Sony Cyber-shot QX DSC-QX100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot QX DSC-QX100 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

guydr 29-01-2015

Deze lenscamera valt groter en bulkier uit of ik dacht. Heb geen problemen om een connectie te maken met mijn samsung S4 zoom maar ik kan er hem niet opmonteren met de klip (wegens natuurlijk de vorm van mijn S4 zoom). Heb direct na ontvangst de nieuwe firmware geinstalleerd en een microSDHC ingestoken. Gemakkelijk is dat je hem ook kan gebruiken zonder phone (mikken op goed geluk)
De beeldkwaliteit is uitstekend ook bij hoge ISO (wat wil je,sensor en lenscombo identiek of RX100m2).
Via de phone kan je bepaalde zaken instellen (auto , P mode, aperture priority of sluiterspeedprioriy, je kan de ISO instellen, witbalans en EV) spijtig geen RAW. De vraagprijs is veel nieuw, maar ik heb hem 2de hands, anders had ik voor de RX100 gegaan.
Al bij al een lompe maar zeer goede lenscamera met RX100m2 beeldkwaliteit.