Philips AirFloss HX8255 - Reviews

grondige reiniging, refresh
Laadstation
Elektrische flosser

b.h. van der Horst 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

als ie het doet, werking goed

als ie het doet is de werking goed. al een defect na een dag of zeven. de tweede al defect na vijf dagen!!!!!! Puur mechanisch probleem

pauljacobus 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Na enkele maanden intensief gebruik - 2 personen 2 x per dag - geen problemen geconstateerd. Dat hoort natuurlijk ook, maar toch. De airfloss gaat ook mee op vakantie want het is een handzaam apparaat. Als je alleen airflosst (naast gewoon poetsen) dan loop je nog wel de kans dat niet alles weg is gepoetst, dus ik gebruik ook af en toe nog interdental borsteltjes.

woske 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Erg handig in gebruik, lekker fris in combinatie met mondwater. Daar waar de tanden erg dicht tegen elkaar zitten heeft het apparaat wel moeite er tussendoor te spuiten. Al met al ben ik erg tevreden over deze aankoop.

R.P. Rotscheid 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

voldoet volledig aan de verwachtingen.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding; modern design en frisse kleuren.

Berisha1961 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met uw product, gebruik hem dagelijks en resultaat is duidelijk zichtbaar. Philips heeft een goed product geleverd wat duidelijk beter werkt van flossen en tandenstokers

colette83 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

prima apparaat, werkt goed. enige min puntje...het reservoir zou groter mogen. je moet m namelijk na iedere keer gebruiken opnieuw bijvullen.

Hannekeloos 30-06-2015 Product paar weken in bezit

Philips airfloss is een prima toevoeging op je dagelijkse mondhygiëne. Apparaat is makkelijk in gebruik.

Erna 1959 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het verwijderd goed tussen de tanden en verzorgd het tandvlees om zodanig in een betere conditie te komen

Flosser48 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

De Airlosser werkt goed en gemakkelijk. Het verwijdert resten tussen tanden en kiezen erg goed. Het apparaat overtreft mijn vewachtingen. Het laden gaat ook snel.

Niels_23 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig in gebruik en direct resultaat. Hopelijk op lange termijn een beter en gezonder tandvlees.

Patrick Tank 22-06-2015 Product paar weken in bezit

goed apparaat voor het verwijderen van resten. misschien is de top iets fragiel. maar tot nu toe geen problemen

Laur 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Flossen met dit apparaat is gewoonweg leuk! De straal water en lucht voelen prettig aan en het gebit na reiniging is écht schoon. Het verwijdert zeker zo veel als tandenstokers.
Het apparaat blijft lang opgeladen.
Enige nadeel is het kleine waterreservoir, iedere reinigingsbeurt even bijvullen.

Linne50 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Superfijn apparaat! Hoorde pas later van jullie cashback actie, heb helaas de verpakking met streepjescode weggegooid. Hoop dat dat geen probleem is.

pammy 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat. Werkt verbluffend goed. Wil hem nu al niet meer missen. Maakt de tanden bijzonder goed schoon. Ik zou hem aan iedereen willen aanraden. Ook heel prettig dat er extra accessoires bijzitten en een tasje om hem op reis mee te nemen. Ik adviseer om mondwater te gebruiken. Is ook lekker fris.

Claudiajazz 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Super fijn apparaat je bent met een paar seconden klaar en merkt net een paar dagen al verbetering. Super ik wil nooit meer zonder

Paul24601 13-06-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak is goed, want je bent snel klaar op de dagen waarop je niet met draad flost. Het reservoir mag wel wat groter. Apparaat zit stevig in elkaar en de batterij gaat lang genoeg mee. Kan de aan/uit knop wel missen, die zit ook niet op mijn tandenborstel. Lijkt me hier dus ook niet nodig.

Frank12 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het verwijderen van de spuitmond gaat niet soepel. Verder werkt de Airfloss snel en makkelijk. Zeker een aanrader door de cashback-actie van Philips!!

Frank12 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt snel en simpel. Het enige wat niet soepeltjes gaat, is het verwijderen van het spuitmondje. Daar is wat kracht voor nodig.

ds_apache 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijker en minder pijnlijk dan flossen of stokeren, maar wel hetzelfde resultaat. Eerste dag licht bloedend tandvlees, dag twee al minder en dag drie niet meer.

gvandenheuvel 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het waterreservoir wat klein.Verder een gebruiksvriendelijk en naar het lijkt kwalitatief uitstekend produkt(heb het echter pas 3 dagen in gebruik en kan dus nog niet volledig beoordelen.