Beste deals -11% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3-270 Epilator Voor Vrouwen Voor Langdurige Ontharing, Scheer- en Trimmerkop op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Marth W 22-04-2018

Goed ontharingsapparaat

Ik vind dit een heel goed ontharingsapparaat. Ik had voordien nog nooit gewerkt met een elektrisch epilator apparaat, maar ben aangenaam verrast. In het begin deed het wat pijn, maar dat went snel. Het lichtje is ook heel handig om te zien welke haartjes nog niet verwijderd zijn.

Pluspunten

• compact
  • lichtje

Minpunten

• lawaai

Hanne 13-04-2018

Mijn eerste idee: wat een herrie! Maar al snel nemen de voordelen de bovenhand. De massagerollers zorgen voor een verdooft gevoel waardoor de pijn draaglijker wordt tijdens het gebruik. Pijnloos is het zeker niet maar goed te doen. Het lampje zorgt voor precisie. Een haartje vergeten wordt moeilijk. Mijn benen zijn door de 2 standen in no-time zacht en glad.
Het toestel kan niet opgeladen worden want niet altijd praktisch is aangezien je een stopcontact in de buurt moet hebben. Maar daar tegenover staat dat het toestel nooit plat kan raken of power verliest. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• massagerollers
  • lampje

Minpunten

• Geluid
  • kabel