Panasonic DMP-BDT320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMP-BDT320 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Digivan 13-10-2012
Geschreven voor: Panasonic DMP-BDT320

Ik heb deze blurayspeler gekocht in combinatie met een Panasonic plasma (TX-P50VT50). Na bijna 2 maanden gebruik, ben ik zeer te spreken over het toestel (en de combinatie met de TV). Alles wijst zichzelf uit, zonder probleem. De schijfjes worden vrij snel geladen; het probleem dat je soms hoort dat het laden van blurays lang duurt, heb ik niet ervaren (of ik ben een geduldig persoon, dat kan ook :)). Blurays worden perfect weergegeven, geluid is uitstekend. Ook dvd's worden mooi weergegeven, al is dat geüpscaled - dat zie je enkel - en alleen als je héél goed kijkt - soms aan de randen van de ondertiteling (vooral bij de letter 'w'); maar de ervaring leert dat dit ook worden beïnvloed door de beeldkwaliteit van de dvd zelf - soms is het iets meer zichtbaar dan anders. Maar dat drukt zeker niet de algemene (zeer goede) beeldkwaliteit. CD's heb ik nog niet afgespeeld op het toestel, dus de die geluidskwaliteit kan ik niet beoordelen.
Een absolute aanrader voor mensen die weer eens niet een samsung op het oog hebben.
Wat betreft de 'speciale' afstandbediening, die vraagt wel wat gewenning, maar ik heb er geen probleem mee gehad. De touchpad is voldoende gevoelig, en toch niet té gevoelig, dus het werkt wel degelijk. Trouwens, er is een app beschikbaar waarbij je het toestel via je iphone kan bedienen. En ten slotte, kan je, tenminste als je ook een panasonic TV hebt, de blurayspeler ook gewoon met de AB van de TV bedienen.
Dus zeer goede speler voor een goede prijs.
Qua beoordelingscijfers: vormgeving is wat speciaal, maar dit doet verder niet terzake (dus een neutrale 6). Degelijkheid: het is mijn eerste panasonic, nog maar een paar maand in gebruik, dus ik kan moeilijk een 10 geven - vandaar een 'algemene' 6. Mogelijkheden: zeker afdoende voor mij, misschien dat anderen meer willen - vandaar een bescheiden 8 (maar voor mij beoogd gebruik, maar dit een 10 zijn).

HaeMKa 01-10-2012
Geschreven voor: Panasonic DMP-BDT320

Net de DMP-BDT320 blue Ray 3D geïnstalleerd.
Ziet er zéér mooi uit. Niet zo diep, dus makkelijk weg te zteen. Wordt eind deze week of begin volgende week aangesloten op de 3D HDtv TX-L47WT50.
Best veel menu's met diverse instellingen. Na even inspelen werd het steeds makkelijker. Het wijst zichzelf, hier komt iedereen uit. Handleiding nog nagenoeg niet doorgebladerd. Is misschien wel handig om alles te weten.
De afstandsbediening is best even wennen, niet met normale knoen.Kan ook bediend worden via de IPHONE of mijn IPAD. Is soms zelfs makkelijker om te doen.
Aangesloten op home cinema, via optikabel en uiteraard HDMI1.4 kabel.Geluid en beeld beiden prachting.
Internet opties nog niet allemaal uitgeprobeerd. Is aangesloten via de FTP-kabel. Veel Duitse menus op DIT apparaat op het internet gedeelte. Kon niet inloggen op het YouTube kanaal, was wel vreemd.. Heb wel voldoende andere opties om op Internet te komen.
Ik heb deze gekocht voor blue Ray DVD's en deze speelt hij zeer goed af. en straks 3d.
Voorlopig is dit een zéér goede koop geweest, geen spijt..