Logitech M525 - Reviews

Type muis
laptopmuis
Knoppen programmeerbaar
Draadloos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,3

berend123 25-07-2012

6,3
Wat het belanrijkste is aan een muis is dat de kracht die je op de linker/rechterknop moet uitoefenen niet te groot moet zijn. Tevens moet het bijbehorende klik-geluid zo gering mogelijk zijn. Welnu, ik heb hier thuis o.a. drie logitech muizen : de m525, de m210 en de m555, waarvan de 525 de meest recente koop is. Probleem bij de aankoop is, dat in de meeste winkels de muizen niet probeerbaar zijn opgesteld. Als dit dan wel zo is (mediamarkt), dan is het omgevingslawaai en hectiek de spelbreker. Kortom het kopen van een muis is een gok. De m210 is een weer stugge en lawaaiige muis die ik nooit gebruik. De m555 heeft zeer stille en comfortabele linker/rechterknoppen en klinkt prima gedempt. De m525 voelt een stuk goedkoper aan ivm het gebruikte soort plastic en de klikjes klinken te luid (hollig plastikkerig). De aan-uitschakelaar voelt niet erg solide (china-kwalitiet van 30 jaar geleden). Van deze drie is de m555 dus de onbetwiste winnaar !
Geschreven voor: Logitech M525