Sony Cyber-shot HX99 zwart

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
28 x optische zoom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot HX99 zwart op Kieskeurig.be.

Marten 06-08-2019

Prima camera

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Het is een mooi compacte camera met zeer goede prestaties. Habndig om op wandelingen etc. mee te nemen

Pluspunten

• Licht
  • Groot zoombereik

Minpunten

• Nog niet gevonden

Maurice 21-07-2019

Super compact

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Camera gekocht bij Kamera Express. Toestel is echt zeer compact en je kunt er echt goed mee inzoomen. Kantelbare scherm is ook handig en het toetel is direct koppelbaar aan je smart phone.

Pluspunten

• Formaat
  • Stevigheid

Minpunten

• Tot nu toe geen

Shanna 09-07-2019

Fijne en lichte camera

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Ik ben erg blij met de camera, gister gebruikt bij een concert en top beelden. Vind het ook fijn dat hij niet te groot is en erg licht, wat gebruik voor mij makkelijker maakt.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherp beeld

David 22-05-2019

Fijne opvolger van de HX90

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Deze camera gekocht als opvolger van de HX90. De eerste indruk is dat hij bijna hetzelfde is, maar verwacht wel nog betere kwaliteit en stabiliteit. Enige grote verschil wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat er een Micro SD kaart in moet in plaats van een reguliere SD kaart, dus die moest wel even opnieuw gekocht worden. De zoom blijft ideaal en hij ligt lekker in de hand. Er is nu ook een mogelijkheid om foto's te maken in RAW.

Pluspunten

• Zoombereik
  • Zelfde accu als de HX90
  • Meerdere opties om te filmen
  • RAW mogelijkheid

Minpunten

• Van SD naar Micro SD

Roca53 21-03-2019

Compacte camera voor op reis

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Heb camera gekocht als vervanger van mijn HX20. Geweldige verbeteringen. Nog steeds zo handzaam en vriendelijk in gebruik. Nog betere foto’s.

Pluspunten

• Zoom
  • Handmatige bediening
  • Compact

Aniek 04-03-2019

Compact en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Camera gekocht bij Kamera Express. Compacte en zeer gebruiksvriendelijke camera. Mooi design en maakt uitstekende foto's. Prima prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kwaliteit foto's

remon van der Sanden 29-01-2019
  • Product gekregen

Fijne handzame goede camara.

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

hebben deze foto camara gekregen ivm zwangerschap eerste kindje.

de camara is handzaam, makkelijk mee te nemen, en heeft super beeld.

nu zijn we voor de komende jaren verzekerd van mooie beelden van ons eerste kindje.

Pluspunten

• handzaam
  • filmen en foto's in 1 apparaat.

Nico 17-01-2019

Kan alles, groot helder scherm, viewfinder, veel zoom, 4K

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Naast fotograferen kan dit toestel ook filmen in 4K. Heel overzichtelijk menu. Prima kantelbaar scherm.
Met de viewfinder kun je ook in fel licht prima uit de voeten.
Heel veel zoom voor zo'n klein toestel.
Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd. Je kunt er echt alles mee. Top.

Pluspunten

• helder kantelbaar scherm
  • viewfinder
  • 4K, zowel foto als film
  • grote zoom in compact toestel
  • lange accutijd

Minpunten

• relatief duur

Es112 20-12-2018

Alleskunner!

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Ik wilde al een tijdje de over overstap maken naar de professionele fotografie. Ik had hiervoor een Iphone maar merkte dat ik qua instellingen niet veel kon. Hierdoor kon ik niet de schots maken die ik wilde hebben. De Sony heeft daar verandering ingebracht. De velen instellingen hebben mij geholpen bij het maken van het perfecte shot. Het is even wennen, maar als je echt level up wilt heb je deze camera nodig.

Ook handig als je wilt gaan vloggen. Het scherm kan 180 graden kantelen. Ik vond het verder fijn dat de zoom, maar ook de overige voorgeprogrammeerde instellingen zeer fijn. Zoals het fotograferen van dieren, eten en bijvoorbeeld vuurwerk. Het toestel kan ook snel shots maken van bewegingen waardoor je hele bijzonder foto’s kan creëren Het toestel voelt verder solide aan. Je merkt gewoon dat je kwaliteit in de handen hebt en toch dat het toestel compact is. Je hebt eigenlijk alles erop eraan voor minder dan een spiegelreflex camera! Wat ik verder handig vond was dat je snel kan uploaden naar je telefoon of bekijken op de TV. Er zit ook een polsbandje bij, zodat je snel kan fotograferen als je wilt!

Pluspunten

• Veel instellingen
  • WIFI voor instant uploaden naar je telefoon
  • 4K filmen
  • Lange accuduur
  • Flitser werkt goed

Minpunten

• Geen touchscreen

ferdi heylen 20-12-2018

klein en degelijk

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

mooie compacte reiscamera die in je binnenzak past. Fantastische zoom en eenvoudige bediening.
De camera voelt zeer degelijk aan.

Pluspunten

• grote zoom
  • 4k filmen
  • compact
  • robust

Minpunten

• duur

robvdn1981 10-12-2018

Hoogwaardige fotokwaliteit op broekzakformaat

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Ik heb deze camera gekocht als tegenhanger voor mijn spiegelreflexcamera. Voor mijn keuze was hierbij van belang: een klein formaat camera met kwalitatief hoogwaardige foto’s. Dit om de camera mee te nemen als een spiegelreflex qua omvang en gewicht geen optie is.

De camera biedt een ruime keuze aan handmatige instellingen zodat je goede afweging kan maken bij het maken van je foto’s. De ISO-waarde is hoog genoeg waardoor ik er veel foto’s binnen mee maak, bijvoorbeeld in een museum of tijdens een etentje, zonder dat ik hiervoor een flits hoef te gebruiken, dit heeft namelijk mijn voorkeur.

Het zoombereik van de camera is erg goed waardoor je objecten op afstand helder en scherp vast kunt leggen. Soms helpt het om hierbij een klein statief te gebruiken als er minder ligt is, dit vergroot de fotokwaliteit.

Zelf vind ik het belangrijk als een camera overweg kan met hoge contrastverschillen in een foto, dit is met deze camera zeker het geval, ik ben er zeer tevreden over.

Via de Sony PlayMemories app en WIFI heb je de foto's snel op je smartphone om te delen met vrienden of voor Social Media.

Tot slot, de afmeting van deze camera zorg er echt voor dat je ‘m overal mee naar toe kunt nemen, je stopt ‘m zo in je zak!

Pluspunten

• Mooie avondfoto's
  • Goede kwaliteit bij hoog contract
  • Formaat en ontwerp
  • Zoombereik
  • Connectiviteit met smartphone

Minpunten

• Veel opties daardoor even zoeken

Mies006 10-12-2018

Mooie foto's zowel dichtbij als veraf en bewegend beeld.

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Ik ben erg tevreden over dit toestel.
Het heeft een groot zoom bereik, 18 mp foto's en 4k filmen. Dit is terug te zien in de kwaliteit van de foto's. Het is een fijne kleine camera met veel mogelijkheden. Ik was erg verrast omdat de kwaliteit van deze camera net zo goed is als mijn grotere camera. Het scheelt bij deze camera alleen dat je niet hoeft te wisselen met lenzen en je hoeft geen grote camera tas mee te slepen. Je kunt hem gemakkelijk mee nemen in een kleinere tas. Ik vind dit erg prettig reizen. De camera gaat overal mee naartoe. Je kunt ook prachtige foto's maken van bewegend beeld doordat je snel meerdere foto's tegelijk maakt. De foto's zijn haarscherp zowel van dichtbij als veraf.
Wat ik ook een pluspunt vind, is dat je ook heel gemakkelijk de foto's direct via een app die je moet installeren op je telefoon kunt zetten. Je scant de QR code en hij staat op je telefoon. Zo kun je meteen je foto's doorsturen of online zetten

Pieter 03-11-2018

Fantastische travel camera

Geschreven voor: Sony Cyber-shot HX99 zwart

Mooi compacte reiscamera met hele lange zoom en goed stabiliteit. Filmt ook met 4K. Voelt gelijk goed en degelijk aan en is echt een aanrader. (Hij is compact, maar met grote handen is het ook nog wel goed te doen). Ik heb naar een aantal andere modellen gekeken, maar dit is toch echt een van de besten in zijn klasse. Ook redelijk simpel bedienbaar voor de gemiddelde gebruiker.

Pluspunten

• Goede zoom
  • compact en robuust
  • 4K filmen
  • Formaten zoals jpeg , heeft ook combi JPEG +RAW !

Minpunten

• Niet goedkoop