Philips Avance Collection HR3655

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3655 op Kieskeurig.be.

Esther 20-06-2017

Slechte keus

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Marcel 11-06-2017

Tot nu toe OK

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik heb dit product pas 2 dagen in gebruik. Alles loopt goed vooralsnog. Om te beginnen met de minpunten: jammer dat de HR3655 geen tamper heeft, zoals de (uiteraard veel duurdere) Vitamix dat wel heeft. Maar het is niet dat zoiets de productkosten aanzienlijk hoger maakt. Als dit ding 1400W slurpt, verwacht ik wel dat ik mijn fruit alvorens niet in al te kleine stukken hoef te snijden en/of zo veel vloeistof moet bijschenken dat dit ten koste gaat van de smaak. Daarnaast maakt de blender veel geluid. Dat neem ik voor lief voor de prijs die ik hieraan heb uitgegeven, maar Kuvings heeft bijvoorbeeld een slimme en niet al te dure oplossing voor het geluidsprobleem gevonden (zie de vacuumblender van Kuvings).

De blender heeft een minimalistische uitstraling: strakke vorm en weinig knopjes / poespas. Persoonlijk zie ik dit als een pluspunt. Ook voelt het materiaal stevig aan. Ik krijg niet het gevoel dat de knopjes na een aantal maanden stuk zullen gaan (wat ik wel had bij het voelen van de SilentMixx blenders van AEG). Hopelijk zal dit allemaal bijdragen aan de levensduur van het product.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Afwerking

Minpunten

• Herrie
  • Geen tamper

Fre 07-07-2017

Zeer ontevreden.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Een zacht tikje tegen een bord resulteerde in een groot stuk glas dat afbrak van de blender kan, binnen een week.
Na contact om garantie valt dit hier niet onder, ik ben werkelijk verbijsterd. Het is zeker een goede blender maar je mag verwachten dat het glas vele malen sterker is. Ik beveel het product dan ook niet ook, mede gelet op de 'service' die ontbreekt bij Philips en ik nu met een kapotte blender kan zit.

Minpunten

• Glas binnen een week al kapot.

Bianca 14-06-2017

Super blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Een super fijne en snelle blender! Alles wat je wil maken, gaat supersnel en hij levert fijn gemalen en goed geblende drankjes af!
Ik heb vele blenders hiervoor gehad, maar deze komt echt tot zijn recht!
Het design is trendy en staat fantastisch in de keuken.
Ik gebruik hem iedere dag en de messen blijven scherp en piekfijn eruit zien, dit zelfs na heel veel blenden met ijsblokjes!
Al met al zeker de beste blender om in huis te hebben!

SvKC 12-06-2017

Krachtige blender met groot vermogen en grote kan

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Veel vermogen.
Bij ons veel gebruikt voor smoothies. De grote kan zorgt voor voldoende sap voor ons grote gezin met 4 kinderen. Ik geef de voorkeur aan een blender boven staafmixer (krijgt niet alles klein of past niet voldoende in de maatbeker) of sapcentrifuge (vezels komen niet in sap).
Echt in een handomdraai bevroren fruit en groente omgetoverd tot heerlijke smoothie!
Bovendien makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kan
  • Makkelijk schoon te maken
  • Groot vermogen
  • Meerdere standen

Ann75 12-06-2017

Krachtpatser!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Wat een fijne blender! Hij is superkrachtig, maalt alles fijn en geen stukjes meer te bekennen. Hij crusht ijsblokjes voor een heerlijke slush puppy en de twee tumbler kannen kunnen ook direct op deze machine. Hoe gemakkelijk is dat! Ik ben er super content mee

Pluspunten

• krachtig
  • de losse kannen kunnen er ook direct op
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • ijsklontjes functie

Marjolein004 10-09-2021

Krachtige blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Groot formaat en krijgt alles echt goed vloeibaar. Bevroren fruit of groente bijvoorbeeld, ideaal. En de bekers die ik erbij heb gekregen zijn ook top! Smoothie blijft zo lang goed en lekker.

Miriam2908 13-08-2021

Doet gewoon wat hij moet doen, en doet het goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

In eerste instantie dacht ik dat de blender niet goed was, maar je moet de kan even goed naar links draaien en dan klikt hij vast. Verder blendt hij snel en goed, maakt wel wat geluid. Verder zijn alle materialen stevig. De smoothie bekers worden wel lelijk in de afwasmachine.

Nummer 16 10-07-2021

Tumblerkan ---> vaatwasser

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Blender is top, tumblerkan zou in de vaatwasser kunnen maar komt er vervormd uit en dan past het deksel niet meer optimaal met lekkage tot gevolg.

M.v.W. 11-06-2021

Solide kwaliteit en glazen kan.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Deze blender heb ik gekocht omdat hij een sterke motor en een degelijke glazen kan heeft. Het crushen van ijs heb ik nog niet geprobeerd, maar dat moet geen probleem op gaan leveren. De prijs is netjes want het is een stevig apparaat. De smoothies lukken goed: alle ingrediënten mengen goed en gelijkmatig gehakt. Alles, behalve de motor, mag in de vaatwasser. Ik wilde geen extra spul, mijn keukenkastjes puilen uit, maar de twee stevige bekers (van plastic) zijn handig. Er kan lekker veel in dus prima voor een smoothie-lunch. Er komt behoorlijk wat kracht vrij tijdens de bereiding, maar de zuignapjes onder het motorblok houden alles op zijn plaats en stabiel. Ik ben linkshandig en je moet de kan er eigenlijk met rechts opzetten. Voor mij geen probleem. De messen kun je volgens de handleiding losschroeven, maar dat is mij nog niet gelukt.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Maakt goede smoothies
  • Glazen kan met messenunit dat stevig vast zit
  • Alles kan in de vaatwasser. (motor niet)
  • Maakt een solide indruk

Minpunten

• de kan is wat zwaar

jessica v 03-06-2021

Super voor smoothies

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

De blender is eenvoudig te installeren en in gebruik. Smoothies waren nog nooit zo glad en eenvoudig te maken. Super tevreden met dit product.

Dodi123 01-06-2021

Geweldige smoothiemaker

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Qua smoothies maken is hij perfect maar je moet wel flink wat kracht hebben om hem open te krijgen.
En wanneer je hem niet goed strak aandraagt krijg je hem er ook niet uit en blijft de onderkant dus in het apparaat staan.

MauEsm 01-06-2021

Veel lawaai

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Prima machine en doet wat het moet doen. Erg krachtige motor en daardoor maakt het wel veel herrie. Verder is de machine erg compleet en de twee bekers zijn ideaal om mee te nemen. Over het algemeen erg tevreden ermee. Geen vijf sterren omdat ik de machine wel veel lawaai vind maken.

Sretlow 16-01-2021

Belofte maakt schuld

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Mixen gaat goed maar noten en groenten vermalen gaat slecht tot matig. Glazen mixkan is onhandig en zwaar in gebruik.

S. Moothie 12-01-2021

Duizelingwekkend

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

De kracht van de blender is duizelingwekkend. In een mum van tijd veranderen bijvoorbeeld stukken hard fruit in een heerlijk zachte en smaakvolle smoothie. Natuurlijk mede dankzij de bijgeleverde receptuur!

Jacky X45 29-12-2020

De blender werkt perfekt

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

IK maakte eerst de smoothies met de staafmixer, maar die gaf problemen bij wat grover fruit of bevroren spinazieblokjes.

Cherivo 11-11-2020

Supergladde smoothies

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Wij maken elke dag een smoothie met allerlei rauwe groenten en fruit. Die worden altijd mooi glad, hoe hard het fruit ook is. Ook sinaasappelpartjes worden prima verwerkt. Voor smoothies echt geweldig. Maakt wel veel herrie, maar dat hebben we ervoor over.
Voor het malen van noten voor een notenpasta is het apparaat minder geschikt.

Anoniem 06-11-2020

Super product!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Na defect aan onze Nutri Bulltet opzoek naar een nieuw en beter alternatief.
Uitgekomen bij deze Philips. Al enige maanden deze super blender in gebruik en tot op heden zeer tevreden.

Hij is zeker niet geruisloos, maar doet zijn werk uitstekend.

55555 17-10-2020

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Door de hoge snelheid is een smoothie of soep snel klaar voor gebruik.
Enige nadeel is dat de messen en houder soms erg vastzit en lastig er af te draaien is.

Antonymus 28-09-2020

Mijn dagelijkse gezondheidshulp

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Uitstekende smoothy maker en nog veel meer uitgevoerd met een krachtige motor in een solide huis. Philips topkwaliteit!