Philips Avance Collection HR3655

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
metallic, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3655 op Kieskeurig.be.

Esther 20-06-2017

Slechte keus

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Marcel 11-06-2017

Tot nu toe OK

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik heb dit product pas 2 dagen in gebruik. Alles loopt goed vooralsnog. Om te beginnen met de minpunten: jammer dat de HR3655 geen tamper heeft, zoals de (uiteraard veel duurdere) Vitamix dat wel heeft. Maar het is niet dat zoiets de productkosten aanzienlijk hoger maakt. Als dit ding 1400W slurpt, verwacht ik wel dat ik mijn fruit alvorens niet in al te kleine stukken hoef te snijden en/of zo veel vloeistof moet bijschenken dat dit ten koste gaat van de smaak. Daarnaast maakt de blender veel geluid. Dat neem ik voor lief voor de prijs die ik hieraan heb uitgegeven, maar Kuvings heeft bijvoorbeeld een slimme en niet al te dure oplossing voor het geluidsprobleem gevonden (zie de vacuumblender van Kuvings).

De blender heeft een minimalistische uitstraling: strakke vorm en weinig knopjes / poespas. Persoonlijk zie ik dit als een pluspunt. Ook voelt het materiaal stevig aan. Ik krijg niet het gevoel dat de knopjes na een aantal maanden stuk zullen gaan (wat ik wel had bij het voelen van de SilentMixx blenders van AEG). Hopelijk zal dit allemaal bijdragen aan de levensduur van het product.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Afwerking

Minpunten

• Herrie
  • Geen tamper

De Clercq 06-06-2020

Handig en snel, doet wat hij moet.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik ben heel tevreden over het toestel. Makkelijk uit elkaar te halen om af te wassen. Werkt super snel en doet wat hij moet. Ook heel gemakkelijk dat je rechtstreeks kan blenden met de tumblerkannen. Enig minpuntje dan aan de tumblerkannen zelf is dat je er heel moeilijk kan van drinken.

Cherivo 11-11-2020

Supergladde smoothies

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Wij maken elke dag een smoothie met allerlei rauwe groenten en fruit. Die worden altijd mooi glad, hoe hard het fruit ook is. Ook sinaasappelpartjes worden prima verwerkt. Voor smoothies echt geweldig. Maakt wel veel herrie, maar dat hebben we ervoor over.
Voor het malen van noten voor een notenpasta is het apparaat minder geschikt.

Anoniem 06-11-2020

Super product!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Na defect aan onze Nutri Bulltet opzoek naar een nieuw en beter alternatief.
Uitgekomen bij deze Philips. Al enige maanden deze super blender in gebruik en tot op heden zeer tevreden.

Hij is zeker niet geruisloos, maar doet zijn werk uitstekend.

55555 17-10-2020

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Door de hoge snelheid is een smoothie of soep snel klaar voor gebruik.
Enige nadeel is dat de messen en houder soms erg vastzit en lastig er af te draaien is.

Antonymus 28-09-2020

Mijn dagelijkse gezondheidshulp

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Uitstekende smoothy maker en nog veel meer uitgevoerd met een krachtige motor in een solide huis. Philips topkwaliteit!

GabD 07-07-2020

Topproduct

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Beste blender die we ooit gehad hebben.
Maakt perfect gladde smoothies en is redelijk goed schoon te maken.

Feggel 07-07-2020

Sterke blender maar wat een lawaai

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Wij wilden een blender specifiek om smoothies mee te maken. Vandaar deze gekozen met bijbehorende smoothiebekers. Bij eerste gebruik heeft de blender een rokerige geur, maar dat is nieuwigheid. Hij blend zeer goed. Bevroren fruit, butter chicken curry, noten, een enkel probleem. Er is echter een heel groot minpunt en dat is het lawaai. Dit is de eerste blender waarbij ik mij afvraag of hij wel voldoet aan de geluidsnormen. Hij maakt zo'n ongelofelijk lawaai dat je wel gehoorbescherming mag opdoen. We houden zelfs de deuren en ramen gesloten. Wat ons betreft toch een miskoop.

Kennyh 06-07-2020

Goede machine

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Stevige machine, doet wat hij moet doen! Héél tevreden over.
Enkel het messensysteem komt redelijk vast te zitten als je het niet meteen na gebruik er af draait.

Albita 26-04-2020

Super blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Geweldige blender. Maakt de lekkerste sapjes en smoothies in een mum van tijd super glad. Ook ijsklontjes geen probleem. Schoonmaken is ook erg eenvoudig. Blender voelt goed stevig aan. Alleen de kan is een beetje zwaar, maar dat is ook nog niet eens zo erg. Blij dat ik toch voor deze ben gegaan. Krachtige motor en mooi design. Is zijn prijs meer dan waard!

Anoniem 20-11-2019

Fijne blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Na mijn oude Philips blender compleet te hebben versleten, heb ik, na mij eerst goed te hebben georiënteerd, weer een Philips blender gekocht, de Problend 6 3D. Deze werkt supergoed. Fijne smoothies, krachtige messen om ijs te crushen, prima! Alleen de kan blijft wel eens in de motorunit steken. Ook is het messengedeelte heel moeilijk van de kan te draaien om die in losse onderdelen te reinigen.
Misschien een innovatiepuntje? Verder qua blenden een geweldige blender, die er ook nog eens heel goed uitziet.

Regtur 10-04-2019

Niet geschikt voor meer dan dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

De door Philips gebruikte onderdelen ( op de glazen kan na) zijn niet geschikt voor meer dan dagelijks gebruik. Alles accessoires zijn van dun hard plastic dat snel breekt/scheurt.
Het vast en los maken van de kom vereist een handigheidje die indien deze ontbreekt de glazen kom muurvast gaat zitten in zijn kraag/mes-unit.

Anja48 21-09-2018

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

De blender is zeer krachtig. De smoothies zijn lekkerder dan bij mijn vorige apparaat. Fijn ook dat de blender een grote mengkom heeft. Het gebruiks gemak is voor mij redelijk, omdat ik het mes met de houder zeer moeilijk los krijg van de kan. Bij de tumblerbeker krijg ik het wel makkelijk los. Nog een groot nadeel vind ik dat de tumblerbekers niet los bij te bestellen zijn.

Germaine 10-08-2018

efficace et nettoyage simple

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

facile à manipuler et à nettoyer.
Le verre est très lourd mais très hygiénique.
Très satisfaite en global...

Philips2018 12-06-2018

Super tevreden!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken. Pureert heel goed, warme soepen, smoothies zelfs Pindakaas gemaakt!

Smoothiessssss 29-04-2018

Fijn apparaat, krachtige motor

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Goed apparaat de smoothies worden echt fijn gemaakt op de automatische stand, krachtige motor maakt de smooties echt super.
Voorheen 750:wat, maar duidelijk verschil

ruit 05-04-2018

Werkt perfect en doet wat hij moed doen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

We gebruiken hem elke dag en doet het goed ijs blokjes en groenten met gember in stukjes en appel hij maakt het mooi en goed drinkbaar.

Daan0181 31-03-2018

Uitstekende blender

Uitstekend apparaat.
Handige keuze knop voor wat je wil doen en ook nog apart instelbaar met tijd en snelheid.

Meegeleverde bekers zijn erg handig. De kan is super stevig en goed schoon te maken.

Resultaat is prima!

A.Bakker 05-02-2018

Superblender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Snel en hij blenderd heel fijn, heerlijk! De bijgeleverde twee bekers zijn ontzettend handig, zo kunnen we naar eigen smaak maken wat we willen en het is gemakkelijk om mee te nemen naar het werk of voor onderweg. Na goedkope blenders te hebben versleten is dit wel even wat anders! Bij vorige blenders versleet de maalmolen waardoor deze uiteindelijk niet meer kan draaien, tijdens maanprocedure was dit ook te ruiken aan de geur van te warm plastic. Deze blender heeft een maalmolen gemaakt van heel hard materiaal, we verwachten er dus heel wat van, moet nog blijken want we hebben hem net, maar het ziet er heel wat degelijker uit. Het bijgeleverde receptenboeken is ook inspirerend. De kan is erg zwaar en het afkoppelen van de ring is ook relatief zwaar, maar daar hebben wij geen moeite mee. Heb er nog geen hete producten in gemaakt maar ben dat zeker van plan, daarvoor is de hittebestendige kan natuurlijk wel heel erg handig. Ook het maken van pesto en pindasaus staat op mijn to do lijstje.

Pluspunten

• Snel
  • Maalt heel fijn
  • Bijgeleverde bekers
  • maalmolen