Hama DIR3100 - Reviews

USB-aansluiting

8,9

Peter 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Verzameling radio

Een Duits merk, Hama waar ik nog nooit van gehoord had. Alles tegelijk fm, digitale radio, internet radio met heeeeeeeeeeeeel veel zenders. Kleine display wat goed dimbaar is én een Nederlandse keuze instelling heeft. Mijn 1e toestel op dit gebied maar wat een wonder. Het geluid is goed maar geen bose of zo. Gewoon een mooi Retro uitziend model.

Pluspunten

• Alles kunner op radio gebied
  • Spotify connect inbegrepen

Minpunten

• Geen Bluetooth

eric stap 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

speelt alle bronnen af; internetradio, usb-stick, fm evt. via coaxkabel, dab+, spotify. Heeft equaliser om bass, treble en loudness te regelen, app voor android en apple, (w)lanaansluiting, 2 wekkers, 2,8 inch display.
uitgebreider vindt je geen ander apparaat.
geluid is voldoende, kan zeer hard onvervormd afspelen, geluid is echter niet muzikaal of warm.
incl. afstandsbediening.
mogelijkheden ongeëvenaard.
NB geen bluetooth, wel WiFi

Krabbe 11-02-2016

Hallo Eric,

Ik heb de zelfde radio, inderdaad mooi geluid echter heb ik 1 vraag.

Hoe zet je zenders in het geheugen van de radio, mijn radio geeft namelijk heletijd de melding : geen present of toegevoegd aan mijn favourieten, waar deze vervolgens niet tussen staat. Heb jij hier misschien tips en trucks voor ?

Alvast bedankt

eric stap 15-02-2016

2 x op memory drukken, dan verschijnt de mededeling opslaan in de display en dan voorkeurzender opgeven.

eric stap 15-02-2016

Ik bedoel memory knop ingedrukt houden