Moulinex LM904110 Blender soup

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Moulinex LM904110 Blender soup op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Soepfan 02-01-2017

Fantastisch toestel!

Ik maakte vroeger al eens een soepje maar sinds ik dit toestel heb doe ik het letterlijk elke dag! Goedkope groenten van de markt of diepvriesgroenten, ik besteed er zelf maar 5 minuten aan. Vroeger bakte ik de uien even voor ik met de rest van de soep begon maar dit is helemaal niet nodig. Perfect voor wie graag gebonden soepen heeft en geen eigeel of aardappelen wil gebruiken om een crème-achtige velouté te bereiden. Groenten, water en bouillon erin, op een knopje drukken en een half uur later komt het piepje dat de soep klaar is. Weinig afwas, superscherpe blender en neemt relatief weinig plaats in. Ik heb ook andere gerechten, zoals smoothies en appelmoes gemaakt. Allemaal goed gelukt. Het manueel instellen lukt echter niet altijd. Ik heb enkele keren een foutmelding gekregen. Ik weet niet of de goedkopere versie even goed mixt dus ben zeer tevreden met mijn Moulinex!

Pluspunten

• soep zo smeuig dat het precies room bevat!
  • mooi toestel

Moesjke13 28-12-2016

zeer gemakkelijk in gebruik en zeer efficiënt!

Ik was gewend om soep te maken op de old fashion way: met een grote ketel en een mixer.

Met grote nieuwsgierigheid heb ik de Moulinex soup & co geprobeerd en ik moet toegeven: wat een gemak! Je voegt alle ingrediënten toe en de Moulinex doet de rest! Je kan kiezen of je de soep fijn of grof gemixt wenst (in de handleiding staan de verschillende programma’s). Gemakkelijk én efficiënt!
En fantastisch dat je niet alleen warme soep, maar ook koude zaken zoals smoothies en gazpacho kan maken! En je kan er ook groenten mee stomen in het bijgeleverde mandje!

De Moulinex soup & co heeft trouwens nog een heel fijne functie: je kan de soep na het klaarmaken nog even warm houden! En er zit een auto clean programma op, maar dat heb ik eerlijk gezegd nog niet gebruikt, ik was alles direct af na het gebruiken van het toestel.

Het toestel ziet er trouwens ook nog wel leuk uit vind ik. De combinatie wit/ zilver past volgens mij in vele interieurs!

Enige twee minpuntjes die ik kan bedenken:
-mijn old fashion ketel stak ik in de vaatwas (de mixer natuurlijk niet), maar met de Moulinex heb ik ietsje meer af te wassen. Hoewel de tijdsbesparing die ik door de Moulinex krijg nog steeds groter is dan de tijd die ik verlies met de extra afwas.
-En met de Moulinex kan ik max 2 liter soep maken. Wat natuurlijk ook een voordeel is, want daardoor ga ik frequenter soep maken waardoor ik meer afwisseling heb!

Conclusie: ik ben helemaal tevreden van de Moulinex soup & co!! Een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • effciënt
  • leuk design
  • verschillende programma's
  • ook stomen mogelijk

Minpunten

• je maakt max 1,8 liter soep
  • kan niet in de vaatwas