Beste deals -29% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 Flex 9-020 - Epilator Voor Vrouwen Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H31d1 15-06-2020
Deze Braun Sik-épil is super. Ik heb een oudere versie gehad, maar deze is een enorme verbetering. Het flexibele hoofd en de slanke vorm werken erg prettig; je kan overal goed bij. Wat ik heel handig vind is dat deze epilator onder de douche valt te gebruiken. Dit scheelt vooral veel pijn bij het ontharen. Er zit een fel ledlampje op, zodat je ook in een donkere doucheruimte goed kan zien wat je doet. Ik vind het schoonmaken wat lastiger, er blijven soms haartjes achter. Ook blijf je met ingegroeide haartjes zitten. Er bestaat een speciaal massage/scrubelement voor op het apparaat. Misschien dat dat helpt.

Pluspunten

• in water te gebruiken
  • buigzame kop

Minpunten

• ingegroeide haartjes
  • schoonmaken

Denisevane 10-06-2020

Ideaal om langdurig van je haartjes verlost te zijn!

Normaal scheer ik mijn benen en oksels altijd met een mesje, dus nu met de silk epil voor het eerst epileren. Het is in het begin wat gevoelig, maar het was niet pijnlijk. Soms moet je een extra keer over de huid heengaan om zeker van te zijn dat alle haartjes weg zijn. Maar daarna het resultaat is verbluffend goed en de haartjes blijven echt heel lang weg, en komen minder en zachter terug. Echt een super product een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Langdurig resultaat
  • Lampje waardoor je de huid goed kan zien

Minpunten

• In het begin wat gevoelig
  • Soms extra een keer over een plek heengaan