Braun Silk-epil 7 7181 Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-epil 7 7181 Wet & Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

belle07 28-05-2013

ik heb dit mogen testen voor zin in meer. Ik had nog nooit een epilator gebruikt. En zou het nu al niet meer zonder kunnen. is heel gemakkelijk in gebruik. zowel droog als nat. Ik gebruik het liever nat dan doet het minder pijn. Een heel mooi design, is ook goed meegenomen hé.
Ik kan het iedereen aanraden. de pijn valt goed mee. je kunt een beetje rode puntjes hebben maar dan epileer je best s'avonds dan is s'morgens alles weg.

thkel 27-05-2013

handig in gebruik
zonder snoer hanteerbaar voor 40 min
lampje om de kleinste haartjes op te merken
onderwater te gebruiken

MelissaB 27-05-2013

Ik ben één van de gelukkigen die de Braun Silk-épil 7 heeft mogen (mag) testen via Zin in meer.

Ik heb de Silk-épil zo'n 2 weken geleden voor het eerst getest. Ik heb deze eerst onder de douche gebruikt op mijn rechterbeen, terwijl ik mijn linkerbeen met een Venus scheermesje heb geschoren.
Ik had verwacht dat dit zeer pijnlijk zou zijn en was hier dan ook een beetje bang voor, maar.. de pijn viel goed mee doordat je het onder (stromend) water kan gebruiken. Het lampje op de Silk-épil is ook zeer handig om goed de haartjes te kunnen zien.
Het is wel pijnlijker dan een scheermesje uiteraard, maar het was mijn allereerste keer epileren en de pijn zou normaal gezien ook minder moeten worden per keer dat je het doet.
Toen ik onder de douche vandaan kwam, merkte ik dat ik niet alle haartjes mee had. Vooral rond mijn knie zaten er nog (kleinere) haartjes, welke ik dan gewoon droog nog geëpileerd heb. Dit was pijnlijker dan onder de douche, maar nog altijd doenbaar.
Ik had een paar minuten later rode puntjes op mijn been, zoals ze gebruiksaanwijzing ook vermeld hadden dat dit kon gebeuren.

Ik had mijn vriend een halfuur later laten voelen en gevraagd of hij wist welk been ik met de Silk-épil had gedaan, maar hij kon het niet raden.
De volgende dag had ik hem nog eens laten raden en nu kon hij het verschil al heel duidelijk voelen.
Nu, een ruime twee weken later, voelt hij nog altijd zeer duidelijk het verschil. Mijn rechterbeen is namelijk nog altijd glad, terwijl ik mijn linkerbeen ondertussen al redelijk vaak opnieuw heb moeten scheren.

Het enige kleine minpuntje vind ik, dat het enkel voor benen is. Maar je kan natuurlijk kiezen om één te kopen die ook geschikt is voor oksels en bikinilijn!

Naast de werking van de Silk-épil, vind ik het een mooi en vooral vrouwelijk uitziend apparaat met een handig lampje!

Ik vind de Silk-épil dus een zeer goed apparaat. Onder de douche vind ik de Silk-épil niet 100% efficiënt, maar als je daarna nog droog de Silk-épil gebruikt, krijg je toch wel (zo goed als) alle haren weg en kan je enkele weken genieten van haarloze benen (vooral handig tijdens de vakantie)!

Elle100 26-05-2013

Ik heb de epilator ondertussen al eventjes en ik vind het een super product. Het verwijdert de haartjes heel goed en het is niet zo pijnlijk, vooral als je het onder de douche of in bad gebruikt. Het lampje is ook zeer handig omdat je de haartjes veel beter ziet staan. Ik kan het aan iedereen aanbevelen!

kplattia 21-05-2013

Zoals blijkbaar velen hieronder, test ik ook dit product 'Silk-épil 7' LEGS via 'zin in meer'. Er werd ons gevraagd om eerlijk het product te beoordelen op verschillende sites en bij familie / kennissen / enz.. Bij deze mijn eerste bevindingen: ik ben heel tevreden over het product. In de eerste instantie ligt het toestel zeer goed in de hand, en is het lampje enorm praktisch (elk fijn, klein haartje wordt zichtbaar, waardoor je geen haartjes over het hoofd ziet).
Ik heb vier dagen geleden mijn rechterbeen geëpileerd met de Silk-épil 7 (dry! Nog niet in water uitgeprobeerd, zal voor volgene keer zijn :-)) en mijn linkerbeen geschoren met een scheermesje. Het epileren neemt wat meer tijd in beslag, maar er was al verschil tussen de twee benen na twee dagen. Momenteel is op het rechterbeen nog geen haartje te bespeuren, voor het linkerbeen mag ik terug mijn scheermesje bovenhalen, want de haartjes zijn reeds terug! Tegen de zomer zullen beide benen zeker met de Silk-épil onthaard worden... :-) Want ben het een beetje beu om na 2 à 3 dagen terug mijn benen te scheren met scheermesje!
Ik had na het epileren amper rode puntjes of uitslag op de benen. Het epileren van de benen is natuurlijk pijnlijker dan het scheren met scheermesje, maar de pijn (echt goed uit te houden) levert mooi resultaat op.
Dus voor mij is Silk-épil 7 een aanrader! Mooie, gladde benen voor langere tijd!

Kakay 17-05-2013

Ik test dit toestel als deelnemer aan het Ambassador project van "zin in meer". Op het ene been testte ik de Silk-épil 7 onder de douche, het andere been scheerde ik. We zijn nu een week verder en mijn haartjes op het geschoren been zijn al flink gegroeid terwijl het geëpileerde been nog steeds glad is.

Tot mijn verbazing was het epileren vrij pijnloos. Na de behandeling was mijn geëpileerde been meer geïrriteerd dan mijn geschoren been, maar na een nachtje slapen was er geen verschil meer te zien. De behandeling duurt ook iets langer dan het scheren, maar gezien je benen langer glad blijven is het zeker de moeite waard!

Het toestel ligt goed in de hand, maar voor het nat epileren had het handiger geweest moest er meer anti-slip toegevoegd zijn, zodat het nog makkelijker te hanteren is. Vandaar mijn iets lagere score op gebruiksgemak.