Braun Silk-épil 7 7-561 Wet & Dry draadloze epilator met 6 extra's inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,1

blingblong 11-07-2015

Na jarenlang de silk epil 1 te hebben gebruikt was ik ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar het wet & dry epileren.
de silk epil 7 aangeschaft in een leuke aanbieding.
net klaar met de eerste keer gebruiken en ik moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt.
het apparaat is meer gericht op pijn bestrijden dan op het epileren zelf naar mijn mening. erg handig al die opzetkapjes denk je, maar door de kapjes lijken de haartjes minder makkelijk bij de pincetjes te komen. ook zijn de meebewegende kapjes juist niet handig omdat de pincetjes alleen bovenaan opengaan, en niet aan de zijkanten bij het meebewegende kapje.
epileren onder water of onder stromend water is inderdaad minder pijnlijk, maar het werkt wel vervelend omdat de huid door het water wat stroef wordt en de epilator dus minder makkelijk over de huid glijdt.
Denk dat ik al met al deze epilator had kunnen laten liggen,
doordat ik al aan de pijn gewend ben en deze pijn natuurlijk ook is afgenomen in de jaren heb ik liever een efficiënte epilator en daaraan voldoet de silk epil 1 meer.
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7 7-561 Wet & Dry draadloze epilator met 6 extra's inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk

Kim van der Ploeg 04-06-2016

Helemaal blij!

Voor het eerst een epileerapparaat epileerapparaat gekocht. Bevalt me goed! Zo fijn dat ik niet de volgende dag alweer stoppeltjes voel als ik met mijn benen over elkaar wrijf... ik moet soms wel een 2e keer over het zelfde stukje, maar dat moest ik met een mesje ook. Bij mijn onderbenen vond ik de pijn nog meevallen. Van mijn boven benen waren de haren te lang, dus die heb ik eerst met het scheerhoofd geschoren, om dat ook te proberen. Ook het scheerhoofd bevalt me goed! Ik heb net mijn oksels geëpileerd, dat deed erg pijn! Maar het resultaat is heerlijk! En de pijn zo weg! De rest en nat epileren heb ik nog niet geprobeerd...

Larissa S. 01-05-2018
  • Product gekregen

Erg fijn dat het apparaat onder de douche te gebruiken is.

Een paar weken terug heb ik de Braun Silk-epil 7 gratis mogen ontvangen om uit te proberen. Inmiddels is hij in de badkamer belandt waar ik hem ook elke week gebruik. Dit komt doordat het apparaat waterdicht is en dus ideaal is voor onder de douche of in bad. Het apparaat is erg licht en licht fijn in de hand, ook zorgt het lampje ervoor dat je ziet wat je doet wat erg handig is. Ik hoef hem maar 1 x in de 3 weken aan de lader te doen, wat echt ideaal is. Mijn voorkeur gaat vanaf nu ook zeker uit naar de Silk-epil dan een scheermesje.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Compact
  • Lange accuduur

Keiko 20-04-2018

Pijnloos epileren van je lichaam

Deze epilator is een zeer goed alternatief ten opzichte van een scheermes. De haartjes komen veel trager en dunner terug. Ook is het helemaal niet pijnlijk ten opzichte van vele verwachtingen. Ik mocht dit product gratis uit testen en ben er zeer tevreden van. Mocht ik het niet geregen hebben, zou ik het alsnog kopen. Ik raad het dus iedereen aan!

Pluspunten

• pijnloos
  • dunnere haartjes

Marjolijn L. 17-04-2018

Tevreden over apparaat

Een aantal weken geleden ben ik begonnen met het testen van dit apparaat. In het begin was het best pijnlijk maar zodra het product langer wordt gebruikt, merk je duidelijk verschil in hoeverre het pijn doet. Het apparaat heeft verschillende opzetstukken waardoor het erg efficient en handig werkt. Ik heb dit product gratis getest en ik kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben over dit product.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Ook onder de douche

Minpunten

• Begin pijnlijk

Nathalie M 15-04-2018

super apparaat

Wat een handig apparaat is de Braun Silk épil. Dankzij de verschillende bijgeleverde opzetstukjes zoals voor gevoelige zones, gezicht is het apparaat multifunctioneel.
Voor mij was de epilator een eerste vuurdoop, gezien ik gewoon was om met een scheermesje te ontharen. Nadat je het apparaat eerst 2u hebt opgeladen kan je het gedurende 50 minuten draadloos gebruiken, dus ook in douche en/of bad, een groot pluspunt dus! De eerste keer voelt het wat pijnlijk aan, maar al snel ben je dit gewoon.
Dankzij het handige lampje op het apparaat heb je een beter zicht op de te ontharen huid. Een minpuntje is dat je verschillende keren hetzelfde plekje moet behandelen om alle beharing weg te krijgen, maar het resultaat mag er wezen en je bent ongeveer anderhalve week verlost van haartjes! Na gebruik gewoon afspoelen, goed laten opdrogen en terug opbergen in een handig en mooi etui, ook bijgeleverd bij het apparaat! Ik kreeg het apparaat gratis om het te testen en ik ben ervan overtuigd om het te blijven gebruiken!
8/10 voor dit apparaat!!!

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• beetje pijnlijk

Monique 14-04-2018

Fijne draadloze epilator

Een hele fijne epilator die ook in bad of onder de douche gebruikt kan worden. Wat ik heel prettig vind want het is hierdoor veel minder pijnvol. Doordat hij draadloos is kan je op elke wenste plek gaan zitten. De batterij had voor mij wel iets langer mee mogen gaan.

Pluspunten

• draadloos
  • natgebruik

Minpunten

• Batterij had iets langer mee mogen gaan

Leeke 12-04-2018

Prima apparaat

Mooi apparaat qua design. Opladen duurde niet erg lang. Fijn dat er zonder snoer geepileerd kan worden. Dit geeft vrijheid. Nadeel is dat je af en toe moet opladen. Scheerapparaatgedeelte is geen toegevoegde waarde voor mij persoonlijk. Ik heb een erg goed mannelijk scheerapparaat en die haalt heel veel weg in 1 keer. Meer dan deze, deze is eigenlijk te lief. Soms is grote stappen snel thuis beter, voor mij althans. Epileergedeelte vind ik het fijnste met de grote massagekop. De kleinere gedeelten gebruik ik amper want ik wil gewoon veel haar weg in zo kort mogelijke tijd. Onder de douche is het minder pijnlijk. Maar ik heb het idee dat de haren dan minder goed rechtop komen te staan. Heb het apparaat gratis gekregen, dus ik kon het mooi vergelijken met mijn oude epilator. Dus droog epileren heeft mijn voorkeur. Fijn dat er een lampje op zit. Prima apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksgemak droog & nat
  • Draadloos

Minpunten

• Koppen overbodig
  • Scheergedeelte overbodig

LMS 10-04-2018

Gladde benen voor een langere tijd!

Top product! Ik epileer mijn benen al een tijdje, maar met deze gaat het een stuk gemakkelijker! Glijd makkelijk over je benen, en doordat ik al een langere tijd mijn benen epileer, is het voor mij bijna pijnloos. Natuurlijk voel je het wel even, vooral bij de langere haartjes. Maar echt pijnlijk? Nee dat is het zeker niet. Het eindresultaat is super, gladde benen en doordat de haartjes er met de wortel en al uit zijn gehaald, duurt het echt een tijdje voordat er weer nieuwe haartjes komen! Pakt soms niet de allerkleinste haartjes mee, daarom epileer ik mijn benen wel iedere week. Door het iedere week te doen, blijven mijn benen mooi glad doordat er voor de haartjes eigenlijk geen mogelijkheid is om te groeien!
Ik heb dit apparaat gekregen om te testen, maar ik kan m iedereen aanbevelen!!

Pluspunten

• Langere tijd gladde benen

Minpunten

• Maakt wel wat geluid

Wvv85 08-04-2018

Doet wat hij moet doen

Ik heb dig apparaat gekregen om te testen en ben zeer tevreden.
Het is een fijn apparaat in gebruik. Niet mijn eerste epilator, maar zeker niet de minste.
Hij doet goed waar hij voor bedoelt is. Ligt fijn in de hand, ziet er goed uit en werkt fijn.
Enig minpuntje vind ik de knop waarmee je hem aan en uitzet, die vind ik onhandig.
Verder fijn dat je m kan opladen en draadloos lan gebruiken. Al met al zeker een aanrader.

Jamilla 06-04-2018

Gemakkelijk te gebruiken

Ik heb de epilator gekregen om te testen, dat heb ik direct gedaan. Ik ben tevreden over het resultaat, al heeft het soms nog moeite om alle haartjes direct te pakken. Het epileren gaat vaak nog wel pijnlijk, maar mettertijd raak je eraan gewend en valt het te verdragen. Het feit dat het product onder de douche kan worden gebruikt is een enorme meevaller. De epilator is zeker makkelijk te gebruiken, precies groot genoeg voor in de hand. Alles wordt uitgelegd en je hebt veel verschillende opzetstukken voor meerdere opties.

Ik moet eerlijk bekennen dat als je echt een glad resultaat wilt; dat je dan moet scheren. Ik heb nog niet meegemaakt dat mijn benen net zo glad worden als wanneer ik mijn benen scheer. Ik denk dat dit ook per persoon verschilt aangezien ik lees dat andere mensen wel gewoon gladde benen krijgen.

Bianca 05-04-2018

Fijne epilator

Wat een fijne epilator! Hij is makkelijk en prettig in gebruik. De handleiding is kort en duidelijk, zodat je meteen weet hoe je het apparaat het beste kan gebruiken.
Nadat het apparaat is opgeladen gaat hij lang mee en is er voldoende tijd om goed te kunnen epileren, met als resultaat mooie gladde benen! Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Ik vind het fijn dat hij ongewenste haartjes zacht en makkelijk verwijdert.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Duidelijke handleiding

Bérengère Simons 05-04-2018

Gebruik in de douche!

Ik was voorheen nooit fan van dergelijke ontharingsapparaten maar aangezien ik het apparaat gratis mocht uittesten, vond ik het toch de moeite waard om dit uit te proberen. Het gebruik is niet pijnloos maar na enkele weken is je huid er al wat meer aan gewend. Belangrijk om een goede lotion te gebruiken na het gebruik om irritatie te vermijden. Voor mij is het vooral belangrijk om dit toestel in de douche te kunnen gebruiken om tijd uit te sparen. Het lichtje op het toestel is gemakkelijk om de haartjes goed te kunnen zien.

Pluspunten

• Gebruik in de douche
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Slechts resultaat na enkele weken

Marah 30-03-2018

Fijn product!

Paar weken geleden mijn Braun Epilator SE7/870 binnen gekregen. Ik ben hem direct gaan gebruiken. Het apparaat ziet er mooi uit en ligt goed in de hand. Ik heb de Braun Epilator gratis ontvangen om te testen. Voor ik hem kon testen heb ik de epilator opgeladen, dit kan via een opzetstuk. Je zet je epilator erin en sluit daarop je oplader aan. Hierdoor kan je de epilator een vaste plek geven en opladen tegelijk.

Waar ik vooral heel blij mee ben is dat je de Epilator zowel droog als onder de douche kan gebruiken. Ik vindt epileren altijd pijnlijk, maar onder de douche is het gebruik wat dragelijker. Het lampje op de voorkant van de Epilator zorgt ervoor dat je ook in het donker kan zien of je al je haartjes hebt gehad.

Een korte maar duidelijke handleiding zat er bij. Wel even goed kijken welke versie je hebt zodat je niet verkeerd kijkt. Enige wat wel belangrijk is, is dat je haartjes wat langer moeten zijn, anders pakt de Epilator de haartjes niet. Dit vind ik persoonlijk wel jammer, want dan moet je nog langer met behaarde benen rondlopen.

De verschillende bijgeleverde opzetstukjes zijn erg fijn zodat je de Epilator preciezer op bepaalde gebieden kan gebruiken. Wat ik ook een pluspunt vindt aan dit product is, dat je kan zien wanneer de accu van de Epilator bijna leeg is. De kleur van het lampje op de Epilator geeft aan hoe vol de accu nog is.

Conclusie: erg tevreden over het product en zou hem zeker aanraden aan anderen!

Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • lampje voor in het donker

MyranS 29-03-2018

Goede epilator

De Braun Epilator SE7/800 heb ik nu een paar weken in huis en ik gebruik hem met plezier. De epilator ligt heel fijn in de hand en ziet er stijlvol uit. Het apparaat is voor meerdere doeleinden te gebruiken. Zo kan je er mee epileren, trimmen en scheren. Hij is te gebruiken over het hele lichaam. Het apparaat is 100% waterdicht, waardoor je hem onder douche of in bad kan gebruiken. Nadat ik het apparaat heb opgeladen, kan ik hem één uur gebruiken. Het apparaat doet wat hij beloofd, want ik ben gegarandeerd van vier weken gladde benen na het epileren. Het product heb ik gratis mogen ontvangen om hem te testen.

Pluspunten

• Draadloos te gebruiken

Minpunten

• Accuduur van één uur

gerdakremer 25-03-2018

fijne epilator

de braun silk- epil 7 is een onderdeel van mijn versie de 7/890. het is het zelfde apparaat alleen bij mij waren er een aantal toevoegingen.
het fijne van deze epilator is dat hij onder de douche en zelfs in bad gebruikt kan worden. ik heb vrij heftige haargroei met zware wortels en heb het niet zo op epileren, maar ik kwam in aanmerking om deze epilator gratis te mogen testen en ben er ook blij mee dat ik het heb gekregen. ik kan iedereen aanraden om te epileren met de braun. het is geen pijnloze ontharing maar wel vol te houden. hij ligt fijn in de hand. door het gebruik in bad was de pijn nihil.

Pluspunten

• gerbuik met water
  • makkelijk schoon te maken

Yo73 22-03-2018
  • Product gekregen

Geweldig onder de douche te gebruiken !

De Silk-epil 7 is voor mij een prettig product. Ook al klinkt het raar, een elektrisch apparaat onder de douche, het kan ! Het is veel prettiger om onder de natte warme douche te epileren. De Silk-epil 7 heb ik gratis gekregen om uit te proberen, wat mij niet minder kritisch maakt. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, onthaard glad en heeft een soepele kop. De opzetstukken zijn van plastic en passen maar op 1 manier op de kop. Wanneer je deze onder de douche wilt wisselen vond ik het wat lastig ze erop/eraf te halen. Iets te weinig grip, waarschijnlijk vanwege het water. Maar verder ben ik erg tevreden over het product en zou ik hem zeker aanraden. Gezien de prijs krijg je voldoende waar voor je geld.

Pluspunten

• Nat te gebruiken
  • Prettig vast te houden
  • Epileert glad

Minpunten

• Wisselen van opzetsstukjes

Jess VDH 20-03-2018

goed product!

Ik gebruik dit toestel al enige tijd. Onlangs heb ik de kans gekregen om de nieuwere versie van de Silk Epil 7 gratis te testen.
Ik merk dat de haartjes dunner worden, verminderen en langer weg blijven. Er zijn twee stander op het toestel. Stand 2 is het meest aan te raden, de eerste lijkt wat te min. Jammer genoeg heb ik een gevoelige huid waardoor ik pauzes nodig heb om mijn huis even ruimte te geven, anders een heel branderig gevoel. Ijs in een doekje en dit op mijn huid houden, lijkt wel te helpen. De batterij gaat dan ook geen twee volledige benen mee als je een tijdje niet geëpileerd hebt. Hoewel scheren tussen sessies door niet aan te raden is, dan doet het weer zeer.

Pluspunten

• makkelijk te onderhouden

Minpunten

• batterij mag langer meegaan

Lisette 19-03-2018

geweldig apparaat

Ik was een van de gelukkige testers die gratis deze Braun Silk Epil 7 mocht testen.
Ik ben zeer tevreden over deze epilator, als je niet gewend bent om te epileren dan is het even wennen maar mijn tip is: ga onder de douche staan dit maakt het wat dragelijker.
De haren blijven veel langer weg dan bij een normaal scheerapparaat die ik altijd gebruikte. Daarom zou ik deze epilator zeker aanraden voor iedereen die graag van haren af wil.
Het product wordt geleverd met verschillende opzet stukken en dit maakt het handig om voor elk lichaamsdeel te kunnen epileren.
Ik zou niet meer zonder dit apparaat kunnen. Echt een topper!

Dieu 16-03-2018

Goed product

Een heel fijn product om uit te testen ik beveel dot product aan voor iedereen
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha

Pluspunten

• Vlug binnen