Bosch MMB64G3M - Reviews

Best Reviewed november 2016
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 278 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Inge 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Blender van Bosch MMB64G3M- sssssttttt

Wat een fijn produkt. Nadat twee blenderkannen in 1 week gesneuveld waren (ja, hoe krijg ik het voor elkaar hè), heb ik mezelf deze blender cadeau gedaan. Ik hoef de keukendeur niet meer te sluiten als in de woonkamer de televisie aanstaat, zo fijn, maakt veel minder geluid maar maakt wél de lekkerste smoothies :-)

Pluspunten

• weinig lawaai
  • mooi design

Esmee Muriël 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

onduidelijke informatie klantenservice fd nummer! blender

Voor een simpele vraag naar een FD nummer??? om een refund formulier te kunnen in te vullen. Wordt mij door de dame van de klantenservice verteld dat dit nummer op de doos zou moeten staan. Ik zoeken en zoeken... geen nummer. Derhalve raak ik ietwat geirriteerd door haar on doortastendheid en zeg dat ik dit nummer niet kan vinden. En dat ik dit nummer nodig heb om het refundformulier te kunnen afronden/invullen. De telefoniste geeft een stroom aan informatie, maar begrijpt waarschijnlijk niet dat voor haar alles een appeltje eitje is en voor een onwetende consument het lastig is om e.e.a gelijk te begrijpen. Ze legt pardoes de hoorn neer als ik aangeef dat ik er niet uitkom met haar verstrekte informatie.. toettoettoet...Dus nog steeds geen FD nummer! Derhalve na een half uur nadat ik de blender uit de doos heb gehaald, zie ik dat het FD nummer op de onderkant van de blender staat.Toch nog gevonden. Ik had ietwat meer welwillendheid verwacht van de klantenservice. Dus als de blender net zo werkt als de mevrouw van de klantenservice dan heb ik mij bedenkingen..(-: Mevrouw van de klantenservice het nummer staat pertinent niet op de doos! U ook bedankt!

Deborah 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een aanrader

Een fijne bleden, maakt natuurlijk wel wat geluid maar niet overheersend hard. De smootie maker is heerlijk de drankjes worden heerlijk lobbig en zacht. Kijk uit met grote ijsblokken die kan de blender niet echt aan, teveel diepfriesfruit ook niet. Makkelijk schoon te maken.. top ding.. ik raad hem zeker aan..

Pluspunten

• Blend goed
  • Smootiemaker
  • Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan geen grote ijsblokken aan
  • Niet teveel diepfriesfruit

Ibn Y. 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Alomvattend

Je hebt ALLES IN 1 apparaat, je kan ermee BLENDEN, CRUSHEN, HAKKEN en FILTEREN en ook is de blender LETTERLIJK STILLER dan me vorige zodanig stiller dat ik soms nog denk dat mijn vorige blender harder draait, kortom voor mij WAAR VOOR ME GELD!

Pluspunten

• ALOMVATTEND

Minpunten

• Tot nu geen minpunten

Tom 16-06-2017 Product paar weken in bezit

Super blender!

Uiteindelijk heb ik voor deze blender gekozen, mede om de goede reviews die het had. Ik zal nu ook een goede review schrijven, want ik ben er echt tevreden mee. Het design is heel strak en mooi. Wij zijn voor al fan van de glazen kom, dit was ook een doorslaggevende reden voor ons om hem te halen. Wij hebben de accessoires die er bij zitten, de hakmolen is erg handig maar het filter vinden wij een beetje onhandig in gebruik. Er staan veel leuke recepten in het handleiding boekje om meteen mee te beginnen, zoals mayonaise, pesto, smoothie, sappen. Ik ben er super tevreden mee.

Pluspunten

• Gebruik

Minpunten

• Op begin moeite met kom eraf te halen

Tallina 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne Blender

Na wat simpele modellen te hebben gebruikt jarenlang was het tijd voor een echte.
Mooie vormgeving, heerlijk stil en doet wat ik er van verwacht.

Pluspunten

• stil
  • snel alles geblend

Huijbregts 04-06-2017 Product paar maanden in bezit

Doet wat hij moet doen

Fijne blender, kan goed overweg met ijs en bevoren fruit zonder al te veel lawaai. Ook heel fijn dat de mesjes/onderkant er af kunnen, los zo in de vaatwasser is ideaal, prima schoon zonder restjes.

Pluspunten

• Stevige kan
  • Messen los te maken voor schoonmaken
  • Niet te veel lawaai
  • Kan goed overweg met ijs

Ardjan Maas 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke smoothies

Gisteren deze blender besteld vandaag in huis en meteen in gebruik genomen. Als resultaat een heerlijke smoothie. Blender heeft een mooie grote glazen kan. Diepvries fruit erbij en vers fruit en blenden maar. Het diepvriesfruit maakt hij perfect glad! Mocht je niet van pitjes houden zit er een mooi filter in.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Grote inhoud
  • Filter

gin 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stil

Een wereld van verschil met onze oude blender / mixer. Wat zullen ook de buren blij zijn met onze aankoop ! Lekker stil, maar toch goed gemixt en power ! Je kan zelfs even wat tussendoor wat anders doen, want de blender schakelt zelf uit als hij klaar is. Super blij mee en gaan hem dagelijks elke ochtend gebruiken !

• Verschillende mixstanden
  • Geschikt voor warme en koude dranken
  • Vaatwasser en warmtebestendig

Minpunten

• Zware kan maar blijft dan wel op zijn plek staan !

Dominique 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte blender

Na een aantal mislukte aankopen van goedkope blenders ben ik via deze website bij de MMB64G3M terecht gekomen. De blender heeft een krachtig vermogen en maakt smoothies gladder dan dat ik gewend ben.
Door de kracht in deze blender durfde ik het aan meer dingen gemaakt dan alleen smoothies. Zo kan je met de kleine "beker" ook pinda's en noten malen tot notenpasta. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Maakt smoothies mooi glad
  • Krachtig genoeg om zelf pindakaas te maken
  • Is goed te demonteren en schoon te maken

steefenlot 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB64G3M SilentMixx

Het is een fijne blender met grote zware kan, filter om de sappen nog gladder te maken, en een hak opzetstuk.
Je moet eerst even goed alles doorlezen om uit te vinden hoe je alle delen loshaalt en van de kan op het hak stuk kan zetten. In de beschrijving is alles goed te vinden.
Het apparaat geeft inderdaad veel minder geluid af dan mijn vorige blender. Het apparaat geeft met verlichting aan of hij er klaar voor is, en of alles goed erop is gezet. Je moet best wel even kracht zetten om de kan erop te draaien en eraf te draaien. Ook de dop op de kan, is goed vacuüm gezogen, en moet met kracht opgetild.
Met handige tip toetsen kan je niet mis kiezen. Apparaat doet rustig zijn werk.
Mijn eerste smoothie maakte ik met grote bevroren aardbeien, waar mijn vorige blender met veel geluid, heel veel werk had, is het voor deze blender, zo geruisloos vermalen, dat ik het bijna niet kon geloven. Maar zonder veel moeite was het toch echt een glad sapje.
Alles even demonteren en afspoelen en klaarmaken voor de afwasmachine is kleine moeite als je even weet hoe je alles moet klikken en demonteren.
Al met al dus zeer tevreden.

Pluspunten

• veel kracht, bevroren fruit snel tot gladde sap
  • alles goed demonteerbaar, fijn in afwasmachine
  • weinig geluid
  • hak opzetstuk
  • filter om gladde sappen te maken

Minpunten

• zware kan
  • kracht zetten met kan plaatsen en deksel erafhalen

B 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige stille blender

Bij ons thuis wordt de blender intensief gebruikt dus toen het tijd werd voor een nieuwe hadden we een aantal eisen waaraan moest worden voldaan. Deze Bosch blender heeft alles wat we zoeken: een krachtige motor, maakt niet te veel lawaai (aangezien hij s ochtends gebruikt wordt), heeft een grote kan waar ook hete vloeistoffen in kunnen en hij is makkelijk schoon te maken. Vooral het geluid valt me heel erg op, met de stille motor voel ik me niet meer bezwaard om hem lekker lang aan te zetten voor een romige smoothie. Van bevroren fruit tot hete soep of pasta saus het gaat allemaal in een handomdraai. En omdat je de messen eenvoudig kan verwijderen wordt het schoonmaken wel erg makkelijk. De kan is van glas en lekker groot maar dat maakt hem wel wat zwaar. Voor mij is dat echter geen probleem.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Grote glazen kan
  • Makkelijk schoon te maken
  • Kan ijs & bevroren fruit aan

Minpunten

• De kan is wat zwaar (maar maakt ons niet uit)

Alex Terpstra 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijk geluidsarm en robuust apparaat!

Gekocht vanwege een tijdelijk gebit probleem (tandheelkundige renovatie).

Reden deze te hebben aangeschaft was dat er bij de Mediamarkt een tal van blenders op een rij staan, maar de combinatie van de stijl, degelijkheid en de prijs, heeft deze heeft 100 wat meer (800) dan de Bosch MMB42G0B ook met €20,- terug actie, en het scheelde tussen deze twee maar €3,-.

Buiten deze verschillen is de Bosch MMB64G3M nog eens met een RVS front afgewerkt, in plaats van een zwart hoogglanzend plastic front van de MMB42G0B.

En de reden van deze keuze is dat van andere blenders in tegendeel te duur waren of geheel stijlloos.

Meteen geprobeerd bij thuiskomst en het geluidsniveau is zeer goed te noemen (onze waterkoker produceert meer geluid).

Uiteraard meteen een heerlijke smoothie gemaakt, en de blender doet zijn werk super goed, en het overtreft de smaakpapillen, dis is ook de eerste blender

Verder is het gewoon proberen en kijken wat de kookkunsten zoals soepen, smoothies, sausen etc met zich meebrengen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stijlvol
  • Geluidsarm
  • Zuignappen, stabiliteit
  • Grote inhoud

Hugo van de Klippe 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

weinig lawaai, prima blenderen

Na 3 eerdere goedkope blenders: 1e snel kapot, 2e werkte goed maar les kabaal, 3e weinig lawaai maar er bleven klonters nu eindelijk een goeie, prima resultaat, weinig lawaai en toerental te regelen, inhoud slaat niet met geweld in de rondte, kortom prima apparaat!

Pluspunten

• werkt erg goed
  • toerental in te stellen
  • weinig herrie

Leo 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed

Zeer goede blender maakt zeer weinig geluid is makkelijk schoon te maken kortom werkt zeer goed raad hem zeker aan!

Pluspunten

• werkt prima
  • niet veel geluid
  • makkelijk schoonmaken

Route66 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze blender nu een week
Ff wennen met goed erop vast klikken
Belooft weinig geluid te maken..dat klopt!
Makkelijk schoon te houden
Prima apparaat

• Groot qua inhoud
  • Stylevol

Andrevanheuken 24-07-2017

Geweldige blender

Krachtige en relatief stukje blender. Vele mogelijkheden. Mooi voorgegeven en erg stabiel grote glazen kom geschikt voor hete vloeistoffen. Eenvoudig schoon te maken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Edwin 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB64G3M

Een mooi goed product ,doet precies wat het moet doen en wat we verwachten hadden.
Prijs is ook erg scherp.

Pluspunten

• Erg stil
  • Goeie maat voor leuke gerechten

Minpunten

• Geen minpunt

Ellen 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat erg stil

Mooi design voor in de keuken, veel functies en het apparaat heeft veel vermogen. Veel vermogen en toch veel stiller dan mijn vorige bleder! Tevreden!

Pluspunten

• design
  • functies