GROHE Rainshower SmartControl 360 DUO douchesysteem met thermostaatkraan

Type/soort
Douchesystemen
Kleur(en)
chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Rainshower SmartControl 360 DUO douchesysteem met thermostaatkraan op Kieskeurig.be.

ester 15-02-2016
  • Product maand in bezit

Wat een goede toevoeging aan het assortiment van Grohe. Het SmartControl douchesysteem werkt precies zoals je verwacht. Een fijne brede douche kop, met een chique bedieningspaneel als je geen rainshower wil. Keurig afgewerkt met oog voor detail en super fijn in het gebruik. Makkelijk in onderhoud door strakke afwerking

M. S.-v.V. 04-05-2020

Mooi ontwerp ... heerlijk douchen!

Geschreven voor: GROHE Rainshower SmartControl 360 DUO douchesysteem met thermostaatkraan

Met een mooi ontwerp, eenvoudige bediening en heerlijke douche is dit één van de hoogtepunten van onze nieuwe badkamer. We moesten wel de druk vanuit onze ketel iets aanpassen om het effect van de massagestraal te merken.
Bij onze versie was het planchet op de kraan van kunststof dat helaas al snel kromtrok en zo ging schotelen. Zonder problemen ontvingen we vanuit garantie binnen een paar dagen van Grohe een nieuwe versie waarbij het bovenblad van glas is. Dit zal niet meer kromtrekken. Prettig geregeld!
Heel tevreden!

Pluspunten

• Ontwerp
  • Massagestralen
  • Bedieningsgemak
  • Breed douchebereik
  • Glazen planchet (nieuw model)

Minpunten

• Kunststof planchet (oud model)

Pjortur fra Torfa Husid 22-10-2017

Top douche!

Regendouche klinkt en is goed maar bij dit apparaat is de schakeling naar massage stralen echt een pluspunt. Werkelijk elke cent waard maar voor een goede (lage) prijs wel even Googelen.

Pluspunten

• Grote douchekop
  • Veilige bediening

Minpunten

• Handdouche is zonder jetstream..