Bosch MMB66G3M - Reviews

Femke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Smoothies in een handomdraai

Geweldig apparaat, ik ben heel blij met deze aankoop. De glazen kan is mooi groot zodat alle ingrediënten er makkelijk in kunnen, het filter is een uitkomst tegen pitjes in je smoothie, het hoge vermogen zorgt ervoor dat de smoothie in no time klaar is. Ondanks het hoge vermogen maakt het apparaat weinig herrie. Perfecte vervanger van het apparaat van een ander merk met ongeveer dezelfde specificaties dat we hiervoor hadden, maar dat al binnen de garantietermijn onvervangbaar stuk was.

Pluspunten

• Grote kan
  • Filter tegen pitjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Extra meegeleverde hakmolen

Sandra 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdige sterkte en vooral stille blender

Mooi design wat netjes staat in de keuken, veelzijdige blender, je kan er sausjes mee maken, mee hakken, shakes maken, smoothies maken en ook soep! Mooie grote kan, kan veel in, makkelijk schoon te maken, makkelijk in en uit elkaar te halen. Lekkere krachtige blender, meerdere standen en veel stiller ten opzichte van de meeste blenders. Erg fijn als je hem s'ochtends wilt gebruiken en niet iedereen wakker wilt maken.
Bijna alles kan in de vaatwasser, ook erg fijn (messen worden afgeraden om in vaatwasser te doen).

ot 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

een krachtige en stille blender

Echt een aanrader een hele sterke 900 watt motor en ook heel stil voor een blender.Ook wat fijn is de meegeleverde hulpstukken.

Pluspunten

• sterke motor
  • still
  • hulpstukken

Micky 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudig schoonmaken, stabiel, stille motor

Na aanschaf positieve indruk van eenvoudige bediening, gemakkelijk schoonmaken van de messen en relatief stil in gebruik, vergeleken met eerdere blender.

Pluspunten

• stabiliteit
  • reinigen

Minpunten

• omschrijving 2,3 ltr is werkelijk 1,5 ltr

Elly 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine met bruikbare hulpstukken, krachtige motor

Gekozen voor dit product om zijn krachtige motor en variabele snelheden. De bijgeleverde hulpstukken zijn praktisch. Deze blender is een must in iedere keuken als je van een goede bereiding houd. De onderdelen zijn eenvoudig te reinigen en zelfs vaatwas bestendig.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • variabele snelheid
  • Glazen blenderkan

Minpunten

• kost iets meer

Olaf 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en snel

Makkelijk schoon te maken door dat je de bodem kan verwijderen. Voor een blender is deze stil en heeft een grote kan.
Deze is erg robust. Nadeeltje daarvan is het gewich

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • meerdere functies
  • stil

Minpunten

• zware kan