Braun Silk-épil 7 7-561 Wet & Dry draadloze epilator met 6 extra's inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

blingblong 11-07-2015 Product paar weken in bezit

Na jarenlang de silk epil 1 te hebben gebruikt was ik ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar het wet & dry epileren.
de silk epil 7 aangeschaft in een leuke aanbieding.
net klaar met de eerste keer gebruiken en ik moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt.
het apparaat is meer gericht op pijn bestrijden dan op het epileren zelf naar mijn mening. erg handig al die opzetkapjes denk je, maar door de kapjes lijken de haartjes minder makkelijk bij de pincetjes te komen. ook zijn de meebewegende kapjes juist niet handig omdat de pincetjes alleen bovenaan opengaan, en niet aan de zijkanten bij het meebewegende kapje.
epileren onder water of onder stromend water is inderdaad minder pijnlijk, maar het werkt wel vervelend omdat de huid door het water wat stroef wordt en de epilator dus minder makkelijk over de huid glijdt.
Denk dat ik al met al deze epilator had kunnen laten liggen,
doordat ik al aan de pijn gewend ben en deze pijn natuurlijk ook is afgenomen in de jaren heb ik liever een efficiënte epilator en daaraan voldoet de silk epil 1 meer.

Kim van der Ploeg 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal blij!

Voor het eerst een epileerapparaat epileerapparaat gekocht. Bevalt me goed! Zo fijn dat ik niet de volgende dag alweer stoppeltjes voel als ik met mijn benen over elkaar wrijf... ik moet soms wel een 2e keer over het zelfde stukje, maar dat moest ik met een mesje ook. Bij mijn onderbenen vond ik de pijn nog meevallen. Van mijn boven benen waren de haren te lang, dus die heb ik eerst met het scheerhoofd geschoren, om dat ook te proberen. Ook het scheerhoofd bevalt me goed! Ik heb net mijn oksels geëpileerd, dat deed erg pijn! Maar het resultaat is heerlijk! En de pijn zo weg! De rest en nat epileren heb ik nog niet geprobeerd...

Nikki79 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Hele fijne epilator

Deze epilator is heel fijn, veel minder pijnlijk dan mijn oude braun silk epil ( na meer dan 20 jaar gebruik op), met deze kan ik zelfs mijn oksels epileren, wat hiervoor echt veel te pijnlijk was. Hij neemt alle haartjes mee, echt super. Je kan hem eventueel ook in het gezicht gebruiken en onder de douchen maar dit heb ik zelf nog niet gedaan. Hiervoor probeerde ik een philips satinelle maar die nam lang niet alle haartjes mee, hoe vaak ik er ook over heen ging, dus die heb ik terug gestuurd. Deze van braun is echt veel beter, kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Niet pijnlijk voor benen
  • Beetje pijnlijk voor oksels
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Niet goedkoop

Mändy 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede aankoop

Heb het dezelfde dag geprobeerd. En deze is helemaal niet pijnlijk als mijn vorige. En het doet wat het beloofd. Lange korte haartjes maakt niet uit het trekt deze pijnloos eruit. Kan nog niet zeggen hoe lang ze weg blijven. Ben er heel te vrede mee.

Pluspunten

• pijnloos
  • pakt alle haartjes weg
  • ook onder de oksels mooi resultaat
  • spaart je geld uit omdat ik eerst liet harsen.

Jeanne ten Cate 04-03-2017 Product paar weken in bezit

Goede accu duur, ligt goed in de hand

Prettig apparaat. Veel opzetstukken, w.o. massage opzetstuk. Kan onder de douche gebruikt worden.
Prima ding!

Pluspunten

• Kan zowel droog als nat gebruikt worden
  • Goede accuduur

Esmaralda 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Braun silk epil 7

Product werkt goed door de verlichting zie je snel of je haartjes hebt overgeslagen. De verschillende koppen zorgen ervoor de je verschillende delen van het lichaam kan ontharen. Epileren is niet pijnlijk. De epilator is draadloos wat erg fijn is.

Pluspunten

• Lampje
  • Verschillende standen
  • Verschillende koppen
  • Draadloos

Lifejegu 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Braun silk epil 7

Prettige epilator. Werkt prima en heeft diverse opzet stukken, echter voor je wenkbrauwen zou het prettig zijn als er nog een speciaal opzetstuk bij zou zitten. Degene die er nu bij zit, kun je niet nauwkeurig mee werken.