Philips Sonicare DiamondClean HX9352VP - Reviews

Timer
Laadstation

Louise 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super schoon

Fijn in gebruik, de verschillende standen zorgen voor een super schoon gevoel. Design ziet er goed uit. Eerst even wennen is het wel. Pas na 5 dagen kietelde het niet meer tijdens het poetsen.

Whitelover 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Maakt de tanden super schoon! Fijn in gebruik, jammer dat de accu's zo snel kapot gaan. Maakt de tanden witter.

Pluspunten

• Wittere tanden

Minpunten

• Accuduur

KK 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Friends recommend it to me! This Philips Sonicare electric toothbrush provides optimal cleaning between teeth and along the gumline for improved gum health in just two weeks. And this toothbrush also with Sensitive Mode: Gentle, yet thorough cleaning for sensitive gums. It's quite good for my sensitive tooth

RCH 01-11-2016

hoge snelheid, goede accuduur, zeer uitgebreid

Deze tandenborstel maakt tanden glad, kan zeer snel poetsen, polijsten en nog veel meer. De accu gaat lang mee. De bijgeleverde etui oplader is tof en de oplader met glas is handig.
Perez 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

mooie product

Very nice product, works very good and easy to use it.
I like the black colour. Very elegant, a bit expensive but at the end you have a good product in your hand.

Danny 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips sonicare diamondclean black

Na jarenlang een oral-b electrische tandenborstel te hebben gehad en na het lezen van veel positieve reviews voor deze sonicare tandenborstel gekozen.
Het is aan het begin even wennen omdat de poetsbeweging van deze Philips niet te vergelijken is met de heen en weer draaiende beweging van de oral-B borstel.
Ik heb deze tandenborstel nu 2 weken in gebruik en wil niet meer terug. Vanaf dag 1 al gladdere tanden, de tandenborstel is een heel stuk stiller en lichter van gewicht dan de oral-B. Ik heb hem na aanschaf netjes eerst 24 uur opgeladen en tot nu toe al 2 weken niet hoeven opladen dus de 3 weken die Philips zegt begin ik aardig te geloven.
Klein nadeeltje t.o.v de oral-B is dat de opzetborstels niet duidelijk verschillend zijn de oral-B heeft duidelijk gekleurde ringen om de borsteltjes uit elkaar te houden, op de Philips borsteltjes staan figuurtjes (driehoekje/vierkantje/rondje)
Binnenkort willen we de witte diamondclean aanschaffen voor mijn vrouw.

Bee 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Sonicare tandeborstel - prima aankoop

Fijne tandenborstel. Maakt heel goed schoon. Duurt even voordat je echt aan de slag kunt (24 uur opladen en even wennen), maar is de moeite meer dan waard.

Marcel de Winter 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooietanden

super schone tanden. alleen vervelend dat de borstel niet onder de douch mag worden gebruikt. de standen zijn niet makkelijk te veranderen.

Esther 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer fijne tandenborstel

Overgestapt van oral b naar sonicare. Het poetst anders maar vind hem zeer fijn in gebruik. De meerdere opties zijn erg handig. Opladen in het glas en dan bijna pas na drie weken weer te hoeven opladen is zeker een pluspunt. Je krijgt een mooi hoesje erbij om je tandenborstel mee te kunnen en tevens te kunnen opladen onderweg. Ik ben super enthousiast

Petra 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Superschoon

Mijn tanden zijn nu enorm glad vergeleken bij mijn vorige elektrische tandenborstel. Het leek na 1 keer poetsen alsof mijn tanden witter waren geworden!

Davey 30-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeker een van de beste in zijn soort.

Deze tandenborstel is net zo fijn als hij eruit ziet. In alles lijkt hij perfect te zijn... tandenpoetsen is geen straf meer. Ontzettend schoon gevoel en een plaatje in de badkamer.

Daantje 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Diamond clean

Complimenten van mijn tandarts op een week al duidelijk verschil met vorige tandenborstel. Meer plaque verwijderd, tanden voelen gladder aan. Geen bloedend tandvlees.

AM 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Sonicare DiamondClean

Ontzettend fijne elektrische tandenborstel. Heb echt het idee dat mijn tanden veel schoner zijn en mijn tandvlees zacht gemasseerd wordt. Een leuke bijkomstigheid is het design. Echt een aanrader.

Martijn 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Superieure tandenborstel

Ter vervanging van een concurrerend tandenborstelmerk een Philips Sonicare Diamondclean gekocht - wat een verschil! Degelijk, licht, stil, met een stijlvolle manier van opladen en een reisetui dat ook de accu vult. Handig!

toothbrusher 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nice design

Like the design of this SKU,and it is quite user friendly. The black one and pink one have good color. However it might be overpricing.

Claudia 25-06-2016 Product jaar of meer in bezit

top product

In het begin even wennen aan het geluid, maar daarna alleen maar fijn en goede resultaten. Zelf heb ik hem dus al een tijdje, nu een zwarte versie gekocht voor mijn man.

Martijn 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Na 2 jaar gaan de tandenborstels kapot

Na 2 jaar gaan de tandenborstels kapot , ik gebruik ze graag maar zou het fijner vinden als ze wat langer mee zouden gaan.

LTU 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tandenborstel

Een tijdje op proef gehad deze tandenborstel en deze presteerde voorbij mijn verwachtingen. Jarenlang gepoetst met de elektrische tandenborstel van het andere merk, maar de Sonicare Diamond Clean Black Edition gaf een schoner eindresultaat. Na deze proeftijd heb ik dezelfde Sonicare aangeschaft

Robert 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling tandenborstel soniccare

apparaat is heel fijn in gebruik tanden worden voelbaar schoner ook licht het toestel heel fijn in de hand.

Sven 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal Top

Top ding zowel in gebruik als in vormgeving! Het glas staat chique op het nachtkastje, het reisdoosje heb ik nog niet hoeven gebruiken maar ziet er ook super degelijk uit.