Philips Sonicare FlexCare+ HX6972 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 344 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jos 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische poetservaring

Ter vervanging van de OralB electrische tandenborstel gegaan voor een zeer uitgebreide Sonicareset met extra body, twee reisetuis, twee laders en UV-reiniger. Na de allereerste poetsbeurt viel al op hoe schoon ons gebit was!
Door de toepassing van de zogeheten 'quadpacer' weet je zeker dat je voldoende tijd besteed aan ieder kwadrant tanden en met de 5 verschillende poetsmodi kun je naar hartelust je gehele gebit, tandvlees en tong verzorgen.
Wij zijn helemaal overtuigd van het poetsresultaat, het gebruiksgemak en de kwaliteit van deze bovendien geweldig uitziende tandenborstels welke slechts eens per 3 weken hoeven te worden opgeladen, waardoor je tijdens een korte vakantie niet eens een lader hoeft mee te nemen!
Van harte aan te bevelen en de investering meer dan waard, veel plezier met je verdere afwegingen.

Lieveke 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is de eerste elektrische tandenborstel die ik koop, maar ik vind de trillingen van dit apparaat helemaal niet aangenaam. Ik heb redelijk gevoelige tanden en tandvlees en de trillingen veroorzaken een onaangenaam gevoel aan mijn tanden op het randje van pijnlijke trillingen zelfs.

Maassie 30-05-2017

korte levensduur

Met veel plezier gebruikt, prettig dat er diverse standen ingeschakeld konden worden. Helaas na precies 3 jaar gebruik, werkt de handset niet meer, batterij vol, maar kop draait niet mee, hij bromt alleen.
Jammer genoeg zijn er geen losse handsets bestelbaar! Dat vindt ik nogal een minpunt.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

wilempie 06-04-2017

De sonicare is een prima tandeborstel

Deze tandenborstel is een prima apparaat.
Maakt het gebit prima en goed schoon.
Vooral het ontsmetting kasje doet het prima.
Het apparaat ligt goed in de hand en de trillingen worden
goed overgebracht op de borstel.
Ook de vele verschillende standen van trillen gaat goed.

Bert75 23-12-2016

Goede tandenborstel met korte levensduur

Maakt heel goed schoon en batterij doet het erg lang. Helaas 1 van de 2 borstels na 4 jaar al kapot.

Lipje opbergdoosjes ligt er na een paar keer openen al af.

Voor een borstel in deze prijsklasse mag hij wel wat langer meegaan of langere garantieperiode hebben.

johnpaul 20-09-2016

goed maar helaas te snel kapot gegaan

ik heb de tandenborstel met veel plezier gebruikt en hij was ook erg fijn.

helaas is hij na ander half jaar kapot gegaan. had geen aankoopbewijs meer en daarom kon ik hem niet via garantie laten repareren of vervangen.

maar ik zou hem zekers wel aanraden bij anderen want hij was erg fijn

DGGr 24-08-2016

Prima

Prima tandenborstel met 5 standen. doet wat ie moet doen: tanden goed schoonmaken en tandvlees stimuleren.

gebruiker98635627829 29-07-2016

Top produkt

Na twee jaar poetste het apparaat niet meer goed. Na contact met Philips compleet nieuwe set ontvangen met alles erop en eraan. TOP SERVICE!!

Bart1983 05-07-2016

Goed product maar na 2,5 jaar helaas kapot

Ik heb lange tijd met alle plezier gebruik gemaakt van deze Sonicare. Helaas is deze net na de garantie (2,5 jaar) kapot gegaan. Had gehoopt wat langer plezier te kunnen hebben van de Sonicare. Ben er ook zorgvuldig mee omgegaan en goed onderhouden. Ze hebben een goede naam. Daar betaal je ook voor. Twijfel nu of ik weer voor een Sonicare ga kiezen.

consument 09-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Poets fantastisch maar stuk voor je het weet

Deze tandenborstel poets fantastisch maar gaat bijzonder kort mee. Na precies 2 jaar begaf de eerste handset het. De tweede na 2 jaar en een paar maanden. En ja hoor... standaard reactie: het is economisch niet verantwoord het product te repareren.

Een technische levensduur van krap aan 2 jaar is ronduit belachelijk voor zo'n Philips product.

Marion66 30-05-2016

Ik heb een heel schoon en glad gebit

Ik heb een schoon en glad gevoel als ik m'n tanden gepoetst heb.
Zou geen andere tandenborstel meer willen!

RN67 15-05-2016

Korte levensduur

Dit is inmiddels mijn derde philips Sonicare. De eerste twee waren binnen twee jaar stuk en deze na 2,5 jaar (net na de garantie). Hij poetst erg goed maar gezien de kostprijs mag je niet verwachten dat deze tandenborstel na dik twee jaar weer kapot is. Ik ben hier dan ook ontevreden over en overweeg nu om over te gaan naar een ander merk.

CarlaUtr 09-05-2016

zo snel stuk...

hx6730/33
Nu na een half jaar mn 2e borstel het in eens niet meer doet (nadat mn 1e borstel van de set van 2 een kleine 2 jaar meeging) kijk ik op internet en zie dat ik eigenlijk 2 jaar garantie zou hebben. Dat is jammer zeg! Maar zal toch nog even graag contact hierover willen hebben.
2x eerder ze ook aangeschaft want als ze het doen vind ik ze geweldig, maar ze gaan zo kort mee!

zonneke79 26-02-2016 Product maand in bezit

zeer prettig toestel. makkelijk in gebruik en prima resultaat. even wennen aan de vorm van de borstel, maar voelt wel fijn aan.

Iklinda 26-02-2016 Product maand in bezit

Prima tandenborstel met meerder 'programma's' en geeft even een seintje als het tijd is voor de volgende kwadrant om te poetsen. het reinigen van de borstels met UV geeft een extra fris idee

Willem Verwijs 23-02-2016 Product jaar of meer in bezit

fijne tandenborstel. poetst prima. na 2,5 jaar is de batterij op, dus niet degelijk. ik verwacht een technische levensduur van 6 jaar of meer

ballooning 21-02-2016 Product paar weken in bezit

mooi poetsresultaat, wel even aanpassen in het begin met de trillingen, nogal raar gevoel als je een andere elektronische tandenborstel gewend bent

Roodkapje12 19-02-2016 Product maand in bezit

we gebruiken deze tandenborstel nu ongeveer een maand en ik moet eerlijk tpegeven dat ik hem werkelijk niet meer zou willen afgeven!
De eerste dagen waren wel even aanpassen daar deze met sonische bewegingen werkt. Als je al 10 jaar een roterende tandenborstel gewend bent dan is dit werkelijk een wereld van verschil, positief dan! Mijn tanden zijn glanzend en glad, lichte verkleuringen zijn ondertussen verdwenen en ook ontstoken tandvlees is verleden tijd. Handig bij dit toestel is ook dat er een uv reiniger bij voorzien is, waar ik voorlopig niet echt het nut van inzie, maar je kan er wel 2 borsteltjes in kwijt. Dus kunnen we deze tandenborstel met z'n twee kunnen gebruiken. Ook heb je de keuze tussen 5 verschillende "programmatjes" . Van snel tot intensief, zelfs met massage. Ook is hij voorzien van een functie waarbij je een zwak signaal hoort wanneer het tijd is om te over te gaan tot de andere kant van je gebid. Een hele goede tandenborstel alleen jammer dat het toestel en ook de borsteltjes nogal duur zijn.

Lieveke 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

De trillingen van deze tandenborstel zijn veel te hard. Het is zelfs licht pijnlijk de trillingen.
Hij ligt wel goed in de hand en hanteert wel makkelijk. Hij is zeker gemakkelijk in het gebruik, maar ik heb nogal gevoelige tanden en de trillingen zijn hiervoor niet aangenaam

saranne 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een ontzettend fijne elektrische tandenborstel! Mijn tanden voelen super schoon en glad na het poetsen. Ook mijn tandvlees ziet er beter uit.