Philips HX8331/01

Beoordeling op basis van 142 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Maxim 26-02-2017

Werkt makkelijk en goed

Het apparaat is eenvoudig in gebruik en maakt op plekken schoon waar de tandenborstel niet komt namelijk tussen de tanden. Dit gaat veel beter dan een waterpik of monddouche. Ik zou meer moeten stokeren of flossen, maar ik denk dat ik dit apparaat wel vaker zal gebruiken dan tandenstokers en bij regelmatig gebruik heeft het een duidelijk preventief effect tegen tandvlees ontstekingen en gaatjes.

Gerrit60 09-01-2017

Technisch niet goed uitgewerkt

Ik heb dezelfde ervaringen met dit apparaat als de meeste reacties in de review. Na twee maanden gebruik kwam er geen vloeistofstraal meer uit. Het groene lampje brande ik kon de drie standen inschakelen maar er gebeurde niets meer. Heb ook een poging gewaagd om het schoon te maken maar ook dat resulteerde niet in een werkend apparaat. Heel positief vond ik de service van Philips. Een telefoontje en er kwam een vervangend apparaat. Pluim hiervoor maar beter lijkt me dat het probleem wordt opgelost dat kost minder dan steeds het apparaat te moeten vervangen. Philips succes hiermee.

Robert83 28-12-2016

Komt tekort

De airflosser heeft helaas niet genoeg kracht om echt goed etenswaren te verwijderen. Je hebt keuze uit 1 tot 3 'pufjes' kort na elkaar. Dit heeft geen enkel nut. Na 2 maanden heeft hij het helaas ook al begeven.

JohannesMD 23-07-2016

Zijn geld niet waard!

Sorry Philips maar dit product is wat mij betreft een misser. Eerder had ik de gewone airfloss en met de benaming "airfloss ultra" had ik de verwachting dat deze zeker zou voldoen.
Niet dus. Zijdezachte stralen hebben nauwelijks de kracht om etensresten tussen de tanden weg te halen - i.t.t. de gewone airfloss die ik had. Moet ik dus toch nog flossen met draad of stoker. De vorige (die na vier jaar de geest gaf, vind ik best vroeg voor een Philips. Als het nu een namakertje was geweest...) had wel die kracht en haalde gemakkelijk vlees tussen de tanden vandaan.
Echt teleurstellend! Net gisteren gekocht en - cf handleiding - 24 uur opgeladen. Vandaag gebruikt en nu zeer teleurgesteld mijn review aan het schrijven. Eigenlijk had de prestatie 0 sterren moeten hebben...

Kan ik deze nog omruilen voor de gewone airfloss? Ga wel net op vakantie dit weekend en had gehoopt m mee te kunnen nemen...

mvg Johan D

Sofie 10-07-2016

Helaas

Vol verwachting begonnen na 24 uur laden en halverwege houdt hij ermee op.
Opnieuw op de lader gezet en na 3 keer spuiten houdt het op.
Wat een sof.

boos10 28-05-2016

binnen 6 weken kapot

Was er blij mee, maar deed het binnen 6 weken niet meer. Blij met leverancier die meteen een nieuwe gaf.

TonnyTim 23-05-2016

Resultaten zijn prima, alleen is het snwel kapot

Schoonmaak resultaten van het product zijn prima. Echter de technische kwaliteit niet. Eerste exemplaar blokkeerde al heel snel en piepte alleen nog.
2e exemplaar wilde niet opladen.
3e, huidige exemplaar blokkeert regelmatig. Uitzetten en weer aan helpt niet. Alleen een flinke tik aan de onderkant maakt het apparaat weer werkend.

Frank 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super ding!

Ik vind de korte handleiding fantastisch! Geen ellenlange teksten met onzinnige dingen die je niet moet doen bij gebrek aan gezond boerenverstand. Het apparaat doet wat het met doen. Een paar extra opzetstukjes er gelijk bij gekocht zodat de rest van het gezin er ook plezier van heeft. Dit werkt zo veel beter dan die metalen borsteltjes waar de mondhygiënist mee aan kwam zetten. Het gewone flossen met de houten stokertjes blijft om de grote stukken te verwijderen. De rest handelt het apparaat af. Inmiddels heb ik een beetje handigheid in het verplaatsen in de mond gekregen en komt de mogelijk om de vuurknop ingedrukt te houden goed van pas. Zodoende kost het maar weinig tijd om even een "waterflos" te doen.

Theo 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk

Het apparaat is mooi klein en handzaam, prima voor op reis waarvoor wij hem gaan gebruiken. De eerste ervaringen zij goed, de airflosser doet wat hij beloofd.

tandje 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

BENIEUWD naar de werking

het is nog te kort om te kunnen zeggen dat het een positieve invloed heeft op mn bloedend tandvlees.

Sally Schuilenburg 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mervrouw Sally

i have buy the product on internet is very handy, and i only try the philips airfloss is very goed, even i recommand the same product to my friend.

Ruud 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

mooi schoon

Eindelijk van dat geflos af. Geen rare en akelige geluiden meer in de badkamer. En het fijnste nog: prachtig schone tanden en herstellend tandvlees!

Dirk 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Airfloss Ultra

Mooi apparaat, ligt fijn in de hand, echter voordat je hem kunt gebruiken moet je hem 24-uur opladen. Dit is erg lang en niet handig.
Daarnaast valt de kwaliteit van het schoonmaken ook tegen, hardnekkig vuil tussen de tanden blijft zitten.

WIM 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Snel schoon en geflosst

Werkt snel en zonder ingewikkelde bediening. De oplader werkt goed en handig dat er ook schoonmaakvloeistof in kan. Dat gaat ook simpel. Verder kun je dezelfde oplader gebruiken als de tandenborstel van philips.

E 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig in gebruik

Pas net in gebruik, fijn product. Handig voor mensen die niet houden van flossen of ragertjes. Ook de optie met mondwater is lekker fris. Snel geleverd en goede instructies.

Anoniem 14-04-2016

Helaas toch niet wat ik hoopte....

Ik gebruik de Airfloss nu enkele weken en ik moet helaas concluderen dat het toch niet helemaal doet wat ik hoopte. Ee paar jaar geleden ben ik begonnen met ragers nadat veel tandvlees ontstoken was. Mijn tandvlees is in de afgelopen jaren weer helemaal hersteld en ik hoopte met de airfloss hetzelfde te bereiken als met ragerborsteltjes. Echter, ondanks dat je met de Airfloss veel etenresten tussen tanden en kiezen uithaalt, begint mijn tandvlees weer op 2 plekken te bloeden. Dus het resultaat is toch minder dan met de borsteltjes. Verder is het een handzaam apparaat en is het makkelijk in gebruik. Ik gebruik hem nu nog tussendoor maar niet meer voor het slapen gaan 's avonds.

Brands 14-04-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en effectief

Makkelijk in gebruik en duidelijk resultaat. Geen last van bloedend tandvlees meer. De degelijkheid moet zich nog bewijzen. De vorige ging precies na iets meer dan twee jaar kapot.

Bianca versteden 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Werkt erg prettig veel fijner dan tandenstokers. Voelt meteen schoon en fris. Veel minder ontstoken tandvlees. We gebruiken hem als gezin.

Schoon gebit 07-04-2016 Product paar dagen in bezit

Flossen zonder draad

1 maal per dag is een investering in je gebit. Zichtbare, voelbare en onzichtbare etensresten verdwijnen. Regelmatig gebruik met fris mondwater is zeker aan te bevelen.

Landkroon 06-04-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet meer zonder

Eenvoudig en snel flossen, spaart veel tijd en geeft een goed resultaat. Dit is mijn tweede (vorige al 4 jaar in mijn bezit). Hij Gaat altijd mee op reis.