Moulinex OW3101 - Reviews

Kleuren
rood, wit

Familie Hoggen 01-02-2016 Product maand in bezit

5,3
Na aanraden van de verkoper deze broodbakmachine gekocht, helemaal niet over te spreken. Maakt veel herrie en de bediening is absoluut niet makkelijk. Nu verschillende keren brood gebakken maar komt er eigenlijk iedere keer anders uit. Vaak ook niet gaar en papperig.

Mari55 25-03-2015 Product half jaar in bezit

Na een half jaar minimaal 2 (walnoten)broden per week te hebben gebakken met deze 'middenklasser' kan ik melden dat ik zeer tevreden ben over deze machine. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, reuze gebruiksvriendelijk en heel gemakkelijk schoon te maken. Genoeg keuzes in het menu maar zelf gebruik ik er slechts 2. Een keer de keuze 'cake' uitgeprobeerd maar is geen succes gebleken.

EricE055 07-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik bak met broodbakmix voor Zonnebrood en volkorenbrood met zaden die ik koop bij Dirk v/d Broek in de papieren zak. Erg lekker brood en niet duur. Het is een prima broodbakmachine. Erg gemakkelijk in gebruik, zeer eenvoudig menu, stil en gemakkelijk schoon te houden. Ik heb geen ervaring met andere machines maar heb ook geen enkele reden om over te stappen op een ander merk.

mfsb 05-08-2014 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze machine. Ik heb alle mogelijkheden nog niet uitgeprobeerd, maar wat ik gedaan heb is goed uitgekomen. Het enige wat ik niet helemaal begrijp is waarom het deeg in een hoek blijft kleven tijden het kneden. Heeft iemand anders dat ook al eens gemerkt? Het brood komet er trouwens wel goed uit. Ik gebruik de mix pain complet van Lidl. (erg lekker).

hangijswijt 29-07-2014 Product paar dagen in bezit

6,7
Was gewend aan een Panasonic met het programma voor Frans brood. Dat duurt bij Panasonic 6 uur en bij Moulinex 3 uur. Dat kan dus nooit een goed luchtig brood opleveren dus maar weer gauw terug naar Panasonic.

gekko1956 03-06-2013 Product paar weken in bezit

Bakt zeer goed. Lekkere krokante korst. Alleen jammer, na 10 broden gebakken te hebben...viel de verliesstroomschakelaar, bij aanvang bakproces, af. Dus machine is binnen en nu maar wachten...zonder broodbakmachine :(

mengde 09-05-2013 Product maand in bezit

Hij bakt mooier en beter dan mijn vorige, een DeLonghi. Prima machine alleen is het display nauwelijks zichtbaar voor mijn, weliswaar zwak oog. De machine is ook zeer stil. Het bakresultaat krijgt van mij een 10. De service van Electro Koopjes was OK

Rachida123 17-12-2012 Product paar dagen in bezit

Deze broodbakmachine een paar weken in bezit.
Naast het leuke speelse uiterlijk bakt deze ook nog eens
heerlijke smaakvolle broodjes.
Een voordeel vind ik dat men de bruiningsgraad ook
bij volkorenbrood kan regelen.
Dit kan bij de Panasonic echter niet.
Ook de korst van het brood is heerlijk knapperig.
Dit komt mede door de vele ventilatieopeningen aan de
zijkanten en in het deksel wat mede de kans
op kleffe broodjes vermindert.

Ook de bouw van deze broodbakmachine voelt degelijk aan:
Hoogwaardig kunststof en metaal.

Op internet uitsluitend lovende reviews over deze moulinex broodbakmachine wat mij dan ook tot de aanschaf deed besluiten.

Deze machine nodigt je als het ware uit om er een lekker
en smaakvol broodje met knapperige korst mee te bakken.

Elly 7 02-09-2012 Product kwartaal in bezit

Deze machine ong een kwartaal in bezit en vind hem zeer goed, hij is makkelijk te bedienen en er is een uitgebreid receptenboek bij met overheerlijke broodrecepten.
Hij geeft een duidelijk signaal als er toevoegingen bij moeten en ook het eindsignaal is goed hoorbaar
De aangegeven tijd van een te bakken brood is tot op de seconde precies als mijn eigen klok/horloge dus handig als men in een ander vertrek of de tuin is om dan de eigen alarm te laten afgaan als het brood klaar is. De vorm gaat er makkelijk in en uit en het mengblad blijft in de vorm als men het brood eruit haalt. Echt een prettige machine.

Bjorn1911 27-12-2011 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit. Er zit wel degelijk een jam en glutenvrije functie op. Hij voelt erg degelijk aan (hoewel hij te kort in bezit is om dat feitelijk te beoordelen) en het gebruiksgemak is perfect. Erg eenvoudig allemaal. En ondanks de simpele interface toch 15 programma's, waaronder pasta, jam en cake maken. En 's ochtends natuurlijk wakker worden met de geur van vers brood :)