snel last van ingegroeide haartjes dus scrub ik altijd van te voren mijn benen. Door het speciale opzetstukje met het borsteltje voor het scrubben hoef ik geen aparte handschoen meer te gebruiken. Het grootste voordeel vind ik dat je het epileerapparaat onder de douche kunt gebruiken. De eerste keer epileren was niet heel prettig maar wel te doen. Zeker met de verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken om de pijn te verzachten. Ik heb het later zonder geprobeerd en merkte duidelijk verschil. Haartjes moeten wel redelijk op lengte zijn anders pakt het apparaat niet alles. Als ik minder tijd heb maar toch haarvrij wil zijn klik ik eenvoudig de scheerkop erop. Losse scheermesjes zijn nu dus ook overbodig. Wat mij verder opviel is de lange batterijduur, je kan er lang mee voortuit en als je hem dan op moet laden is dit ook echt snel gebeurd. Voor de allerkleinste mini haartjes die net doorkomen kun je de bijgeleverde pincet gebruiken. Deze zit in een handig kokertje inclusief met een spiegeltje en een lampje. Ideaal dus ook om eventueel mee te nemen. Kortom, een fijn apparaat met veel mogelijkheden, ik zou deze zeker aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nikki 17-06-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Deze epilator is van alle gemakken voorzien, diverse opzet stukjes en vooral ook makkelijk te verwisselen, handig in gebruik! Voldoet aan alle wensen om goed te kunnen ontharen.
Verwijdert zelfs de kleinste haartjes! Indien je nog behoefte hebt aan een massage zit er ook een massage borsteltje bij. Ook zit er een handige pincet bij met licht, super fijn!!!
Zeker aan aanrader om te kopen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-06-2019

Superhandige verschillende opzetstukken

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Het product komt met veel handige en fijne opzetstukken. Ook zit er een los pincet bij met verlichting en een spiegeltje in een handig kokertje, dus superhandig als je onderweg je wenkbrauwen bij wilt werken! Het scheerkopstuk werkt heel fijn, uiteraard moeten de haren wel een bepaalde lengte zijn wil je deze kunnen scheren. Het epileren is vrij pijnlijk en bij mij groeide de haren relatief snel terug (1/2 weken) echter denk ik dat dat per persoon verschilt. Zelf ben ik heel erg weg van het massagekopstuk en het reinigingskopstuk. Echter een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera 14-06-2019

Snel en vrijwel pijnloos

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Ik zou dit product aanbevelen omdat het vele functies heeft, daarnaast ziet het er erg mooi uit. Pakt ook de hele kleine haartjes mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

scnossen 14-06-2019

doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

ik was uitgenodigd om deel te nemen als producttester, De epilator werkt naar behoren, haalt de kleinste haartjes weg. Epileert de benen moeiteloos, oksels heerlijk glad. Opzet stukken zijn een meerwaarde, vooral het massage opzet stuk en de gezichtsborstel.
Redelijk lange gebruikstijd, jammer dat er geen tijdsindicator op zit om te zien hoe lang je hem nog kunt gebruiken, leeg is leeg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sophie 14-06-2019

Snel epileren!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Fijn epileer apparaat, vooral omdat het ook onder de douche kan. Handig dat er een lampje in zit, zodat je het beter kunt zien. Accessoires vond ik niet echt handig, pakte de korte haartjes niet goed mee. Lange oplaadtijd, maar daarna doet hij het ook geruime tijd. Erg pijn apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evita 14-06-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Ik heb de Satinelle Prestige nu een tijdje in gebruik en ben tot nu toe erg tevreden. Ik zal niet zeggen dat het geheel pijloos is, want dat is het niet, maar het is (vooral bij gebruik onder de douche) goed te doen.
Mijn favoriete extra opzetstuk is toch wel de massage schijf, deze werkt zeer ontspannend.
Vriendlief is erg gelukkig met de scheerkop, hij zegt dat deze beter werkt dan zijn eigen scheerapparaat :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Renate 13-06-2019

verschillende mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

veelzijdig. Het epileer gedeelte gebruik ik oa voor mijn benen, werkt prima!. Het masagegedeelte gebruik ik ook regelmatig voor mijn nek bij spanningshoofdpijn. Werkt super. Voordeel is gebruik onder de douche, is ook minder pijnlijk ;) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dee. 13-06-2019

Fijn product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Fijn apparaat, makkelijk ook om onder de douche te gebruiken. Veel accessoires. Niet heel pijnlijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Veronicaa 12-06-2019

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Ik vind het een erg fijn apparaat met veel mogelijkheden.

Het apparaat zit zo simpel in elkaar dat je de gebruiksaanwijzing amper hoeft te lezen. In de doos zit een aantal opzetstukken die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken.
Te gebruiken onder de douche.

Het scheerapparaat lijkt op dat van de heren. Het werkt ook precies hetzelfde. Ik heb hem gebruikt voor mijn oksels. De epilator heb ik tot nu toe alleen voor mijn benen gebruikt. Ik moest er even aan wennen, maar inmiddels voel ik er bijna niets meer van. Mijn oksels durf ik nog niet.

Er zit ook een exfolierende borstel bij die erg fijn aan voelt op je gezicht. Bonus: de massagekop. Fijn te gebruiken op hals en decollete [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Belle 11-06-2019

Enorm tevreden

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Het zit netjes verpakt en wordt met een zakje geleverd om alles bij elkaar te houden. Het is fijn zonder snoer en makkelijk te verwisselen van kop. Perfect van maat, ook voor op reis. De koppen werken goed en geven de gewenste resultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]