Kobo Libra H2O wit

PocketBook InkPad 3 Pro grijs, Metallic

PocketBook InkPad 3 zwart

PocketBook InkPad 3 zwart
Bekijk alle E-readers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Kobo Libra H2O wit op Kieskeurig.be.

Marieke 29-11-2019

Makkelijk in bediening

Geschreven voor: Kobo Libra H2O wit

Ook ik heb dit apparaat gekocht omdat mijn Sony e-reader na 10 jaar trouwe dienst overleed. Ik heb eerst getracht te lezen via mij tablet. Maar door het ontbreken van e-ink technologie, blauw licht scherm, het niet kunnen lezen bij (fel) zonlicht en het gewicht van de tablet toch voor een e-reader gekozen.

De batterij gaat lang mee, het touch screen werkt goed en is goed leesbaar en is super licht. De bediening werkt redelijk intuītief. Ik ben een blij mens!

Minpunten vind ik het niet meeleveren van een korte gebruikershandleiding. Deze kan je wel opzoeken op internet.
Het bijbehorende hoesje (aan te raden als je de reader mee op pad neemt) is lichtgewicht mooi en handig, maar wel schrikbarend duur. Bijna 40 euro.

Pluspunten

• Licht
  • Duidelijk kantelbaar touch screen
  • Aan omgevingslicht aanpassend scherm
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Kosten bijbehorend hoesje
  • Geen korte gebruikershandleiding,wel via internet

Jacob 17-11-2019

E-reader, ligt prettig in de hand, een goed leesbaar scherm

Geschreven voor: Kobo Libra H2O zwart

Mijn oude Sony e-reader is aan zijn eind, daarom een nieuwe e-reader nodig.
Gekozen voor de Kobo Libra, omdat deze prettig in de hand ligt en schermverlichting biedt,
wat rust biedt aan mijn ogen. Het aanpassen van het type licht, van helder op de dag naar licht zonder blauw tinten wanneer je naar de avond/nacht toegaat, maar dat mijn biologische klok niet in de war raakt en ik als het ware lezen in slaap kan vallen.

Pluspunten

• schermverlichting
  • accu duur (lang)
  • ligt prttig in de hand
  • lichtgewicht

Minpunten

• nog niet ontdekt

G.Peskens 28-03-2020

Connecteraansluiting is na 1 jaar zeer slecht.

Geschreven voor: Kobo Libra H2O zwart

Ik ben ruim een jaar in het bezit van 2 Kobo Aura ONE- e-readers.
Als ereader beoordeel ik ze als goed, echter van beide is nu de connector om de accu op te laden defect. Door met de aansluitkabel te bewegen ( in een bepaalde stand zetten) lukt het zeer moeizaam om de readers op te laden.Dus als de levensduur niet belangrijk is, is dit een aanrader.
Na een klacht bij bol.com werd mij verteld, dit valt buiten de garantie maar wij willen je op de volgende aankoop een korting van10 Euro geven.

Luc schouten 19-01-2020

Kobo libra H20 zwart

Geschreven voor: Kobo Libra H2O zwart

Ivm met een ongeval wilde ik weer wat gaan lezen om de dag door te konen. Na wat zoeken op internet en heb ik diverse merken met elkaar vergeleken. Ik kwam al snel bij deze e-reader uit. Hij is lekker licht en ligt lekker in de hand. De bediening is gemakkelijk. Na korte tijd was ik al aan het lezen.

Pluspunten

• Goed te lezen onder alle omstandigheden
  • Lange accuduur.