Oral-B PRO 2000 Elektrische Tandenborstel - Reviews

Beoordeling op basis van 101 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

bert2004 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima elektrische tandenborstel

Zelf heb ik de Pro2500 cross Action.
Ik wil even wat toelichten hier waar vele wat aan hebben.
Kijk goed naar de specificaties en neem de goedkoopste met 8.800 rotaties en 40.000 pulsaties. Verschil van de pro2000 en de pro2500 is het kleurtje en het bouwjaar, voor de rest zijn ze hetzelfde. Alle toeters en bellen die erbij komen bij de duurdere uitvoeringen is geldklopperij. Waarom zou je 3 of 4 standen moeten hebben op je tandenborstel als de snelste goed is. Vervelende is dat je 3 of 4 keer moet drukken om hem uit te krijgen, terwijl 2 keer drukken al vervelend is bij de pro2000 en 2500. Men rekend voor een ander bouwjaar en kleurtje al weer meer, terwijl de specificaties hetzelfde zijn. Die toevoegingen met Bluetooth enz, wat heb je eraan, het komt het poetsen niet ten goede. Een nieuw model met nieuwe borstel resulteert gelijk weer in een prijsverhoging, net als Gilette met zijn mesjes, mesjes kan je bij elke vernieuwing ook niet omhoog blijven gooien in prijs wat Braun hier ook doet.
Deze borstel is in de plaats gekomen voor mijn oudere Braun, gezien de haartjes van de borstel die onder een hoek staan is het geen schrikbarende verandering in je mond als je aan het poetsen bent.
Kortom: goed borstel en niet meer dan dat. Vraag me nog altijd af hoe een Philips poetst, maar ik ben zoals de meeste, wat de boer niet kent eet hij niet.

Dairy Beat 08-10-2015 Product half jaar in bezit

Mijn tandenborstel is van april 2015 en laat ik rouleren met 2 anderen, toch heeft die al duidelijk veel aan batterij capaciteit verloren.
Braun stopt ook bewust in alle Oral-B tandenborstels een niet te vervangen batterij. Het apparaat zelf zou nog vele jaren mee kunnen, maar neen, hun kassa moet wel blijven rinkelen...!!!

Dairy Beat 09-10-2015

N.B.,
Ik wil als aanvulling nog even kwijt de deze tandenborstel prima poetst als die nieuw tot vrij nieuw is en hopelijk ook volgens de specificaties welke Braun opgeeft (Volkswagen syndroom...!?).
Echter, omdat de batterij-capaciteit vrij snel aan het afnemen is, geldt dat merkbaar ook voor die opgegeven capaciteit!
Het her-opladen van dat ding gaat tevens ook zééééééér langzaam!

Zeer vervelend is ook dat de tandenborstel elke 30 seconden even stopt met poetsen, om je te laten weten hoe lang je aan het poetsen bent. Ik poets altijd zo'n 4 minuten met dat ding, want pas dan vind ik dat ik alles goed gepoetst heb, dus gebeurt dat stoppen 8x, 'leuk hoor'...!

Dairy Beat 26-01-2016

N.B.,
Nu weer ruim 3 maanden later kan ik enkel mededelen dat de kracht en gebruikstijd van deze tandenborstel nog verder zijn afgenomen, en dat het dus niet lang meer zal duren tot die rijp is voor de dump.
Dat voor een borstel van nog geen jaar oud, á 59,95, met een dus zéér slechte prijs- kwaliteitsverhouding.
De firma Braun moet zich doodschamen...!!!

TB1975 24-03-2015 Product jaar of meer in bezit

In het begin was het een prima tandenborstel, maar nu na een jaar ben ik steeds minder tevreden. Na 1x poetsen is de kracht al zoveel afgenomen dat ie weer op de lader moet, en dan is de volgende ochtend nog steeds niet volledig geladen. Op zich prima mee gepoetst afgelopen jaar, maar om nu een tandenborstel van €90 (jaar geleden) al weer te moeten vervangen vind ik zonde vh geld....

vraagjevraagje 23-11-2014 Product kwartaal in bezit

Gewoon een goede tandenborstel. alleen minpunt de accu had zelf liever een lithium baterij erin gezien. En nu hebben ze de oplader naar 0,8 watt gedaan de oude geeft 2 watt af dus die laadt ook sneller/beter. gewoon je oude lader blijven gebruiken.

oepserdefloeps 08-03-2015 Product half jaar in bezit

Prima tandenborstel die z'n werk goed doet met behoorlijk resultaat. De crossaction-borstels zijn zeker een anvulling voor een extra schoon gebit. Accu gaat iets minder dan een week mee bij 1 persoon 2x daags poetsen.

Simone 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat het belooft

Een degelijke en betrouwbare elektrische tandenborstel van Oral-b. Geen onnodige poespas. Poetst fijn (niet te hard, niet te zacht). Door middel van trillen geeft de tandenborstel aan wanneer er gewisseld moet worden van plek. Met timer van twee minuten. Erg gemakkelijk in gebruik.

joopies1 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Oral-B PRO 2000 Elektrische Tandenborstel

Uitstekende borstel van Oral-B, met het aantal poetsbewegingen van 8800 en 40000 pulserende bewegingen per minuut wordt het gebit zeer goed gereinigd.

Inge 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tandenborstel, maakt je gebit goed schoon.

Ik heb deze tandenborstel nu een paar dagen in mijn bezit. Mijn vorige Braun tandenborstel is ruim 10 jaar meegegaan tot de batterij lam werd en ik nu deze heb gekocht. Mijn hoop is dat deze tandenborstel ook weer zo lang mee gaat, we zullen zien. De vormgeving is erg mooi, het lampje wat gaat branden als je te hard poetst handig. Na 30 seconden geeft hij aan dat je van kwadraat moet wisselen. Daar krijg ik wel de zenuwen van omdat je dan vlug naar de volgende kant moet. Maar, handig is het wel want nu weet je wel dat je precies 2 minuten poetst. Bij het poetsen van de binnenkant van de boven tanden kriebelde het heel erg de eerste 2 dagen, door de sterke trillingen. Dat was geen fijn gevoel. Het is nu minder, misschien omdat de batterij al weer iets lager is of omdat mijn gebit eraan is gewend.

marjolein 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel

Je krijgt er schone tanden van. Het Poetst erg prettig. Ik vond het leuk dat ik er 4 verschillende opzetborstels bij kreeg. De batterij is alleen erg snel leeg.

diana90 09-11-2014 Product kwartaal in bezit

Sinds kort ben ik weer overgestapt op een elektrische tandenborstel. Vroeger had ik er ook een voordat ik een (plaatjes)beugel kreeg. Toen ben ik overgestapt op de handtandenborstel. Nu, jaren later, heb ik wel nog een draadje achter mijn tanden en wilde ik het opnieuw proberen.
De Oral-B pro 2000 heeft een leuke lichtblauwe kleur en het is heel prettig dat er 2 standen op zitten. Nu poets ik bewuster ook mijn tandvlees. Handig trucje dat ze ingebouwd hebben is dat er iedere 30 seconden een hulptrilling komt, waardoor je weet hoe ver je bent in de tijd en dat je moet wisselen naar een andere tandhelft.
Mijn tanden voelen heel schoon aan, net iets schoner dan met de handtandenborstel, zeker kort bij de tandvleesrand.
Maar... er zit wel een groot nadeel aan. Ik kom niet goed onder het draadje achter mijn ondertanden in. Daarvoor moet ik nog steeds mijn handtandenborstel gebruiken, om te voorkomen dat er tandsteen komt. Wat wel jammer is, is dat mijn oude opzetstukjes die ik nog had van de oude Oral-B elektrotandenborstel niet op deze versie passen. En dat terwijl ze toch al jaren beweren dat alle opzetstukken op alle borsteltjes zouden passen.
Kortom: goede prijs kwaliteit verhouding (maar het blijft nog steeds een hoge investering omdat de opzetstukjes sneller verslijten door dat draadje en duurder zijn dan handtandenborstels), 2 fijne pulsfuncties maar net niet flexibel genoeg in gebruik om achter een draadje goed te kunnen poetsen.

bert2004 24-04-2016

Sorry, maar de borsteltjes zijn wel uitwisselbaar met mijn elektrische borstel van 10 jaar terug. Ik weet niet hoe oud die van jou is.

MarielleK 31-10-2014 Product maand in bezit

Vanwege een test deze elektrische borstel ontvangen. Voorheen poetste ik met een handtandenborstel. De Pro 2000 is een zeer prettige en goedwerkende tandenborstel met poetstijdindicator, 30 seconden per kwadrant, en poetsdrukindicator, bij teveel druk op tandvlees gaat er een rood lampje branden!
Ik ben erg tevreden over de borstel met crossaction opzetborstel, mijn tanden voelen sinds het gebruik tandartsschoon.

Konijntje94 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Toppertje

Nu enkele weken in het bezitnvan deze electrische tandenborstel. En wauw wat een verschil met een normale tandenborstel. Eenvoudig in gebruik. Handige timmer en druksensor als je te hard poetst. Mijn mond is vele maler schoner. En ik heb geem last meer van gevoelig tandvlees. Poetsen onder de douche is ook geen enkel probleem. Super.

Pluspunten

• Water bestendig
  • Goede prijs
  • Timmer aanwezig

Minpunten

• Geregeld opladen

ivonne 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super tandenborstel!

Maakt weinig geluis, supersnel en bijte hard drukken gaat er een lampje aan. Reinigt mijn tanden echt heel grondig. Alom een heerlijke aankoop!

Pluspunten

• Grondig
  • Snel
  • Seintje bij hard drukken

Sylvia 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Schoon gevoel na het poetsen, had wel minder geluid mogen maken

Dat deze tandenborstel grondig poetst merkte ik meteen al. Wel moest ik even wennen, de eerste dagen waren mijn tanden een beetje gevoelig, maar dat is snel over gegaan. Het enige minpunt(je) vind ik het harde geluid dat met het poetsen gepaard gaat.

EleAria 02-11-2014 Product maand in bezit

Wat een fijne tandenborstel. Heb hem nu een aantal weken geprobeerd en hij bevalt goed. Al na de eerste poetsbeurt voelden mijn tanden glad en schoon aan. Ben heel tevreden.

KMaas 31-10-2014 Product maand in bezit

Ik vind het een geweldig product. In de reclame zeggen ze: "Een tandartsschoon gevoel", nou hier is NIETS van gelogen. Je hebt na het poetsen inderdaad een tandartsschoon gevoel er aan over gehouden!

Ik vind hem ook zeer makkelijk in gebruik. De levensduur van de batterij is ook vrij lang.

Enige minpuntje is toch wel het geluid dat de tandenborstel produceert tijdens het poetsen. Dit had wat minder mogen zijn, maar verder een geweldig product!

mies1981 30-10-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een tijdje heb ik de pro 2000 in huis. HIervoor poetste ik handmatig. Na de eerste keer poetsen voelde ik meteen verschil, hele gladde schone tanden. Nu na een paar weken is dit nog steeds. Ik flos nog wel maar het zou bijna niet meer hoeven. Het aan/uit knopje is wat klein en hij maakt best wat lawaai, maar verder ben ik om geen gewone tandenborstel meer voor mij.

Resaja 28-10-2014 Product paar weken in bezit

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van dit knappe staaltje
techniek.
De Oral B Pro 2000.
Als lid van een testteam heb ik deze vijf weken geleden welkom
mogen heten. Voorheen was ik altijd gewezen op een
handtandenborstel, maar sinds ik de elektriche tandenborstel heb ben ik verkocht.
Hij ligt makkelijk in de hand en het resultaat mag er wezen.
Gelijk na de eerste poetsbeurt voelde ik zichbaar het verschil.
Mijn tanden worden grondig gereinigd en voelen nu net zo glad aan als na een tandartsbezoek.
Mijn tanden glanzen meer en ik hoef er niet zo vaak meer bij te flossen. Het enige nadeel wat ik ondervind is dat het opladen erg veel tijd in beslag neemt (22
uur ). Buitenom dat ben ik zeer te spreken over de Pro 2000.

Jessica.S 16-10-2014 Product maand in bezit

Ik gebruik deze borstel nu een maand. Ben na de wen periode zeer tevreden over de borstel en het poetsresultaat. Wennen is het trillen en de signalen die aangeven dat je van kwadrant moet wisselen. Voordeel is dat je niet snel te lang meer poetst en tandenpoetsen wordt een fluitje van een cent. Direct ervaar je een fris en tandenschoon gevoel. Mijn tanden voelen de hele dag glad aan. De crossaction borstel haalt restjes goed tussen de tanden uit. Na verloop van tijd ook tandplak vermindering. Als je een no-nonsens en goede borstel wilt, raadt ik deze van harte aan. Minder extra opties waarvoor je ook betaalt, maar net zo goed.

Kelly Kester 06-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik vind deze tandenborstel Geweldig! Mijn tanden voel glad en schoon die hele dag lang. Ik laad die tandenborstel gewoon nachts op en hij is morgens klaar. ZEKER EEN AANRADER!