Canon PowerShot G1 X Mark III zwart - Reviews

Optische zoom
3 x optische zoom
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot G1 X Mark III zwart op Kieskeurig.be.

Tom 25-11-2018

Perfecte 2e camera.

Geschreven voor: Canon PowerShot G1 X Mark III zwart

Een compactcamera Canon G1x mark3 gekocht.
Waarom? Ik bezit al een Canon DSLR met diverse lenzen. Maar die neem je niet zo makkelijk even mee naar buiten of op visite bij de (klein)kinderen. En ook niet op mijn fietst-/kampeertochten. Dus ik zocht een camera waarmee ik niet inboet op de kwaliteit van mijn DSLR, die veel mogelijkheden heeft en vooral ook echt compact is. Gewicht speelt iets minder mee.

Even gewikt en gewogen en deze Canon Powershot kwam eruit. (Bijna de Fujifilm X-T20 met 18-55, maar die is niet veel kleiner dan mijn DSLR). Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

Dan rest de vraag waar koop ik die? Makkelijk beantwoord: Camera Express!
Fysieke winkel in de buurt (kan je je DSLR even naast je nieuwe keuze leggen). En verkopers met kennis van zaken die met je meedenken. Dan word je goed geïnformeerd over pro’s en contra’s en krijgt de juiste tips mee. Voeg daarbij vijf jaar garantie en een leuke aanbieding voor wat accessoires.

Helemaal happy verlaat ik de winkel en ik neem aan dat dat gevoel nog lange tijd blijft hangen!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Compactheid
  • Veelzijdigheid

Minpunten

hanken 03-01-2018

een zeer compleet toestel, met erg veel extra,s ,

Geschreven voor: Canon PowerShot G1 X Mark III zwart

ik ben overgestapt van een ,,grote,, spiegelreflex camera , ik was het ,,gesleep ,, van alle lenzen ect meer dan zat. hebnu een kleine camera war ik nagenoeg alles mee kan doen en weegt nog geen 400 gram !

Pluspunten

• klein compact
  • gewicht

Minpunten

• beperkt zoombereik
  • ,,lastig,, met grote handen

Ann 11-11-2018

Helaas zit er géén macro op. Wel een macro stand maar niet één op één en een brandpuntafstand van 15-10 is voor mij geen macro. Ik ga hierover nog contact opnemen met Canon, als macro freak