DKN Technology DKN XC-160i Elliptical Strider

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de DKN Technology DKN XC-160i Elliptical Strider op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

F-Itness 27-05-2016

Hoogst ontevreden.

Na levering en monteren hoorde ik een schurend geluid. De technieker die het euvel kwam verhelpen, vond dat de electrische kabel die het vliegwiel met de controle-unit verbindt niet gezekerd was en tegen het vliegwiel schuurde. Dit zou na verloop van tijd kortsluiting veroorzaakt hebben. Met een snelbinder die ik nog liggen had werd de kabel vastgelegd. Korte tijd later dacht ik te merken dat de linker loopstang verbogen was. En inderdaad, na een half uur liep het linkerwiel gewoon uit het spoor, met een zware val tot gevolg. Na veel telefoons en mails werd het toestel met tegenzin vervangen. Nu een paar maand later probeer ik de hartslagband voor het eerst uit, maar er wordt geen hartslag geregistreerd. Ook de handvaten geven onmogelijke resultaten weer. Bovendien kraakt en piept het toestel. Demonteren en smeren helpt totaal niet. Als kers op de taart: na contact met de dienst na verkoop rekent men 65€ voorrijkosten aan, en dit voor een toestel in garantie over een functie die nooit gewerkt heeft. Ook de apps op Samsung S2 tablet zijn onbruikbaar: blijkbaar gemaakt voor een 16/9 scherm, en de nieuwe tablets zijn nu 4/3 waardoor alles vervormd verschijnt op het scherm. De apps worden blijkbaar niet meer up to date gehouden. Ik laat het toestel herstellen en morgen zet ik het te koop. Zeer teleurstellend.