Grundig TB 8030 - Reviews

standaard/clean, massage
Timer
Laadstation

8ty 20-03-2012 Product half jaar in bezit

Ik ben nog steeds zeer tevreden. Borstel doet het nog steeds prima. Ik zet hem twee keer per maand op de oplader en heb dan weer voldoende stroom om tijden ongestoord te poetsen. Tandarts en mondhygienist zijn zeer tevrden, ze hadden de laatste keer geen opmerkingen behalve dat het gebit goed onderhouden is.

reina23 06-03-2012 Product kwartaal in bezit

Ik heb dit apparaat nu enkele maanden in gebruik. Ik had hem gekocht voor mijn vrouw maar die kon er niet aan wennen. Als je op de knop drukt barst er nl. een stuk geweld los waar de een niet tegen kan en de ander (uiteindelijk) wel. Ik ga eens per half jaar naar een mondhygienist die altijd wel iets aan te merken heeft op mijn poetsprestaties. Nu kreeg ik echter te horen dat het 'uitstekend' was.
Nb. Met geen enkele tandenborstel krijg je de ruimte TUSSEN de tanden schoon, dus ook met deze niet. Daar moet je ragertjes (geen floss)voor gebruiken.
Het enige minpuntje aan de tandenborstel is dat hij om de zoveel tijd even 'hapert' om aan te geven dat je naar een volgende plek moet en dat hij na een bepaalde tijd gewoon stopt omdat je dan kennelijk lang genoeg gepoetst hebt. Dat wil ik zelf wel uitmaken.
Resume: een goede koop voor weinig geld

hanshelder 18-12-2011 Product maand in bezit

Geweldige tandenborstel en dat voor nog geen € 50,00. Altijd een Braun gebruikt, maar die kun je eigenlijk niet vergelijken met deze. Wat een verschil. Wel eerst even wennen aan het sonische poetsen, maar na een paar dagen ben je eraan gewend. Na het poetsen een heel schoon en fris gevoel in de mond.

8ty 01-12-2011 Product paar weken in bezit

De 8030 is ook een perfecte borstel. Hij maakt op een hogere frequentie schoon, namelijk met 37000 trillingen. De borstel kan ook in twee rustiger standen schoonmaken. De borstel heeft een twee minuten timer die om de 30 seconden een signaal geeft om door te gaan naar de volgende gebitssectie. Na twee weken gebruik worden mijn tanden al witter, de koffie en thee aanslag verdwijnt. In deze twee weken heb ik de borstel nog niet moeten opladen, hij blijft nog steeds doorgaan. Deze borstel kost 50 euro (bij oa Conrad) en wordt net als de 7930 geleverd met een groot aantal accesoires. Al met al een prima borstel voor een prachtige prijs