Cresta KTS969X - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ellen 19-01-2018

Prima warmtedeken

De deken warmt snel op en is machinewasbaar wat ik zelf erg prettig vindt. Ook is de deken iets groter dan gemiddeld. Dat de bedrading voelbaar zou zijn zoals in bovenstaande review is bij onze deken absoluut niet het geval, gewoon een prima warmtedeken die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Afmeting
  • Extra voetenwarmte
  • Wasbaar

ansje 09-11-2015
  • Product maand in bezit

Toen ik dit elektrisch deken kocht was ik redelijk tevreden met de snelheid van opwarmen van het deken. HELAAS voel ik de verwarmingsdraden door het molton en flanellen laken heen. Ik heb er blauwe plekken van gekregen!! Erg pijnlijk, ik kon alleen maar op mijn rug liggen, want die draden voelen keihard. Het enige dat helpt is een extra flanellen kussensloop op de draden leggen, zodat ik ze niet meer voel. Hierdoor moet het electrisch deken harder werken, om mij de warmte te laten voelen. Bij mijn benen heb ik er geen last van. Ik raad het kopen van dit deken af!

ansje 04-01-2016

electrisch deken geeft nog steeds pijnklachten bij heupen. Ik verdraag de draden niet meer, de striemen staan in mijn heupen. Hopelijk neemt marskramer dit ondeugdelijke product terug!
Het deken is nu 2,5 maand in mijn bezit. gebruiksgemak en mogelijkheden beiden een 1.