Philips HR3756

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HR3756 op Kieskeurig.be.

Frank de Wilde 16-02-2021

Goed voor smoothies, minder voor je oren

Geschreven voor: Philips HR3756

Een wereld van verschil met een normale blender. Vooral voor smoothies gebruikt.
Krachtig: de ingrediënten zijn gelijkmatig verdeeld, geen kleine stukjes meer.
Geen lucht: het resultaat is echt heel anders dan zonder vacuümfunctie, er zit geen lucht meer in.
Smaakvol: doordat het echt 1 substantie wordt en doordat er geen lucht in zit smaakt het veel beter.
Geluid: het is wel een straaljager in je keuken, gelukkig kan je hem aanzetten en dan weglopen, de blender stopt vanzelf.

Kritiek
- de laatste tijd gaat hij wel meer geluid maken, ik hoop dat dat goed is.
- doordat de vacuümstang aan de zijkant er niet afkan kan je de blender niet goed in een laag keukenkastje opbergen.

Terry129 28-12-2020

Krachtige blender

Geschreven voor: Philips HR3756

Dit is een sterke blender wat natuurlijk tevreden gebruikers opleverde.

Ook hwt vacuüm maken heeft zijn voordelen.
Al met al een goeie aankoop

DennisP 19-08-2020

Super smoothies

Geschreven voor: Philips HR3756

Je krijgt super dikke smoothies. Waar normaal de ingredienten niet altijd goed mengen, heb je met dit apparaat een hele goede homogene mengels. Smaken zijn goed en heel fijn, (bijna) alles mag in de vaatwasser.:-)

opac 15-08-2020

prima blender

werkt prima
makkelijk schoon te maken
wat functie vacuum snap ik niet
1 liter smoothie gaat bij mij in een dag op

Herman Mobiel 02-08-2020

Geschreven voor: Philips HR3756

Mooie Blender was eerst was eerst in het begin wat twijfelachtig omdat je geen vloeistof of iets anders kan toe voegen er zit geen extra vul opening bij.Maar na enkele dagen gebruik ben ok toch heel tevreden over deze Blender doet wat die moet doen

Rwbina 27-07-2020

Fijne smoothie

Geschreven voor: Philips HR3756

Product is veel groter dan mijn andere blender maar krijg wel betere resultaten. Je kunt je smoothie gewoon in de ijskast zetten en de smaak blijft perfect. Blij mee.

Anoniem 07-07-2020

Top product! Prettig in gebruik!

Geschreven voor: Philips HR3756

Het product doet alles wat Philips heeft aangegeven bij de aankoop. Maakt heerlijke shakes en ijsklontjes kunnen probleemloos worden meegemixed. Wij zijn ontzettend blij met het apparaat. Het enige wat wel fijner zou zijn is dat het minder herrie maakt, maar ook eerder blenders maken veel herrie, dus dat is geen min punt. Alleen maar positiviteit.

TheoH 24-02-2020

Prima blender met uitstekende resultaten

Geschreven voor: Philips HR3756

We gebruiken deze blender sinds een maand bijna dagelijks. Onze (groene) smoothies zijn vrijwel perfect. OK, de blender maakt wat lawaai, maar niet meer dan een andere. Het luchtledig maken maakt dat kleuren en smaken beter bewaard blijven. Ook het schoonmaken van de messen en beker zijn makkelijk.

Apekool 28-12-2019

Goed functionerende Blender.

Geschreven voor: Philips HR3756

Ik zou deze Blender aan vrienden en familieleden willen aanbevelen.

Aan vrienden en familieleden.

Drrck 20-06-2019

Maakt mooie smooties, maar niet met bevroren fruit.

Geschreven voor: Philips HR3756

Het vacumeer mechanisme zorgt echt voor een mooie gladde structuur en het gemak van met één druk op de knop vacumeren en pureren is meer dan noemenswaardig.

Wij hadden gehoopt dat bevroren fruit ook verwerkt kon worden met deze Blender. Op de site waar wij bestelden stond niets over wel/niet bevroren fruit gebruiken.

Na deskundig, uiterst vriendelijk en zeer service gericht advies van Lynn V. - Customer Service Specialiste bij Philips - werd duidelijk dat deze Blender geen diepvries fruit aankan.

Jammer want verder is het echt een mooie, makkelijke en machische Blender.

EvaKroug 27-09-2018

Mooie design Blender met uitstekende prestaties

Geschreven voor: Philips HR3756

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruik en uiterlijk:
Eerste gebruik:
Het voor het eerst in gebruik nemen van het apparaat is het verstandig de gebruiksaanwijzing te lezen. Zeker voor mensen die nooit een vacuümblender hebben gebruikt. Voordeel: De gebruiksaanwijzing is duidelijk en overzichtelijk.
Deksel:
In tegenstelling tot een normale blender is deze blender voorzien van een speciale vacuümdeksel die bestaat uit meerdere onderdelen. Alle onderdelen dienen gereinigd te worden. De onderdelen mogen niet ondergedompeld worden in water, maar wel in de vaatwasser. Dit laatste heb ik niet geprobeerd, daar ik bang was om een defect te veroorzaken. Dit was helaas niet helemaal duidelijk in de gebruiksaanwijzing terug te vinden. Ondanks dat ik de onderdelen niet in de vaatwasser heb gereinigd is het zeer makkelijk om de gehele deksel te reinigen. Dus ook zeer gebruiksvriendelijk voor mensen die niet over een vaatwasser beschikken.
Blenderkan en blendermes/mesunit:
De blenderkan zelf bestaat uit drie onderdelen. De kan zelf, het mes voor de blender en de ring die het mes voor de blender vast zet. De blenderkan kan in de vaatwasser, het mes daarentegen niet. Het mes zelf is zeer makkelijk te reinigen onder de kraan. Je kunt het blendermes tevens makkelijk schoonvegen met een vaatdoek of keukenrol. De ring(de kraag) om het blendermes vast te zetten komt eigenlijk nooit in aanraking met voedsel wat in de blender gestopt kan worden. Indien deze toch vies wordt is deze tevens zeer makkelijk af te spoelen onder de kraan of schoon te vegen met een vaatdoek of keukenrol. Tijdens het gebruik van dit apparaat heb ik geen lekken geconstateerd tussen het blendermes en de blenderkan.
Het apparaat / Blender:
Het apparaat zelf (waar de blenderkan op bevestigd wordt) heeft een mooi design. Helaas zie je wel alle vlekken en vingerafdrukken op het metaal en na ieder gebruik dient het apparaat aan de buitenkant dus even schoongepoetst te worden met een vochtig doekje en schoongeveegd te worden met een droge doek of keukenpapier om de vlekken en vingerafdrukken te verwijderen. Niet veel werk en ik veeg het even schoon met de vaatdoek waarmee ik de rest heb afgedroogd. Makkelijk te reinigen.
Het apparaat heeft een zeer krachtige motor die in combinatie met het vacuümzuigen van de blenderkan zeer gladde en egale en zachte smoothies, sappen, soepen enz. kan maken. Ik gebruikte voorheen vaak een blender, maar ik heb nooit een blender gehad die de smoothies en soepen zo glad en zacht kon blenden. Indien de blender gebruikt wordt op zijn max. stand maakt hij wel veel lawaai, dat valt verder in het niet tegen de kwaliteit van de sappen, smoothies, soepen etc. dat hij produceert. Verder is de blender aan de onderkant voorzien van zuignappen. Deze zijn wel nodig wanneer gebruik wordt gemaakt van het programma ijs vermalen. Indien de blender niet vast zit, draait deze rond. Tevens bij hoge snelheden is het vastzetten van belang, anders schuift hij over de tafel ( met een tafellaken eronder).
Draaiknop en keuzeknoppen:
De blender heeft kan aan en uitgezet worden middels het draaien van de draaiknop. Nadat het apparaat aanstaat zijn er vier keuzeknoppen die gebruikt kunnen worden:
1) De Pulsknop om de ingrediënten in de blenderkan snel te mengen.
2) De knop voor het vermalen van ijs.
3) De vaccuumknop. Deze knop kan worden gebruikt om de lucht uit de blenderkan te zuigen. Hierna kan gebruik gemaakt worden van de knoppen 1 en 2 en tevens kan aan de ring gedraaid worden om zelf een snelheid in te stellen.
4) De snelkeuzeknop om vacuüm te zuigen en te mengen/blenden. Dit is een automatisch programma op de blender waarbij je niets meer hoeft te doen. Mocht het zo zijn dat er na afloop van het programma ziet dat er onverhoopt toch nog stukjes in de blender zitten die niet fijn genoeg zijn, dan kun je handmatig met de ring de blender nog laten blenden.

Toevoeging Vacuümblenden:
Om dit te kunnen vergelijken heb ik twee blenders naast elkaar gezet met dezelfde ingrediënten. Doordat het eerst vacuüm gezogen wordt, alvorens de blender zijn werk doet zie je iets kleurverschil tussen de eindresultaten van de blenders. Het sap uit de vacuümblender heeft een natuurlijkere en helderdere kleur. Groen is echt groen en rood is echt rood. Bij de andere blender zie je dat de kleur doffer is, waarschijnlijk komt dit door de lucht in de blenderkan.
Verder heb ik gemerkt dat sappen en smoothies(gemaakt met de vaccuümblender), veel langer bewaard kunnen worden in de bijgeleverde Philips drink/shakebekers. Zelfs na een nacht in de koelkast of een dag op het werk in de koelkast heeft het nog een goede structuur en smaak. Bij de andere blender was dit niet het geval. Vaak zag ik lagen ontstaan in de sappen, smoothies (water ging onderin staan en de vezels gingen drijven). Het verbaasde mij dat dit niet het geval is met deze vacuümblender.

Inhoud doos:
- Deksel voor de blenderkan met daarin een filter van hard plastic (los te halen en te reinigen) ter bescherming van de vacuümmodule;
- Vacuümmodule;
- De blenderkan ( max 1,8 liter vloeistof, indien iets kan gaan schuimen max 1 liter);
- Mesunit
- Ring om de mesunit mee vast te zetten (Philips noemt dit de kraag);
- het apparaat met (niet te verwijderen) snoer waar de draaiknop op is bevestigd (Philips noemt dit de Motorunit) (1400 Watt);
- Twee degelijke drink/shakebakers (inhoud 0,7 L) voorzien van het merk Philips op de dop die een mooi design hebben en zeer goed afsluiten, waardoor shakes, sappen goed kunnen worden bewaard.
- Handleiding;
- Boekje met recepten ;

Resultaat:

Pluspunten
- Mooi design;
- Makkelijk te reinigen, ook voor mensen die niet beschikken over een vaatwasser.
- Zeer gladde en zachte smoothies, sappen met heldere kleuren door het vacuümeffect.
- De sappen, smoothies, soepen etc. zijn langer te bewaren door dit vacuümeffect. Zeker wanneer deze in de bijgeleverde bekers worden bewaard.
Minpunten
- Bij hoge snelheden veel lawaai (valt wel in het niet tegenover de kwaliteit van het eindproduct);
- Metalen behuizing van de motorunit wordt snel vies (vlekker, vingerafdrukken, maar wel makkelijk te reinigen);
- Apparaat staat niet stabiel op ondergronden die niet glad zijn (zuignappen werken dan niet). Hierdoor kan het apparaat licht tollen of verschuiven in bepaalde programma’s.

Kortom:
Een mooie en goede blender die na het lezen van de duidelijke gebruiksaanwijzing makkelijk in gebruikt is. Na afloop is dit apparaat makkelijk te reinigen, ook voor mensen zonder vaatwasser. De sappen, smoothies, soepen etc. die uit de blender komen hebben een zeer gladde en zachte textuur zonder nog verdwaalde stukjes tegen te komen in o.a. je smoothies. Deze zijn langer te bewaren en zeker wanneer deze in de bijgeleverde bekers van Philips worden bewaard.

FreekB13 27-09-2018

Mooie design Blender met uitstekende prestaties

Eerste gebruik:
Deksel:
Blenderkan en blendermes/mesunit:
Het apparaat / Blender:
Draaiknop en keuzeknoppen:
1) De Pulsknop om de ingrediënten in de blenderkan snel te mengen.
2) De knop voor het vermalen van ijs.

Toevoeging Vacuümblenden:

Inhoud doos:
- Vacuümmodule;
- Mesunit
- Ring om de mesunit mee vast te zetten (Philips noemt dit de kraag);
- Handleiding;
- Boekje met recepten ;

Resultaat:

Pluspunten
- Mooi design;
Minpunten

Kortom:

Tinevdb 27-09-2018

Kwaliteitsvolle blender

Geschreven voor: Philips HR3756

Al jaren maak ik smoothies. Ik dacht dat mijn combinatie van ingrediënten misschien niet correct was, gezien er nadien soms nog brokjes in de smoothie zaten. Nu blijkt dat helemaal niet het geval met deze blender. Dankzij het vacuüm systeem zijn de smoothies ook bubbelvrij en zijn ze langer houdbaar. De blender is ook gemakkelijk in gebruik, mijn technische kant is niet bepaald ontwikkeld maar dankzij de eenvoudige en duidelijke handleiding had ik het gauw onder de knie.

Pluspunten

• Fijne structuur
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Betere smaak en houdbaarheid

Manon94 27-09-2018

Dit product is een ideale toevoeging in de keukenapparatuur.

Geschreven voor: Philips HR3756

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze blender is ontzettend gemakkelijk te gebruiken. De motor is erg krachtig, waardoor het geen moeite heeft allerlei soorten ingrediënten te vermalen, ook ijs is binnen twee minuten klaar. Door de fijne vacuüm deksel kan ik ook grote hoeveelheden klaar maken en een deel bewaren in de koelkast. Het formaat van de gehele blender neemt wel veel ruimte in de keuken in beslag en de vorm van de beker maakt het wat lastig vast te houden. Wel kan ik goed en makkelijk de beker schoonmaken zodat ik een nieuwe smoothie of juice kan maken. Een ontzettend fijn product wat ik iedereen zou aanraden.

EvaK1991 27-09-2018

Dit product is een ideale toevoeging in de keukenapparatuur.

BoukevA 12-09-2018

Zeer krachtige en fijne blender

Geschreven voor: Philips HR3756

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de blender nu enige tijd in bezit en ben zeer te spreken over de kwaliteit van het apparaat. De blender is ontzettend krachtig en maalt met gemak blokjes ijs, maar ook licht ontdooid bevroren fruit, ideaal voor een snelle en lekkere smoothie. Daarbij is het apparaat erg makkelijk in gebruik; nadat alle ingrediënten zijn toevoegt en de deksel dicht is gedaan, kan er met 1 druk op de knop een lekkere smoothie worden gemaakt. Een ander groot pluspunt is gemak waarmee de blender kan worden schoongemaakt. Al met al een aanrader dus. Let wel op, deze blender maakt, net als andere krachtige blenders, het nodige geluid tijdens het malen.

Jaimy 11-09-2018

Smoothies met veel meer smaak

Geschreven voor: Philips HR3756

Vacuümblenden voor smoothies met meer smaak en voedingsstoffen. Door vacuümblenden blijven je smoothies langer vers. En het is echt zo, wat verschil met mijn vorige blender!
Er zit veel meer smaak aan de smoothies, de smoothie schuimt veel minder er zitten weinig luchtbellen in en ze blijver langer vers. Werden de smoothies bij het bewaren van mijn oude blender bruin en moest je de smoothies eerst roeren voor het drinken, zie ik bij de bewaarde smoothies uit deze blender geen verschil. Er zakt in de smoothie niks naar beneden en de kleur blijft fris. De smoothies zijn fijner van structuur en zijn mooi van kleur.

Als het blendprogramma klaar is, druk je op de knop bovenop de deksel. Zo komt er weer lucht in de kan en kun je de deksel open maken. Dit moest ik wel een paar keer oefenen voordat ik de deksel er makkelijk af kreeg. Als je voor het eerste gebruik de beschrijving leest heb je het gebruik zo onder de knie. In deze blender kun je ook heerlijke cocktails maken of heerlijke dipsauzen. De blender is makkelijk schoon te maken. De afneembare onderdelen van de vacuümblender mogen zo de vaatwasser in, behalve de messen, die kun je onder de kraan schoonspoelen. Bij de blender krijg je 2 handige bekkers om je smoothies mee te nemen.

tester123456 11-09-2018

Smoothies met veel meer smaak

michelledeh 11-09-2018

Simpelweg de nummer 1 in zijn klasse!

Geschreven voor: Philips HR3756

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ons gezin maakt met grote regelmaat (5 keer per week) smoothies, waardoor we best een flinke kan nodig hebben.
Met onze oude blender, konden we telkens maar 1 portie maken en met bevroren fruit, was dit een hoop geschud en gedoe om alles verpulverd te krijgen. Maar... het werkte.
Sinds we deze Philips blender hebben, zijn we overtuigd dat het 10 keer beter kan. Wat is dit toch een geweldig apparaat.
Een mooie grote kan, waardoor je in één keer klaar bent, 1 simpele druk op de knop en het apparaat doet het werk perfect. Al het bevroren fruit is tot een mooie gladde pasta gemixt.
Wij willen niks anders meer, want deze is gewoon simpelweg perfect.
Hij maakt geen enorme herrie en werkt simpel en makkelijk.
Verder is hij makkelijk schoon te maken doordat de kan in de vaatwasser kan. We hadden een flinke kan gevuld, waardoor we 3 porties hadden. We hadden er echter maar 2 nodig, maar door het vacuum blenden, is de rest mooi vers gebleven.
Wij gaan hier ook de babyvoeding mee maken, we zijn verkocht!

Smoothiefan 11-09-2018

Simpelweg de nummer 1 in zijn klasse!

Geschreven voor: Philips HR3756

Wij willen niks anders meer, want deze is gewoon simpelweg perfect.
Hij maakt geen enorme herrie en werkt simpel en makkelijk.
Wij gaan hier ook de babyvoeding mee maken, we zijn verkocht!