Magic Bullet Magic Bullet

Tefal BL313A

5,4

Marjon 12-12-2015 Product half jaar in bezit

2,7
Ongeveer een half jaar geleden heb ik de magic bullet aangeschaft. Kriiden, koffiebonen, fruit mengen. Het prul werkt niet. Het draaisysteem is zeer kwetsbaar. Blijkbaar is er iets afgebroken. Neemt met alle accessoires veel ruimte in beslag. Zeer duur voor een zeer kwetsbaar apparaat. Van mijn keukenapparaten de slachtste aankoop ooit. Hij ligt nu bij het afval met alle accessoires.

Dina van Hage 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldig apparaat, deze is mijn 2e in 15 jaar! Ik doe er werkelijk alles mee. B.v. Groenten sap maken en uien mee hakken, dat hakken moet je echt leren niet de apparaat op vol vermogen zetten. Deze gewoon op de motor zetten en met je ene hand vast houden, terwijl je met je andere hand pulsen geeft, zo hak je de uien in een hand omdraai. Sommaties maken en fruit hapjes moeiteloos. Er staat dat je geen ijsblokjes erin kan doen, ik heb eerlijk gezegd niks anders gedaan. Kortom hij staat op me aanrecht en daar blijft die ook staan. Kaasblokjes zijn ook zo ideaal om te bewaren, zo kan je in een mum geraspte kaas maken.