Bosch MMB43G2B - Reviews

Best Reviewed mei 2017 Bosch MMB43G2B
Best Reviewed mei 2017
Afneembare mengbeker
IJscrusher

Beoordeling op basis van 117 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ruud 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig en zwaar, doet zijn werk

Er zitten twee elementen bij: een grote kan en een kleine fijnhakker. Het mes moet hierbij wel afzonderlijk afgehaald worden, wat even een trucje is. De kan is van glas en is vrij zwaar, echter voelt hij wel kwalitatief goed aan.
Bij de dop die je op de kan stopt zit een ingang aan de bovenkant waar je nog ingredienten bij kan toevoegen, erg handig. Verder creëert het mes een mooie vortex en is het krachtig genoeg om bevroren fruit te malen.

Pluspunten

• Kwaliteit kan
  • Ingredienten via dop nog toevoegen

Minpunten

• Zwaar
  • Wat werk om de elementen los te koppelen

Angela 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Blender

Super apparaat. Heel stil apparaat. Zelfs met ijsklontje fijn maken maakt hij niet heel veel herrie. maakt alles fijn. Zelfs de dadels maakt hij helemaal fijn.

PV 03-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede blender

Fijne blender met hak en crush functie en 5 standen voor te blenden.
Goede ruime glazen kan. Maar weinig geluid.

Pluspunten

• geuidsarm
  • messen goed schoon te maken

Joop 02-07-2017

Mooi uit ziende blender, stil en krachtig

Zeer tevreden, zeker het geluidsniveau. Gekozen voor Bosch aangezien ervaring goede apparaten. Tevens de service die Bosch geeft bij defect goede ervaringen.

Pluspunten

• Geluid
  • Mooi uitziend
  • Vaatwas bestendig
  • Kan veiligheidsglas

Anja 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Blender

mijn oude blender was stuk en wil graag een goede blender omdat ik het bijna dagelijks gebruikt voor groente fruit smoothy's en doe ik ook met bevroren ingrediënten, en deze is erg stil van geluid en dat is idd zo. en alles is zo fijn gemalen zonder veel herrie van het apparaat. Ik was erg verbaasd nog beter dan mijn oude die ik had dus ben erg blij met deze!!

Pluspunten

• bijna geen geluid
  • snel alles fijn gemalen ook bevroren ingrediënten
  • messen makkelijk los te krijgen voor schoonmaken

Bas 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Nieuwe blender

Blender is inderdaad erg stil, daarnaast een gebruiksvriendelijk apparaat en een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Anne 28-06-2017 Product paar weken in bezit

veel mogelijkheden

Prima blender, gekozen door de vele mogelijkheden, het feit dat het een silent model is en dat deze blender een kan heeft met een groot volume.
Hij maakt wel wat meer geluid dat ik van te voren dacht, maar hij blendert goed en daar gaat het om!
Vormgeving is mooi en de kan schenkt bovendien goed!

Pluspunten

• vormgeving
  • stevigheid
  • mogelijkheden
  • verschillende standen
  • grote kan

Minpunten

• beetje zware kan

Bruno 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

Really silent!

Usually I don't believe that much in the advertisements, but this blender is actually really silent!!!!
Doesn't look like it's going to break easily, I recommend it!

Loes 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Hele fijne blender

Hele fijne blender. Doet goed wat hij moet doen. Heet silence, maar ik vind hem persoonlijk niet echt heel stil, had hem stiller verwacht. Maar blend goed, soep, ijsblokjes.. alles gaat erin. Top

Pluspunten

• Blend goed
  • Kan soep en ijs in.. lekker makkelijk
  • Makkelijk in gebruik
  • mesjes kunnen eruit, maakt schoonmaken makkelijk
  • Glazen kan

Minpunten

• Niet heel zachtjes

A.B. 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een fijnapparaat zonder noice!

De blender heeft een moderne uitstraling. Het is een prettig apparaat om mee te werken want het is gebruiksvriendelijk. Alles wordt heel fijn gemalen tot een romige smootie. Natuurlijk hoor je het apparaat wanneer het in gebruik is maar het is vrij stil.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Bijna geluidloos
  • Zeer fijn te malen

Geronimo 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Handig in gebruik en sterke kwaliteit

Apparaat werkt zoals het hoort, stevig, robuust. Bijna geen lawaai. Heb het idee dat het motortje makkelijk zijn werk doet.
Apparaat glijdt niet weg door de zuignappen onderaan.

Martijn 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stil, glazen beker, bpa-vrij, maakt makkelijk schoon

Ik heb deze blender gekocht nadat mijn philips het had begeven. Ik was met name op zoek naar een blender met glazen kan en waarbij de plastics die gebruikt werden bpa-vrij waren. Ik kwam uit op dit model van Bosch, wat me uiteindelijk over de streep trok was dat hij ook nog eens stil is. Begrijp me niet verkeerd, je hoort hem wel degelijk. Maar vergeleken met andere blenders is het een wereld van verschil. Maakt makkelijk schoon, zit een grinder bij waarmee ik mijn koffiebonen maal. Top product. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste blenders
  • BPA-Vrij
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Creert een mooie vortex (geen stamper nodig)

BLENDER 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

MOOIE VORMGEVING

HANDIG OM SCHOON TE MAKEN NA ELKE BEURT EN MAAKT WEINIG HERRIE EN MAKKELIJK IN GEBRUIK VOOR ALLERLEI KLUSJES

Marcel 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede blender

Zeer goede blender. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfect om met bevroren fruit smoothies te maken. De optie om via de dop/maatbeker aan de bovenkant jus d'orange of (kokos)melk toe te voegen is erg handig. Het apparaat heeft 5 verschillende standen om te blenden, dat is erg prettig.

Pluspunten

• Voldoende kracht om bevroren fruit te crashen
  • Goed formaat
  • Verschillende mogelijkheden
  • Verschillende standen

Chris 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Very good Blender - Blends everything smoothly!

We had bad experiences with many blenders, so this time we decided to put some extra money to get a good blender. Another thing which made us buy the blender was its additional chopper function! We are really happy with our purchase, because the blender is just amazing in its job! It blends everything smoothly, and you can decide on how much smooth you want to have your drink, soup or whatever you want to make. Buying this blender gave us so much more variety in our diet, we basically use it everyday at least once, and believe me it is so much fun to invent your own smoothies etc.! You should definitely invest in this blender, if you are looking for good quality!

Pluspunten

• Blends really good
  • Ice crusher
  • Chopper
  • Quiet
  • Easy to clean

Helen 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Stevig, makkelijk te hanteren en schoon te maken

Stiller dan de meeste blenders, voelt stevig, fijn dat de beker vast te draaien is. Makkelijk schoon te maken door soepele montage en demontage van de mesjes. Voldoende ruim volume in de beker. Mist helaas wel tandjes voor extra gedetailleerd fijndraaien, ondanks dat er wel extra mesjes opzitten om ook de bodem door te draaien. Pulse knop reageert wat langzaam.
Kan de blender rustig een paar minuten aan laten staan en weglopen, zonder dat de blender heet wordt of dat deze zich verplaatst of van het aanrecht dreigt af te lopen. De kabel van de blender is goed op te bergen onder het apparaat wanneer deze niet gebruikt wordt.
De blender voelt vertrouwd, is makkelijk in gebruik en ik verwacht dat deze lang mee kan gaan, maar heeft wel verbeterpuntjes voor iemand die topkwaliteit blenders gewend is en hoge eisen stelt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Is stevig
  • Is rustig en redelijk stil
  • Wordt niet heet

Minpunten

• Heeft geen tandmesjes
  • Pulseknop reageert langzaam
  • Zou meer power kunnen hebben

Gullu yigit 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Mega blender iloveit

De kwaliteit is goed en de service ik vind het prima ik ga zeker nog meer bestellingen doen bij media markt

TessaPG 06-06-2017 Product paar maanden in bezit

Hele fijne blender

Het is een erg prettige blender. Hij is idd vrij stil voor een blender en hij is makkelijk schoon te maken. Ook een fijne grote kan.

Het enige wat ik minder prettig vind is dat de kan niet altijd even makkelijk op het apparaat klikt. Maar dat ligt meer aan mijn spierballen. :-P

Pluspunten

• Grote kan
  • Hittebestendig
  • Makkelijk schoonmaken
  • Helemaal uit elkaar te halen

Minpunten

• Klinkt niet evenmakkelijk op het apparaat

Lies 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede grip, duidelijke werking

Het is een fijne blender met een stevige grip op de aanrecht. Makkelijk schoon te maken. Uiterst tevreden!

Minpunten

• Loopt snel vast bij grotere stukken

Louis 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne blender, maakt heel gemakkelijk smoothies

Makkelijke blender. Goed en eenvoudig schoon te maken. Zeer krachtig.
Handig zijn ook de zuignapjes onder de bodem van het apparaat zodat deze stevig op het oppervlak staat.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede styling

Minpunten

• Maakt toch noch wat geluis
  • De glazen kan is wat zwaar