Philips AirFloss HX8255 - Reviews

Poetsstand
grondige reiniging, refresh
Laadstation
Elektrische flosser

Beoordeling op basis van 131 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

colette83 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

prima apparaat, werkt goed. enige min puntje...het reservoir zou groter mogen. je moet m namelijk na iedere keer gebruiken opnieuw bijvullen.

Diederik1 07-04-2017

Snel kapot, en klein reservoir

Ging al na 6 maanden kapot, heb gelukkig mijn geld terug gekregen. Veel te klein reservoir, als je hem op stand drie zet haal ik het niet om een keer te flossen. Is er misschien een in de ontwikkeling met een verbeterde duurzaamheid?

Moga 20-12-2016

Begeeft het precies na 2 jaar

Leuk ding maar Begeeft het uit het NIETS na 2 jaar. Dus zo een duur ding voor een duur van 2 jaar zou ik u niet aanraden

b.h. van der Horst 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

als ie het doet, werking goed

als ie het doet is de werking goed. al een defect na een dag of zeven. de tweede al defect na vijf dagen!!!!!! Puur mechanisch probleem

Gor43 09-06-2016

Praktisch en eenvoudig systeem

Zeer tevreden over aanschaf van Airflos! In het hele begin was het even wennen, maar dat is met alle nieuwe dingen. Reinigen tussen de tanden is nooit zo prettig geweest. Dank U!

Alex36 17-04-2016

2de keer kapot!

Als het werkt, een prima product. Ik mis het als hij niet werkt...
Maar de kwaliteit is dramatisch.
De 1e hield het 8 maanden vol, de 2e - 1,5 jaar. Maar hij is weer stuk! De accu is vol, maar hij doet niks, geen drukopbouw, geen enkele reactie.

IGS88 26-08-2015

Ideaal voor lastige plaatsen en lekker snel

Ideaal aan de airfloss vind ik dat je er op plaatsen bijkunt die lastig anders te bereiken zijn. Zo heb ik een vulling aan de rand van een kies, dit zorgt ervoor dat ik met flosdraad nauwelijks bij kan en met de airfloss is dat zo opgelost, waar ik vroeger 2 min mee bezig was kan ik nu in een halve minuut doen, waardoor je direct veel vaker goed je tanden schoonmaakt. Top dus.

pauljacobus 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Na enkele maanden intensief gebruik - 2 personen 2 x per dag - geen problemen geconstateerd. Dat hoort natuurlijk ook, maar toch. De airfloss gaat ook mee op vakantie want het is een handzaam apparaat. Als je alleen airflosst (naast gewoon poetsen) dan loop je nog wel de kans dat niet alles weg is gepoetst, dus ik gebruik ook af en toe nog interdental borsteltjes.

woske 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Erg handig in gebruik, lekker fris in combinatie met mondwater. Daar waar de tanden erg dicht tegen elkaar zitten heeft het apparaat wel moeite er tussendoor te spuiten. Al met al ben ik erg tevreden over deze aankoop.

R.P. Rotscheid 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

voldoet volledig aan de verwachtingen.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding; modern design en frisse kleuren.

Berisha1961 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met uw product, gebruik hem dagelijks en resultaat is duidelijk zichtbaar. Philips heeft een goed product geleverd wat duidelijk beter werkt van flossen en tandenstokers

Saar 07-07-2015

ik vind de Airfloss geweldig

Sinds een paar weken gebruik ik de airfloss dagelijks en ik vind hem geweldig. in plaats van een tandenstoker na het eten pak ik de airfloss en mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest.

Hannekeloos 30-06-2015 Product paar weken in bezit

Philips airfloss is een prima toevoeging op je dagelijkse mondhygiëne. Apparaat is makkelijk in gebruik.

Erna 1959 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het verwijderd goed tussen de tanden en verzorgd het tandvlees om zodanig in een betere conditie te komen

Flosser48 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

De Airlosser werkt goed en gemakkelijk. Het verwijdert resten tussen tanden en kiezen erg goed. Het apparaat overtreft mijn vewachtingen. Het laden gaat ook snel.

Niels_23 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig in gebruik en direct resultaat. Hopelijk op lange termijn een beter en gezonder tandvlees.

Patrick Tank 22-06-2015 Product paar weken in bezit

goed apparaat voor het verwijderen van resten. misschien is de top iets fragiel. maar tot nu toe geen problemen

Laur 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Flossen met dit apparaat is gewoonweg leuk! De straal water en lucht voelen prettig aan en het gebit na reiniging is écht schoon. Het verwijdert zeker zo veel als tandenstokers.
Het apparaat blijft lang opgeladen.
Enige nadeel is het kleine waterreservoir, iedere reinigingsbeurt even bijvullen.

Linne50 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Superfijn apparaat! Hoorde pas later van jullie cashback actie, heb helaas de verpakking met streepjescode weggegooid. Hoop dat dat geen probleem is.

pammy 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat. Werkt verbluffend goed. Wil hem nu al niet meer missen. Maakt de tanden bijzonder goed schoon. Ik zou hem aan iedereen willen aanraden. Ook heel prettig dat er extra accessoires bijzitten en een tasje om hem op reis mee te nemen. Ik adviseer om mondwater te gebruiken. Is ook lekker fris.