Sangean WFR-28D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sangean WFR-28D op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henri 57 09-07-2013
Geschreven voor: Sangean WFR-28D

Geluidskwaliteit: Eerst even wennen aan de luidspreker, gelukkig kun je de klank bijstellen.Dat kan niet op de line out, via de versterker .
Mogelijkheden: Geen Middengolf en Kortegolf maar voor de rest zeer compleet. Internetradio is snel met zoeken. Bok radio is zo gevonden en via Frontier Silicon service voor in te stellen.DAB is nu ook in de lucht nu met 11 zenders. alleen de FM is waar ik woon een beetje matig je moet de telescoop antenne draaien voor goede ontvangst. via USB is ook nog eigen muziek te horen, en via NAS of PC kun je muziek streamen.
gebruiksgemak: via je mobiel kun je de wfr28d ook bedienen.
Vormgeving/Degelijkheid:De wfr28d is breed valt niet gouw om. De batterijen zijn er moeilijk in te zetten daar is kracht voor nodig. Maar kunnen er in blijven zitten. Verder is de telescoopantenne kwetsbaar door de hoog opstaande rand wat deuken veroorzaakt. Al met al een fijne radio die goed bevalt...