Philips Sonicare FlexCare Platinum HX911212 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 78 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Tina 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Goede elektrische tandenborstel. Bij het type zit niet zo'n prettige oplader. Heb dit niet kunnen zien bij de bestelling. Een stabielere oplader zit dan schijnbaar bij andere typenummers.

Suusian 16-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken poetsen wij met de Flexcare Platinum. Vanaf de eerste poetsbeurt waren we al verkocht. Na de poetsbeurt was direct resultaat te merken. Het voelde alsof we net uit de tandartsstoel kwamen.

Elektrisch poetsen deden we al een tijdje met een tandenborstel van de bekende Oral-concurrent. Alleen de Philips is een verademing. Geen kriebelneus meer door de trillingen tijdens het poetsen en gevoelsmatig een schoner gebit.

De verschillende programma's en opzetborstels zijn ideaal voor bijvoorbeeld een grondige schrobbeurt of een vlugge poetsbeurt na een maaltijd. Na elke halve minuut een toontje en na 2 minuten stopt de borstel automatisch. Zo kan je makkelijk indeling van je poetsbeurt bepalen. Ook de meegeleverde etui is makkelijk om hem in mee te nemen, alles bij de hand.

De Flexcare Platinum is even een uitgave vergeleken met de gangbare elektrische tandenborstels, maar echt aan te raden als je, net als ons, zuinig bent op je gebit en van schone tanden houdt!

naomivv 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

De eerste paar keer moest ik erg wennen aan de FlexCare Platinum. Hij trilt heel snel wat een tandarts gevoel gaf. Maar na 2-3x went dit en het resultaat is echt zoveel beter dan een normale elektrische tandenborstel van bv. Braun. Je tanden zijn echt heel schoon en hij geeft na 30 sec aan dat je aan het volgende kwart van de gebit moet beginnen. Hij heeft een mooi design en een ideaal opbergbakje zodat je hem makkelijk mee kunt nemen! Echt een aanrader!

Anna 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi tandborstel

Dit is mijn eerste tandenborstel. Ik voel echt het verschil tussen de handtandenborstel. Ik voel je tanden veel beter gewist. Nu is mijn tandvlees bloedt niet, maar ik heb dit probleem al lang geleden. De borstel is comfortabel in de hand en makkelijk te gebruiken.
Ik ben erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • comfortabel
  • mooi design

Manja 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bevalt prima

Nieuwe Sonicare ter vervanging van mijn oude. Fijn dat er meerdere poetsstanden opzitten en 3 verschillende manieren om te poetsen (clean, white en deepclean)
Deze is een stuk lichter dan de oude maar ligt goed in de hand. Moet alleen even wennen aan de opzetborstel (Adaptive clean) maar die kan t.z.t. ook vervangen worden door een andere borstel.

Gerrit 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend product, zeer goed!

Werkt uitstekend, zoals altijd bij Philips, handig in gebruik, zachte reiniging, in handige meeneembox. Zeer gebruiksvriendelijk.

Jan 10-11-2016

professional cleaning

The toothbrush is easy to handle and your teeth feel like after a professional dental cleaning at the dentist.

Petra 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige tandenborstel

Ik ben zelf al een jaar geleden overgestapt van Oral B naar Philips Sonicare. Erg tevreden over. Deze nu voor mijn man aangeschaft. Poetst ontzettend goed en batterij gaat wel bijna 3 weken mee. Echt top!!

Margot de Roos 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Prettig in gebruik, ligt goed in de hand. je voelt geen pijn als je poetst. Heeft een krachtige motor die je gebit schoon houd.

David 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Philips HX9112/12

Nog niet in gebruik genomen. We zullen zien, ik heb altijd OralB tandenborstels gebruikt. We gaan ervoor.

Tanja1975 29-09-2016

Een heel prettige elektrische tandenborstel

Ik vind het resultaat en het mondgevoel van deze tandenborstel heel erg prettig en goed. Voelt als prettig schoon gepoetste tanden. De tandenborstel voelt fijn aan en de accu gaat lang mee.

ToonB 10-08-2016

poetst uitstekend en heeft voldoende instellingen

Ik heb meerdere sonic tandenborstels gebruikt (stuk na ca 2 jaar) maar deze ziet er degelijker uit en heeft voldoende instellingen. Inderdaad snel wittere tanden.

HBX100 18-05-2016 Product half jaar in bezit

Half jaar in gebruik, mega tevreden

Na een half jaar gebruik nog steeds dik tevreden. Uitermate lange accuduur, nog steeds gebruik van de eerste borsteltjes, de getime'de lange poetstijd met indicatie om verder te gaan is erg handig.

ronald1967 27-05-2016

Ik ben ook meer dan tevreden, zelfs de tandarts vond het opmerkelijk dat er voor het eerst sinds tijden niets mis was aan mijn gebit!

nick777 17-03-2016

Poets prima; tanden erg schoon en glad.

Heb alleen de poetsstand geprobeerd. Overige standen niet; zie ik de toegevoegde waarde ook niet van.

mozzer00 24-02-2016 Product maand in bezit

Vroeger ook een Philips top model tandenborstel gehad maar bij de aanschaf van een nieuwe toch voor een Braun gekozen vanwege de goede verhalen die ik hierover had gehoord. Borstel deed goed zijn werk maar de batterij in de Braun tandenborstel is niet goed. Na 5 a 6 dagen al op en opladen duurt langer dan 12 uur. Borstel draait na 1 a 2 keer gebruiken al langzamer dan direct na het opladen. Na iets meer dan een jaar stortte de batterij helemaal in elkaar. In 1 woord waardeloos.
Nu weer terug bij Philips. Ik ben zelf geen Philips man maar de tandenborstels vind ik top. 1x in de maand opladen en in een paar uur volledig opgeladen. Geweldig. Aan het vreemde trillende gevoel tijdens het poetsen was ik al na 1 keer weer gewend.
Op de website zit de grijze behuizing er iets chic-er uit dan in werkelijkheid maar hij ligt perfect in de hand.

Samdordt 23-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een prima elektrische tandenborstel waarbij je na 1x poetsen al duidelijk verschil merkt en echt een schoon gebit hebt. Het is makkelijk vast te houden en heeft ook een mooi design. Verschillende standen mogelijk om je gebit te reinigen. Maakt niet veel geluid en de trillingen kunnen ook in verschillende standen ingesteld worden. Tandenborstel geeft ook aan als je te hard poetst.

samdordt 23-02-2016

Top product

Sinds kort deze elektrische tandenborstel in gebruik.

Na 1x elektrisch poetsen merk je echt verschil.

Het is een tandenborstel wat makkelijk in de hand ligt en een mooi design heeft.

Batterij gaat lang mee na 1x opgeladen te hebben.

Het is een tandenborstel met verschillende standen die ook op hardheid aangepast kan worden.
Maakt niet heel veel geluid en in het begin is de trilling even wennen maar ik ben zeer tevreden over dit product.

Stjan22 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind het een zeer prettige tandenborstel met een prima resultaat, fijn mondgevoel en een goede accuduur. Minpunt is de prijs, die ik aanzienlijk hoog blijf vinden.

Linda1986 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne tandenborstel, makkelijk in gebruik, super schoon resultaat en prima batterijduur. Vooral de 'extreme clean'stand doet wat hij beloofd; een tandarts schoon gevoel!

De meyertjes 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel met diverse programma's om de tanden te reinigen, heb jaren een sonicare gehad, stuk gegaan en een een simpele variant ervoor terug gekocht, omdat ik toen toch eigenlijk maar 1 stand gebruikte, maar deze is zeer vernieuwd en gebruik er diverse programma's van, ook de melding dat je te hard met de borstel op de tanden drukt vind ik echt heel prettig, heb blijkbaar altijd te hard met de borstel op de tanden gedrukt. Het enige nadeel vind ik nog steeds de prijs van de opzetborstels. Ze zijn ook nooit eens ergens in de aanbieding. Maar zou hierdoor toch geen ander merk elektrische tandenborstel voor nemen.