Bosch MMB64G3M - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 277 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Charo B. 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele blender met stille power!

Onlangs deze blender aangeschaft met 2 extra opzetstukken; de chopper en smoothiefilter.

De blender beschikt over 6 messen in 3 verschillende richtingen om de inhoud goed en evenredig te malen. Daarnaast kan je met de draaiknop zelf de rotatiesnelheid van de messen bepalen. Dit is fijn, omdat elk ingredient een eigen hardheid heeft en je zo de maling grof/fijn zelf kunt reguleren. Ook kan je een vooringesteld programma gebruiken voor het crushen van ijs, smoothie maken (met of zonder filter) en voor de chopper.

Blenderen met zelf bepaalde min-max snelheid heb ik gebruikt voor soep. Een soep met grof gesneden groenten in hete bouillon kon ik soepel verwerken in deze blender. Vanuit een langzame stand om eerst de grote stukken te verkleinen heb ik de snelheid opgevoerd om de soep uiteindelijk op de max snelheid zeer fijn en egaal te malen. Voordeel van deze blender is de mogelijkheid om met hete dan wel ijskoude inhoud te werken, de glazen kan kan dit prima aan.

Silentmixx
De blender is stil, met de aantekening dat er uiteraard verschil in decibel bestaat tussen zachte en harde producten. Toch is deze blender in het algemeen vele malen stiller dan ik gewend ben.

Chopper.
De chopper is fijn klein opzet stuk om bijvoorbeeld noten te crushen (eigengemaakte pindakaas) en pesto te draaien. Je kan hier het standaard programma voor gebruiken of eventueel naar wens de min-max knop om je eigen structuur te bepalen. De pulseknop is hierin ook een goede aanvulling.

Smoothiefilter.
Het maken van een smoothie kan met of zonder filter. Ook hier geldt dat je het programma kan gebruiken of de min-max knop. Ik hou van een fijne egale smoothie en hierbij werkt het filter super. Omdat het filter de messen omsluit kunnen er geen grove stukken fruit e.d. ontsnappen en in je smoothie terecht komen. Zonder problemen mengde hij mijn perziken yoghurt en bananen door het filter!

Ook voor het maken van een cocktail met crushed ice is deze blender een superhulp. Zonder problemen snijdt hij door het ijs heen. Wederom met vooringesteld programma, pulseknop of min-max knop.

Voordelen:
- verschillende mogelijkheden om de inhoud te malen. Pulse/programma/eigen snelheid bepalen.
- stiller dan andere blenders
- sterke maalmogelijkheden door 6 messen in verschillende richtingen zodat dit evenredig gebeurd
- smoothiefilter zorgt voor een zeer fijne substantie

Nadelen:
Aan de blender geen. Maar een aanrader; spoel de onderdelen zoals smoothiefilter, kan en messen direct om, zo voorkom je aangekoekte prut die later problemen kan opleveren.

Waarom geen 10?
Zonder vaatwasser was ik alles met de hand. Een optie om heet water met afwasmiddel in de kan te gooiden en een 'schoonmaakprogramma' te draaien staat niet beschreven in de handleiding. (dus niet geprobeerd...)

Pluspunten

• 6 messen in 3 richtingen
  • stil
  • zelf snelheid bepalen
  • standaardprogramma's
  • smoothiefilter chopper

Minpunten

• wasprogramma ;)

Esmee Muriël 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

onduidelijke informatie klantenservice fd nummer! blender

Voor een simpele vraag naar een FD nummer??? om een refund formulier te kunnen in te vullen. Wordt mij door de dame van de klantenservice verteld dat dit nummer op de doos zou moeten staan. Ik zoeken en zoeken... geen nummer. Derhalve raak ik ietwat geirriteerd door haar on doortastendheid en zeg dat ik dit nummer niet kan vinden. En dat ik dit nummer nodig heb om het refundformulier te kunnen afronden/invullen. De telefoniste geeft een stroom aan informatie, maar begrijpt waarschijnlijk niet dat voor haar alles een appeltje eitje is en voor een onwetende consument het lastig is om e.e.a gelijk te begrijpen. Ze legt pardoes de hoorn neer als ik aangeef dat ik er niet uitkom met haar verstrekte informatie.. toettoettoet...Dus nog steeds geen FD nummer! Derhalve na een half uur nadat ik de blender uit de doos heb gehaald, zie ik dat het FD nummer op de onderkant van de blender staat.Toch nog gevonden. Ik had ietwat meer welwillendheid verwacht van de klantenservice. Dus als de blender net zo werkt als de mevrouw van de klantenservice dan heb ik mij bedenkingen..(-: Mevrouw van de klantenservice het nummer staat pertinent niet op de doos! U ook bedankt!

Alex Terpstra 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijk geluidsarm en robuust apparaat!

Gekocht vanwege een tijdelijk gebit probleem (tandheelkundige renovatie).

Reden deze te hebben aangeschaft was dat er bij de Mediamarkt een tal van blenders op een rij staan, maar de combinatie van de stijl, degelijkheid en de prijs, heeft deze heeft 100 wat meer (800) dan de Bosch MMB42G0B ook met €20,- terug actie, en het scheelde tussen deze twee maar €3,-.

Buiten deze verschillen is de Bosch MMB64G3M nog eens met een RVS front afgewerkt, in plaats van een zwart hoogglanzend plastic front van de MMB42G0B.

En de reden van deze keuze is dat van andere blenders in tegendeel te duur waren of geheel stijlloos.

Meteen geprobeerd bij thuiskomst en het geluidsniveau is zeer goed te noemen (onze waterkoker produceert meer geluid).

Uiteraard meteen een heerlijke smoothie gemaakt, en de blender doet zijn werk super goed, en het overtreft de smaakpapillen, dis is ook de eerste blender

Verder is het gewoon proberen en kijken wat de kookkunsten zoals soepen, smoothies, sausen etc met zich meebrengen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stijlvol
  • Geluidsarm
  • Zuignappen, stabiliteit
  • Grote inhoud

Hugo van de Klippe 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

weinig lawaai, prima blenderen

Na 3 eerdere goedkope blenders: 1e snel kapot, 2e werkte goed maar les kabaal, 3e weinig lawaai maar er bleven klonters nu eindelijk een goeie, prima resultaat, weinig lawaai en toerental te regelen, inhoud slaat niet met geweld in de rondte, kortom prima apparaat!

Pluspunten

• werkt erg goed
  • toerental in te stellen
  • weinig herrie

Leo 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed

Zeer goede blender maakt zeer weinig geluid is makkelijk schoon te maken kortom werkt zeer goed raad hem zeker aan!

Pluspunten

• werkt prima
  • niet veel geluid
  • makkelijk schoonmaken

Route66 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze blender nu een week
Ff wennen met goed erop vast klikken
Belooft weinig geluid te maken..dat klopt!
Makkelijk schoon te houden
Prima apparaat

• Groot qua inhoud
  • Stylevol

Edwin 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MMB64G3M

Een mooi goed product ,doet precies wat het moet doen en wat we verwachten hadden.
Prijs is ook erg scherp.

Pluspunten

• Erg stil
  • Goeie maat voor leuke gerechten

Minpunten

• Geen minpunt

Ellen 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat erg stil

Mooi design voor in de keuken, veel functies en het apparaat heeft veel vermogen. Veel vermogen en toch veel stiller dan mijn vorige bleder! Tevreden!

Pluspunten

• design
  • functies

Dick 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote kan !

Een mooie en fijne blender makkelijk in gebruik en stil .
En heel praktisch ! Je kunt lekkere smoothie's maken subliem !

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijk schoonmaken

• Geeen

Sylvia 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Handige keukenhulp, mooi formaat, duidelijke gebruik

Een heel functioneel product, dat uitnodigd tot heel veel lekkere dingen maken.
Het is een mooi design en met al zijn mogelijkheden perfect voor mijn gebruik ervan bij het koken. Ik ben erg blij met dit mooie verjaardagscadeau.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goed te reinigen

Dick 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote kan !

Een mooie en fijne blender makkelijk in gebruik en stil .
En heel praktisch ! Je kunt lekkere smoothie's maken subliem !

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijk schoonmaken

• Geeen

Anja 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne grote stille blender !!

Fijne blender, heeft geen moeite ijsklontjes fijn te malen, hij is stil en superrrrr makkelijk schoon te maken! Ben blij met mijn aankoop !!

• Makkelijk schoon te maken
  • Kan veel tegelijk in

Deborah 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een aanrader

Een fijne bleden, maakt natuurlijk wel wat geluid maar niet overheersend hard. De smootie maker is heerlijk de drankjes worden heerlijk lobbig en zacht. Kijk uit met grote ijsblokken die kan de blender niet echt aan, teveel diepfriesfruit ook niet. Makkelijk schoon te maken.. top ding.. ik raad hem zeker aan..

Pluspunten

• Blend goed
  • Smootiemaker
  • Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan geen grote ijsblokken aan
  • Niet teveel diepfriesfruit

Ibn Y. 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Alomvattend

Je hebt ALLES IN 1 apparaat, je kan ermee BLENDEN, CRUSHEN, HAKKEN en FILTEREN en ook is de blender LETTERLIJK STILLER dan me vorige zodanig stiller dat ik soms nog denk dat mijn vorige blender harder draait, kortom voor mij WAAR VOOR ME GELD!

Pluspunten

• ALOMVATTEND

Minpunten

• Tot nu geen minpunten

Purske 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Handzaam

We hebben de blender zojuist gekocht en meteen in gebruik genomen. Hij is zeer handzaam en werkt perfect. Alles word keurig vermalen zo als het hoort. Complimenten

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed te onderhouden.

H.J.van de Pol 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Blenders

Een heel mooi en goed uitgedachte Blender, we kunnen hier nu veel gezonde dranken mee maken.
Prijs verhouding ten opzichte van concurrenten is uit gevallen op deze blender van Bosch en ik zal hem ook aanbevelen bij
onze kennissen.

Esther Stegeman 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote blender maar erg handig

Ik heb gekozen voor deze blender omdat het een glazen kan heeft en omdat ze aangaven dat het een stille blender is. Opzich is hij stiller dan welke blender ook, maar uiteraard hoor je nog wel het bekende geluid van de blender. Dus verwacht niet dat deze blender super sillent is. Hij is handig in gebruik om de onderdelen van elkaar af te halen en in de vaatwasser te zetten. En de kom is erg groot waardoor je een goede hoeveelheid soep of smoothies kan maken.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Extra grote kan
  • Iets stiller dan andere blenders

Minpunten

• Erg groot waardoor hij lastig is op te bergen
  • erg zwaar

Inge 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Blender van Bosch MMB64G3M- sssssttttt

Wat een fijn produkt. Nadat twee blenderkannen in 1 week gesneuveld waren (ja, hoe krijg ik het voor elkaar hè), heb ik mezelf deze blender cadeau gedaan. Ik hoef de keukendeur niet meer te sluiten als in de woonkamer de televisie aanstaat, zo fijn, maakt veel minder geluid maar maakt wél de lekkerste smoothies :-)

Pluspunten

• weinig lawaai
  • mooi design

Linda 18-06-2017 Product paar weken in bezit

Snel en stil

De blender vermaalt snel zonder stukjes en maakt geen lawaai. Het schoonmaken is makkelijk en snel. Een prima aankoop!

Pluspunten

• stil
  • snel

Haseeb 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

Solid built; almost silent

Really like the blender. The build is very solid. The blender jug has good capacity. The blender is also very silent.

Pluspunten

• Silent
  • Solid Built
  • Capacity