Philips Sonicare FlexCare+ HX 6972 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 245 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jos 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische poetservaring

Ter vervanging van de OralB electrische tandenborstel gegaan voor een zeer uitgebreide Sonicareset met extra body, twee reisetuis, twee laders en UV-reiniger. Na de allereerste poetsbeurt viel al op hoe schoon ons gebit was!
Door de toepassing van de zogeheten 'quadpacer' weet je zeker dat je voldoende tijd besteed aan ieder kwadrant tanden en met de 5 verschillende poetsmodi kun je naar hartelust je gehele gebit, tandvlees en tong verzorgen.
Wij zijn helemaal overtuigd van het poetsresultaat, het gebruiksgemak en de kwaliteit van deze bovendien geweldig uitziende tandenborstels welke slechts eens per 3 weken hoeven te worden opgeladen, waardoor je tijdens een korte vakantie niet eens een lader hoeft mee te nemen!
Van harte aan te bevelen en de investering meer dan waard, veel plezier met je verdere afwegingen.

Bert75 23-12-2016

Goede tandenborstel met korte levensduur

Maakt heel goed schoon en batterij doet het erg lang. Helaas 1 van de 2 borstels na 4 jaar al kapot.

Lipje opbergdoosjes ligt er na een paar keer openen al af.

Voor een borstel in deze prijsklasse mag hij wel wat langer meegaan of langere garantieperiode hebben.

johnpaul 20-09-2016

goed maar helaas te snel kapot gegaan

ik heb de tandenborstel met veel plezier gebruikt en hij was ook erg fijn.

helaas is hij na ander half jaar kapot gegaan. had geen aankoopbewijs meer en daarom kon ik hem niet via garantie laten repareren of vervangen.

maar ik zou hem zekers wel aanraden bij anderen want hij was erg fijn

DGGr 24-08-2016

Prima

Prima tandenborstel met 5 standen. doet wat ie moet doen: tanden goed schoonmaken en tandvlees stimuleren.

gebruiker98635627829 29-07-2016

Top produkt

Na twee jaar poetste het apparaat niet meer goed. Na contact met Philips compleet nieuwe set ontvangen met alles erop en eraan. TOP SERVICE!!

Bart1983 05-07-2016

Goed product maar na 2,5 jaar helaas kapot

Ik heb lange tijd met alle plezier gebruik gemaakt van deze Sonicare. Helaas is deze net na de garantie (2,5 jaar) kapot gegaan. Had gehoopt wat langer plezier te kunnen hebben van de Sonicare. Ben er ook zorgvuldig mee omgegaan en goed onderhouden. Ze hebben een goede naam. Daar betaal je ook voor. Twijfel nu of ik weer voor een Sonicare ga kiezen.

Marion66 30-05-2016

Ik heb een heel schoon en glad gebit

Ik heb een schoon en glad gevoel als ik m'n tanden gepoetst heb.
Zou geen andere tandenborstel meer willen!

RN67 15-05-2016

Korte levensduur

Dit is inmiddels mijn derde philips Sonicare. De eerste twee waren binnen twee jaar stuk en deze na 2,5 jaar (net na de garantie). Hij poetst erg goed maar gezien de kostprijs mag je niet verwachten dat deze tandenborstel na dik twee jaar weer kapot is. Ik ben hier dan ook ontevreden over en overweeg nu om over te gaan naar een ander merk.

CarlaUtr 09-05-2016

zo snel stuk...

hx6730/33
Nu na een half jaar mn 2e borstel het in eens niet meer doet (nadat mn 1e borstel van de set van 2 een kleine 2 jaar meeging) kijk ik op internet en zie dat ik eigenlijk 2 jaar garantie zou hebben. Dat is jammer zeg! Maar zal toch nog even graag contact hierover willen hebben.
2x eerder ze ook aangeschaft want als ze het doen vind ik ze geweldig, maar ze gaan zo kort mee!

MDteE 15-01-2016

Mooi en slecht

Deze philips heeft een mooi design, maar dat is m.i. het minst belangrijk. Poetst op zich wel goed, maar dat het apparaat binnen 2 jaar niets meer doet, is veel te snel. Daarnaast kun je verschillende programma's gebruiken die je na elkaar selecteert. Erg onhandig.

MWijn1 05-12-2015

goed en fijn product

Ik heb deze tandenborstel nu ruim 2 jaar. Werkt nog steeds prima. Accu blijft lang opgeladen. Ruim 2 weken. Fijne borstels. De verschillende standen gebruik ik niet veel. Werkt prima. Ziet er mooi uit. De UV opzetborstelreiniger gebruikte ik in het begin elke week een keer. Naderhand niet meer. Wel een mooi apparaat,maar wat groot. Erg blij met de tandenborstel. Ik zou zo weer deze kopen.

Marit24 03-12-2015

Snel stuk!! Al aan 4e borstel in 6 jaar tijd!

Het poetsen en poetsresultaat is uitstekend met deze borstel,
maar ik ben gisteren begonnen aan de 4e tandenborstel in 6 jaar tijd!!
De eerste ging stuk net na de garantietijd. De extra borstel gepakt, maar die ging zelfs binnen de 2 jaar stuk, maar toen was de garantie natuurlijk al verlopen omdat de aankoop van de set al langer geleden was.
Omdat ik het erg fijne borstels vind, toch weer een nieuwe set gekocht. Ik hoopte maar dat het euvel inmiddels zou zijn verholpen en dat ze een langere levensduur zouden hebben..
maar fout gedacht helaas.
Ik had weer een dubbele set gekocht. En gisteren, na twee jaar en 2 maanden gaat de eerste alweer stuk! de extra borstel maar weer gepakt, dat is de 4e in 6 jaar tijd...!!!!!!!!!!!!!

Hoe is het mogelijk dat andere merken hier helemaal geen last van hebben, dat je daar eindeloos mee doet? Dit weet ik uit eigen ervaring.

En dit probleem speelt al zo lang, waarom is daar inmiddels nog geen oplossing voor gevonden?

Tandenpoetsen wordt zo wel heel duur.

slis 23-11-2015

fijn product. veel gebruiksgemak

inmiddels is dit het derde exemplaar. langer dan twee jaar lukte niet. we gebruiken het apparaat veelvuldig (3 /4 keer per dag).
we zijn erg tevreden over het resultaat betreffende de tanden. voor de tandarts valt er niet veel te verdienen aan ons.

IJB48 12-11-2015

Zijn ruim 2 jaar gebruikt en zijn nu kapot en lek

De beide tandenborstels zijn allebei kapot. De eerste begon net na 2 jaar met haperen. De ander werd lek en die stopte er helemaal mee.

Lanovsky 14-10-2015

Prima

Poetst goed. Voelt degelijk aan.
Makkelijk ook dat de laders los van elkaar zijn.
Kan je er altijd 1 meenemen.
Ruime keuze aan standen alhoewel ik me afvraag of je ze ooit allen zult gebruiken

Gijs68 01-09-2015

de levensduur is niet erg lang

We hebben sinds we de tandenborstels aangeschaft hebben een handset waarvan de batterij bijna niet meer oplaadt, de ander gaat zeer regelmatig spontaan aan en is bijna niet meer uit te krijgen, er zit waarschijnlijk vocht in: de afdichting is niet goed.

ErikS1 01-09-2015

prettige borstel, matige kwaliteit

Ik heb inmiddels 4 borstels gehad, aangezien de body van het produkt iedere keer opnieuw stuk ging, oa. na gebruik onder de douche. Dit ben ik niet gewend van Philips. Verder is sonisch reinigen wel prettig voor het tandvlees en kun je tandplaque goed verwijderen.

Vinkie46 28-08-2015

Slechte accu bij een van de twee

We hebben deze eerder gehad en die waren goed. Dus wederom na 4 jaren een nieuwe set gekocht. Maar daarvan is er van een van de twee de accu erg slecht. Die gaat nog geen week mee terwijl hij gewoon net als de andere in gebruik is genomen. Dus als hij het doet is het een uitstekende tandenborstel.

Hendrikje234 28-08-2015

Enige nadeel is dat de accu het binnen 1 jaar begeeft

Tandenborstel reinigt tanden heel goed (nog beter dan ander merk), echter bij beide tandenborstels van deze set gaf de accu binnen jaar te weinig vermogen om nog te kunnen poetsen. Op grond van de garantie een nieuwe set ontvangen en daarvan heeft een van de tandenborstels inmiddels (in 9 maanden) hetzelfde euvel. Vandaag een sonicare van serie 2 gekocht. Hopelijk heeft deze nieuwere versie een betere houdbaarheid.

Erikst68 22-08-2015

Prima tandenborstel

Het is een prima tandenborstel. Ik had al zoiets dergelijks maar die ging na een val kapot en ik wilde zeker weer een Philips Sonicare hebben.