Braun Silk-epil 7 7181 Wet & Dry - Reviews

Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

mp1985 10-06-2013 Product maand in bezit

Fijn te gebruiken in bad!
Ik mag dit product via de Ambassadeursclub van Lekker in het leven testen. De silk epil 7 wet & dry is fijn te gebruiken in bad. Dan is het epileren minder pijnlijk. Er zit een lampje op de silk epil zodat je de haartjes goed kunt zien, zelf in bad zijn ze zichtbaar. Je moet wel meerdere keren over hetzelfde stukje been, want de silk epil neemt niet in 1 keer alle haartjes mee. De eerste keer epileren is wel een beetje pijnlijk, maar naar mate je het vaker gedaan hebt wordt het minder pijnlijk.
Ik vind het wel jammer dat er nergens bij vermeldt staat wanneer ze het niet adviseren om het apparaat te gebruiken, zoals bij spataders. Hier heb ik namelijk nu last van op 1 been omdat ik zwanger ben. Je zou zo'n apparaat maar kopen en er dan achter komen dat je het niet mag/kunt gebruiken.

ambamelissa 29-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb dit apparaat mogen testen. Over het algemeen genonen is dit een prima apparaat. Je hebt lekker glade benen na die tijd. Alleen heb ik geen 4 weken glade benen zoals beloofd wordt. Ik epileer me benen nu elke week in plaats van 5 keer in de week mijn benen te scheren. De pijn vind ik reuze meevallen hoe vaker je hem gebruikt hoe minder pijn het doet.

belle07 28-05-2013 Product maand in bezit

ik heb dit mogen testen voor zin in meer. Ik had nog nooit een epilator gebruikt. En zou het nu al niet meer zonder kunnen. is heel gemakkelijk in gebruik. zowel droog als nat. Ik gebruik het liever nat dan doet het minder pijn. Een heel mooi design, is ook goed meegenomen hé.
Ik kan het iedereen aanraden. de pijn valt goed mee. je kunt een beetje rode puntjes hebben maar dan epileer je best s'avonds dan is s'morgens alles weg.

thkel 27-05-2013 Product paar weken in bezit

handig in gebruik
zonder snoer hanteerbaar voor 40 min
lampje om de kleinste haartjes op te merken
onderwater te gebruiken

MelissaB 27-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben één van de gelukkigen die de Braun Silk-épil 7 heeft mogen (mag) testen via Zin in meer.

Ik heb de Silk-épil zo'n 2 weken geleden voor het eerst getest. Ik heb deze eerst onder de douche gebruikt op mijn rechterbeen, terwijl ik mijn linkerbeen met een Venus scheermesje heb geschoren.
Ik had verwacht dat dit zeer pijnlijk zou zijn en was hier dan ook een beetje bang voor, maar.. de pijn viel goed mee doordat je het onder (stromend) water kan gebruiken. Het lampje op de Silk-épil is ook zeer handig om goed de haartjes te kunnen zien.
Het is wel pijnlijker dan een scheermesje uiteraard, maar het was mijn allereerste keer epileren en de pijn zou normaal gezien ook minder moeten worden per keer dat je het doet.
Toen ik onder de douche vandaan kwam, merkte ik dat ik niet alle haartjes mee had. Vooral rond mijn knie zaten er nog (kleinere) haartjes, welke ik dan gewoon droog nog geëpileerd heb. Dit was pijnlijker dan onder de douche, maar nog altijd doenbaar.
Ik had een paar minuten later rode puntjes op mijn been, zoals ze gebruiksaanwijzing ook vermeld hadden dat dit kon gebeuren.

Ik had mijn vriend een halfuur later laten voelen en gevraagd of hij wist welk been ik met de Silk-épil had gedaan, maar hij kon het niet raden.
De volgende dag had ik hem nog eens laten raden en nu kon hij het verschil al heel duidelijk voelen.
Nu, een ruime twee weken later, voelt hij nog altijd zeer duidelijk het verschil. Mijn rechterbeen is namelijk nog altijd glad, terwijl ik mijn linkerbeen ondertussen al redelijk vaak opnieuw heb moeten scheren.

Het enige kleine minpuntje vind ik, dat het enkel voor benen is. Maar je kan natuurlijk kiezen om één te kopen die ook geschikt is voor oksels en bikinilijn!

Naast de werking van de Silk-épil, vind ik het een mooi en vooral vrouwelijk uitziend apparaat met een handig lampje!

Ik vind de Silk-épil dus een zeer goed apparaat. Onder de douche vind ik de Silk-épil niet 100% efficiënt, maar als je daarna nog droog de Silk-épil gebruikt, krijg je toch wel (zo goed als) alle haren weg en kan je enkele weken genieten van haarloze benen (vooral handig tijdens de vakantie)!

Elle100 26-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de epilator ondertussen al eventjes en ik vind het een super product. Het verwijdert de haartjes heel goed en het is niet zo pijnlijk, vooral als je het onder de douche of in bad gebruikt. Het lampje is ook zeer handig omdat je de haartjes veel beter ziet staan. Ik kan het aan iedereen aanbevelen!

ShanThom 21-05-2013 Product paar weken in bezit

Dit is een supermooi apparaat. Het ligt goed in de hand en is gemakkelijk te bedienen. Het epileren zelf duurde langer dan ik had verwacht, ik moest verschillende keren, langzaam, met de epilator over dezelfde plekken heen, voordat het grootste gedeelte van de haren verwijderd waren. Wat ik vond tegenvallen is dat de kleine haartjes niet goed werden verwijderd. Wat betreft de pijn viel dat wel mee, alleen bleef mijn been na het epileren wel even prikken. Ik heb de Silk-epil voor de Ambassadeurs Club op de ene been getest en op de andere been bleef ik me gewoon scheren. Na een week kan ik al wel merken dat het been dat geepileerd was nog vrij haarloos is, vergeleken met m'n geschoren been die al stoppeltjes heeft. Alles bij elkaar een mooi toestelletje die ervoor kan zorgen dat je minder vaak bezig moet zijn met het ontharen van je benen.

kplattia 21-05-2013 Product paar weken in bezit

Zoals blijkbaar velen hieronder, test ik ook dit product 'Silk-épil 7' LEGS via 'zin in meer'. Er werd ons gevraagd om eerlijk het product te beoordelen op verschillende sites en bij familie / kennissen / enz.. Bij deze mijn eerste bevindingen: ik ben heel tevreden over het product. In de eerste instantie ligt het toestel zeer goed in de hand, en is het lampje enorm praktisch (elk fijn, klein haartje wordt zichtbaar, waardoor je geen haartjes over het hoofd ziet).
Ik heb vier dagen geleden mijn rechterbeen geëpileerd met de Silk-épil 7 (dry! Nog niet in water uitgeprobeerd, zal voor volgene keer zijn :-)) en mijn linkerbeen geschoren met een scheermesje. Het epileren neemt wat meer tijd in beslag, maar er was al verschil tussen de twee benen na twee dagen. Momenteel is op het rechterbeen nog geen haartje te bespeuren, voor het linkerbeen mag ik terug mijn scheermesje bovenhalen, want de haartjes zijn reeds terug! Tegen de zomer zullen beide benen zeker met de Silk-épil onthaard worden... :-) Want ben het een beetje beu om na 2 à 3 dagen terug mijn benen te scheren met scheermesje!
Ik had na het epileren amper rode puntjes of uitslag op de benen. Het epileren van de benen is natuurlijk pijnlijker dan het scheren met scheermesje, maar de pijn (echt goed uit te houden) levert mooi resultaat op.
Dus voor mij is Silk-épil 7 een aanrader! Mooie, gladde benen voor langere tijd!

Renske1991 17-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik test dit product via de Ambassadeursclub van Lekker in het leven en ik ben razend enthousiast sinds het eerste gebruik. Ik was eerst wat bang vanwege het geluid en omdat het toch om epileren gaat, maar wat viel mij het allemaal mee zeg. Het lampje is ideaal, want je ziet de kleinste haartjes en het resultaat is super gladde benen. Ik test de Braun op 1 been terwijl ik het andere been blijf scheren met een mesje. Het been met het mesje heb ik nu alweer een aantal keren moeten scheren en het been met de Braun nog niet. Ook is mijn huid een stuk minder geïrriteerd sinds ik de Braun gebruik, want me ene been die ik scheer met een scheermes is nog altijd even prikkelbaar en rood, en het andere been niet. Ook is de oplaadtijd ideaal, binnen een uur is de Braun weer helemaal volgeladen. Bovendien heeft hij een leuk en vrolijk design. Ik ben helemaal verkocht en zou hem iedereen willen aanraden, zeker voor in de zomer! Dan wil iedereen toch heerlijke gladde, zachte benen voor een langere periode?

Kakay 17-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik test dit toestel als deelnemer aan het Ambassador project van "zin in meer". Op het ene been testte ik de Silk-épil 7 onder de douche, het andere been scheerde ik. We zijn nu een week verder en mijn haartjes op het geschoren been zijn al flink gegroeid terwijl het geëpileerde been nog steeds glad is.

Tot mijn verbazing was het epileren vrij pijnloos. Na de behandeling was mijn geëpileerde been meer geïrriteerd dan mijn geschoren been, maar na een nachtje slapen was er geen verschil meer te zien. De behandeling duurt ook iets langer dan het scheren, maar gezien je benen langer glad blijven is het zeker de moeite waard!

Het toestel ligt goed in de hand, maar voor het nat epileren had het handiger geweest moest er meer anti-slip toegevoegd zijn, zodat het nog makkelijker te hanteren is. Vandaar mijn iets lagere score op gebruiksgemak.

sel1a 17-05-2013 Product paar dagen in bezit

Ik mag hem ook testen en ik moet zeggen ik vind het een onwijs fijn apparaat hij is makkelijk in gebruik en ligt lekker in de hand.

Je kunt hem zowel droog gebruiken maar het ideale eraan vind ik dat je hem ook onder de douche kunt gebruiken

Het resultaat is mooie zachte benen en geen wondjes van het scheren wat ik vaak wel heb rond de knieën en enkels.

Ook zit er een handig lampje op zodat wanneer je geen optimale belichting hebt je het uitstekend kunt zien

Hauten 15-05-2013 Product paar dagen in bezit

Hallo,

Ik mag deze testen voor Lekker In Het Leven.
Ik ben zeer enthousiast over deze epilator. Het enige waar ik aan moest wennen was het geluid. En het is erg handig dat deze gebruikt kan worden onder de douche en dat je deze af kan spoelen, dus makkelijk schoon te maken en houden. Wel even na het scheren de benen verkoelen met crème of doekjes. Ik had een beetje uitslag maar dit verdween al snel weer. En wat ik ook heelijk vind is dat ik nu van die zachte benen heb en deze niet zo vaak meer hoef te scheren. Al met al een erg mooi en goed product. En natuurlijk ligt deze heerlijk in de hand om gemakkelijk te kunnen epileren.

Meloney 12-05-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nog niet helemaal over mijn benen gebruikt, omdat mijn haartjes nog niet lang genoeg zijn, maar ik heb hem al op mijn bovenbenen gebruikt. Het resultaat is super!! :) mooie gladde benen, voelt ook heel zacht aan.

Het is een epilator voor je benen en daarom vind ik het dat het niet zoveel mogelijkheden te bieden heeft. Als het een ander opstukje hadden voor de bikini, oksels of rughaar zou het bij mij een 10 scoren.

Voor het gebruik geef ik een 9 omdat het makkelijk te gebruiken is en het valt lekker in je hand.

Een aanrader dus!!