Philips Sonicare FlexCare+ HX6972 - Reviews

standaard/clean
Timer
Poetsbewegingen
31000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 630 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Jos 20-06-2016

Fantastische poetservaring

Ter vervanging van de OralB electrische tandenborstel gegaan voor een zeer uitgebreide Sonicareset met extra body, twee reisetuis, twee laders en UV-reiniger. Na de allereerste poetsbeurt viel al op hoe schoon ons gebit was!
Door de toepassing van de zogeheten 'quadpacer' weet je zeker dat je voldoende tijd besteed aan ieder kwadrant tanden en met de 5 verschillende poetsmodi kun je naar hartelust je gehele gebit, tandvlees en tong verzorgen.
Wij zijn helemaal overtuigd van het poetsresultaat, het gebruiksgemak en de kwaliteit van deze bovendien geweldig uitziende tandenborstels welke slechts eens per 3 weken hoeven te worden opgeladen, waardoor je tijdens een korte vakantie niet eens een lader hoeft mee te nemen!
Van harte aan te bevelen en de investering meer dan waard, veel plezier met je verdere afwegingen.

Lieveke 30-01-2016

Het is de eerste elektrische tandenborstel die ik koop, maar ik vind de trillingen van dit apparaat helemaal niet aangenaam. Ik heb redelijk gevoelige tanden en tandvlees en de trillingen veroorzaken een onaangenaam gevoel aan mijn tanden op het randje van pijnlijke trillingen zelfs.

Nathalie1979 25-10-2017

Om de 2.5 jaar stuk

Ik ben onwijs fan van de Sonicare tandenborstel qua prestatie maar dat deze elk 2,5 jaar aan vervanging toe Is, vind ik een kwalijke zaak.. de borstels zijn prijzig en moet nu weer een nieuwe..twijfel om over te stappen puur ivm de duurzaam heid, is dit probleem ook met de diamond clean?

Aadjoos58 10-09-2017

fijn apparaat.

Dit is mijn tweede, de eerste (hx9140) ging na precies 3 jaar stuk, batterij is vol, alle lampjes branden, alleen hij trilt niet meer ,dus van duurzaamheid geen sprake, want repareren is te duur. Altijd voorzichtig mee geweest. Philips, maak een beter produkt! Lees van meerdere mensen dat zo'n apparaat vaak veel te snel kapot gaat. Ik geef het nog een kans, omdat het een geweldig fijne manier van tanden poetsen is. Philips, wordt duurzamer met dit soort apparaten! Ik snap dat de verkoop door moet gaan, maar denk ook aan het milieu dan.

Annemarie10 20-08-2017

Wij zijn weg van het Sonicare systeem. Het maakt je tanden volgens ons echt schoner en witter. Helaas hebben we het bij deze versie meerdere malen meegemaakt dat ze maar net iets langer dan 2 jaar meegaan! Zo hebben we al 6 (3x2) van deze sonicares versleten; iedere keer na 25 of 26 maanden was de accu kapot. Omdat we de tandenborstels wel fijn vinden hebben we dit maal Sonicare Diamonds gekocht en we hopen dat die het langer uithouden. Over het product verder wel erg tevreden dus!

Maassie 30-05-2017

korte levensduur

Met veel plezier gebruikt, prettig dat er diverse standen ingeschakeld konden worden. Helaas na precies 3 jaar gebruik, werkt de handset niet meer, batterij vol, maar kop draait niet mee, hij bromt alleen.
Jammer genoeg zijn er geen losse handsets bestelbaar! Dat vindt ik nogal een minpunt.

wilempie 06-04-2017

De sonicare is een prima tandeborstel

Deze tandenborstel is een prima apparaat.
Maakt het gebit prima en goed schoon.
Vooral het ontsmetting kasje doet het prima.
Het apparaat ligt goed in de hand en de trillingen worden
goed overgebracht op de borstel.
Ook de vele verschillende standen van trillen gaat goed.

Bert75 23-12-2016

Goede tandenborstel met korte levensduur

Maakt heel goed schoon en batterij doet het erg lang. Helaas 1 van de 2 borstels na 4 jaar al kapot.

Lipje opbergdoosjes ligt er na een paar keer openen al af.

Voor een borstel in deze prijsklasse mag hij wel wat langer meegaan of langere garantieperiode hebben.

johnpaul 20-09-2016

goed maar helaas te snel kapot gegaan

ik heb de tandenborstel met veel plezier gebruikt en hij was ook erg fijn.

helaas is hij na ander half jaar kapot gegaan. had geen aankoopbewijs meer en daarom kon ik hem niet via garantie laten repareren of vervangen.

maar ik zou hem zekers wel aanraden bij anderen want hij was erg fijn

DGGr 24-08-2016

Prima

Prima tandenborstel met 5 standen. doet wat ie moet doen: tanden goed schoonmaken en tandvlees stimuleren.

gebruiker98635627829 29-07-2016

Top produkt

Na twee jaar poetste het apparaat niet meer goed. Na contact met Philips compleet nieuwe set ontvangen met alles erop en eraan. TOP SERVICE!!

Bart1983 05-07-2016

Goed product maar na 2,5 jaar helaas kapot

Ik heb lange tijd met alle plezier gebruik gemaakt van deze Sonicare. Helaas is deze net na de garantie (2,5 jaar) kapot gegaan. Had gehoopt wat langer plezier te kunnen hebben van de Sonicare. Ben er ook zorgvuldig mee omgegaan en goed onderhouden. Ze hebben een goede naam. Daar betaal je ook voor. Twijfel nu of ik weer voor een Sonicare ga kiezen.

consument 09-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Poets fantastisch maar stuk voor je het weet

Deze tandenborstel poets fantastisch maar gaat bijzonder kort mee. Na precies 2 jaar begaf de eerste handset het. De tweede na 2 jaar en een paar maanden. En ja hoor... standaard reactie: het is economisch niet verantwoord het product te repareren.

Een technische levensduur van krap aan 2 jaar is ronduit belachelijk voor zo'n Philips product.

Marion66 30-05-2016

Ik heb een heel schoon en glad gebit

Ik heb een schoon en glad gevoel als ik m'n tanden gepoetst heb.
Zou geen andere tandenborstel meer willen!

RN67 15-05-2016

Korte levensduur

Dit is inmiddels mijn derde philips Sonicare. De eerste twee waren binnen twee jaar stuk en deze na 2,5 jaar (net na de garantie). Hij poetst erg goed maar gezien de kostprijs mag je niet verwachten dat deze tandenborstel na dik twee jaar weer kapot is. Ik ben hier dan ook ontevreden over en overweeg nu om over te gaan naar een ander merk.

CarlaUtr 09-05-2016

zo snel stuk...

hx6730/33
Nu na een half jaar mn 2e borstel het in eens niet meer doet (nadat mn 1e borstel van de set van 2 een kleine 2 jaar meeging) kijk ik op internet en zie dat ik eigenlijk 2 jaar garantie zou hebben. Dat is jammer zeg! Maar zal toch nog even graag contact hierover willen hebben.
2x eerder ze ook aangeschaft want als ze het doen vind ik ze geweldig, maar ze gaan zo kort mee!

zonneke79 26-02-2016
  • Product maand in bezit

zeer prettig toestel. makkelijk in gebruik en prima resultaat. even wennen aan de vorm van de borstel, maar voelt wel fijn aan.

Iklinda 26-02-2016
  • Product maand in bezit

Prima tandenborstel met meerder 'programma's' en geeft even een seintje als het tijd is voor de volgende kwadrant om te poetsen. het reinigen van de borstels met UV geeft een extra fris idee

Willem Verwijs 23-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

fijne tandenborstel. poetst prima. na 2,5 jaar is de batterij op, dus niet degelijk. ik verwacht een technische levensduur van 6 jaar of meer

ballooning 21-02-2016

mooi poetsresultaat, wel even aanpassen in het begin met de trillingen, nogal raar gevoel als je een andere elektronische tandenborstel gewend bent