Philips AE2430/12 - Reviews

CD-speler
Type tuner
digitaal
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,9

MarinusGS 30-10-2015

Prima geluid

Geluid is goed en de bediening logisch en duidelijk. Het apparaat is licht en daardoor goed te hanteren.
Het design vind ik persoonlijk iets minder.

STOWI 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Gekocht voor mijn moeder.Heel gebruiksvriendelijk.Meer dan voldoende voorkeurszenders.Prima geluid.lijkt een degelijk apparaat en ziet er ook nog eens mooi uit.

Zeelandganger 09-03-2014

Matig

Radio doet erg plastic aan en heeft toch wel wat nadelen die mij toch van de koop af hadden laten zien als ik dat eerder had geweten.
De antenne is te kort voor een goede FM ontvangst in buitengebieden. Als je per ongeluk op scan drukt worden alle voorkeuze zenders overschreven met de nieuw gevonden zenders en dat is best balen als je met veel aandacht en geduld over iedere voorkeuze positie had nagedacht, kan je weer overnieuw beginnen.
De achtergrondverlichting is te vel als de radio continu op netspanning aangesloten is en deze is niet dimbaar.
Het mafste probleem wat wij ondervinden is dat het laagst mogelijke volume nog iets te hard is als je de radio op je bureau hebt staan en deze niet storend mag overkomen op telefoon/skype gesprekken. Het volume gaat in kleine stapjes en het verschil van compleet stil tot het eerste volume stapje is dus iets te groot.

kola2 10-01-2014 Product kwartaal in bezit

5,6
Had deze radio in Utrecht gekocht. Vanwege eenvoud en heldere bediening. In Arnhem is de ontvangst van deze radio echter bar slecht, helaas.

Mhuig 26-06-2013 Product paar dagen in bezit

Op de "gok" gekocht,tot nu toe zeer tevreden.
Makkelijk te installeren, zowel automatisch als handmatig.
10 voorkeur zenders is genoeg naar mijn mening.
Voor zo'n klein kastje komt er aardig geluid uit.
Zeker voor in de keuken of schuur is dit een prima "luxe" apparaat, voor € 45,00 bij Saturn.

eddepetje 16-08-2012

Prima radio voor weinig geld

Leuke radio, makkelijk af te stemmen, met een goed geluid. Perfect voor op een zolder of op het werk. Leuk design. En dat voor nog geen € 50,00.