Tiny Audio Wide - Reviews

FM, AM
Afspeelmogelijken
AM/FM radio, internet radio, mp3
Internet radio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Tiny Audio Wide op Kieskeurig.be.

D 18-02-2019

Alleskunner

Geschreven voor: Tiny Audio Wide

Design apparaat, je moet er van houden maar het is weer eens wat anders. Geluid is helder en warm. De ingebouwde equalizer is snert, bij de meeste instellingen is de bas heel overdreven maar met de handmatige instelling is het meestal wel goed te krijgen alhoewel de loudness functie onbruikbaar is door hetzelfde, veel te veel bas. Mogelijkheden zijn goed, internetradio doet het prima evenals dab radio. Aanmelden bij het webportal is nog niet gelukt.

Pluspunten

• veel mogelijkheden in een kastje
  • warm en helder geluid

Minpunten

• toonregeling

Jede 08-07-2017

Zeer gebruisvriendelijk, maar matige geluidskwaliteit

Geschreven voor: Tiny Audio Wide

Mooi vormgegeven apparaat met zeer gebruikersvriendelijke bediening. Het geluid is echter maar matig en is voor een product met deze prijs onvoldoende. Met de standaard equalizer-instellingen ronduit slecht,, met de custom instellingen matig tot redelijk. Ik luister meest klassiek, maar pop, jazz en folk klinken niet beter. Spraak is nog slechter, vooral als je de instelling 'news' gebruikt. De simpele boxjes bij mijn computer (zonder subwoofer). klinken stukken beter.

Pluspunten

• Mooi vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk
  • Spotify connect erg handig
  • Houdt instellingen vast bij uitschakelen netstroom

Minpunten

• Matige geluidskwaliteit