Braun Silk-épil 7 7-561 Wet & Dry draadloze epilator met 6 extra's inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Afspoelbaar
Verwisselbare hoofden

7,9

Esmaralda 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Braun silk epil 7

Product werkt goed door de verlichting zie je snel of je haartjes hebt overgeslagen. De verschillende koppen zorgen ervoor de je verschillende delen van het lichaam kan ontharen. Epileren is niet pijnlijk. De epilator is draadloos wat erg fijn is.

Pluspunten

• Lampje
  • Verschillende standen
  • Verschillende koppen
  • Draadloos

Lifejegu 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Braun silk epil 7

Prettige epilator. Werkt prima en heeft diverse opzet stukken, echter voor je wenkbrauwen zou het prettig zijn als er nog een speciaal opzetstuk bij zou zitten. Degene die er nu bij zit, kun je niet nauwkeurig mee werken.

Kim van der Ploeg 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal blij!

Voor het eerst een epileerapparaat epileerapparaat gekocht. Bevalt me goed! Zo fijn dat ik niet de volgende dag alweer stoppeltjes voel als ik met mijn benen over elkaar wrijf... ik moet soms wel een 2e keer over het zelfde stukje, maar dat moest ik met een mesje ook. Bij mijn onderbenen vond ik de pijn nog meevallen. Van mijn boven benen waren de haren te lang, dus die heb ik eerst met het scheerhoofd geschoren, om dat ook te proberen. Ook het scheerhoofd bevalt me goed! Ik heb net mijn oksels geëpileerd, dat deed erg pijn! Maar het resultaat is heerlijk! En de pijn zo weg! De rest en nat epileren heb ik nog niet geprobeerd...

blingblong 11-07-2015 Product paar weken in bezit

Na jarenlang de silk epil 1 te hebben gebruikt was ik ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar het wet & dry epileren.
de silk epil 7 aangeschaft in een leuke aanbieding.
net klaar met de eerste keer gebruiken en ik moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt.
het apparaat is meer gericht op pijn bestrijden dan op het epileren zelf naar mijn mening. erg handig al die opzetkapjes denk je, maar door de kapjes lijken de haartjes minder makkelijk bij de pincetjes te komen. ook zijn de meebewegende kapjes juist niet handig omdat de pincetjes alleen bovenaan opengaan, en niet aan de zijkanten bij het meebewegende kapje.
epileren onder water of onder stromend water is inderdaad minder pijnlijk, maar het werkt wel vervelend omdat de huid door het water wat stroef wordt en de epilator dus minder makkelijk over de huid glijdt.
Denk dat ik al met al deze epilator had kunnen laten liggen,
doordat ik al aan de pijn gewend ben en deze pijn natuurlijk ook is afgenomen in de jaren heb ik liever een efficiënte epilator en daaraan voldoet de silk epil 1 meer.